Chiemel Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 6 minuten geleden zei delichris: Ik ben nu zeer benieuwd of de race herstart gaat worden. Want ze hebben de 75 procent al afgelegd volgens mij. Als je puur naar aantal rondes wel kijkt ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 september 2020 Auteur Share Geplaatst 13 september 2020 Lijkt mij wel. Zie niet in waarom niet. Die regel is er, volgens mij, alleen als er door iets echt niet verder gereden kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 25 minuten geleden zei Chiemel: Als je puur naar aantal rondes wel kijkt ja Daar wordt ook naar gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 LeMans gaat zo beginnen. Vind het altijd fascinerend om naar te kijken, maar kan het maar slecht volgen met al die klassen door elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 Let even op, de race is zondag om 13:10 en niet om 15:10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2020 Share Geplaatst 26 september 2020 Een verrassende twee plek in de kwali voor Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Goeiedag wat een klap in de Formule 2. Ghiotto en Aitken, hele auto uitgefikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Dat was een aardige klap inderdaad. Ik heb het gevoel dat Aitken al een probleem had in de bocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Die uitleg van TIcktum sneed wel hout. Door het gewicht van een auto met volle brandstof 'glijdt' je als het ware vanzelf een beetje naar buiten, waardoor buitenom in die doordraaier inhalen praktisch niet te doen is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Bizarre klap inderdaad. Gaat denk ik wel even duren voordat die boarding weer helemaal gerepareerd is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Helaas gaat de race niet meer verder. Ze zullen dat goed moeten gaan herstellen voor de F1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Albon.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Hamilton ook lekker bezig geweest. Twee proefstarts maken op plekken waar het niet mag en dan zeggen dat het niet in het reglement staat, terwijl alle rijders een briefing krijgen waar bepaalde regels voor zijn. En dan na de pitstop vragen waarom die 10 seconden niet aan het einde van de race erbij opgeteld gaan worden. Blijkbaar kent hij de regels totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Wat een flapdrol die Sainz. Albon mag volgend seizoen ook lekker thuis blijven. Verstappen mag nog gaan werken aan zijn start, te vaak net niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 (bewerkt) Wel echt een belachelijke uitloopstrook daar. Hamilton is en blijft een droeftoeter Albon.. Denk dat Horner daar nu toch wel echt mee in zijn maag zit. Zouden ze het nog eens met Gasly durven proberen? Hamilton zijn strafpunten zijn omgezet in een boete voor het team. Schijnbaar heeft het team hem geadviseerd die proefstarts daar te maken. Komt hij goed mee weg ook. 27 september 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 https://www.nu.nl/formule-1/6081229/red-bull-motorleverancier-honda-stapt-eind-2021-uit-formule-1.html Benieuwd wie Red Bull dan van motoren gaat voorzien. Terug naar Renault lijkt me bijna geen optie, maar een ander alternatief is er ook niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Nou, Max.... wegwezen daar. Vanavond IndyCar, met poleposition voor Veekay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Kan ook weleens het einde van RB zijn, afgelopen tijd al veel geruchten voorbij zien komen over het wel of niet doorgaan in de F1. Max moet zo snel mogelijk naar Mercedes, alleen daar zie ik hem momenteel nog kampioen worden. Hamilton lekker vertrekken, Mercedes had het al wat gehad met zijn politieke statements. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 1 uur geleden zei ElPrincipito: Kan ook weleens het einde van RB zijn, afgelopen tijd al veel geruchten voorbij zien komen over het wel of niet doorgaan in de F1. Max moet zo snel mogelijk naar Mercedes, alleen daar zie ik hem momenteel nog kampioen worden. Hamilton lekker vertrekken, Mercedes had het al wat gehad met zijn politieke statements. De vraag is vooral hoe lang Mercedes zelf nog door gaat, want ook die hebben al laten doorschemeren dat ze er misschien mee willen gaan stoppen. Dat is meer een boodschap vanuit de hoge heren bij Mercedes, niet zo zeer het F1-team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Ik vraag me sowieso af hoe lang de Formule 1 in de huidige vorm nog zal blijven bestaan. Er moet ontzettend veel geld in gepompt worden voor ontwikkelingen die helemaal niet profitable zijn voor de merken die er nu in zitten. Een verschuiving naar de Formule E-achtig in de komende 10 jaar zou me helemaal niets verbazen. Wie gaat er namelijk nu nog in stappen? Dan lijk je wel gek imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 13 minuten geleden zei Rogier.: Ik vraag me sowieso af hoe lang de Formule 1 in de huidige vorm nog zal blijven bestaan. Er moet ontzettend veel geld in gepompt worden voor ontwikkelingen die helemaal niet profitable zijn voor de merken die er nu in zitten. Een verschuiving naar de Formule E-achtig in de komende 10 jaar zou me helemaal niets verbazen. Wie gaat er namelijk nu nog in stappen? Dan lijk je wel gek imo De vader van Mazepin wil nu Haas overnemen lijkt het. enkel om zijn zoon van een stoeltje te voorzien, was mijn vader maar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 Eerste podiumplek voor Rinus bij de Indycars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 Was gezellig bij het WK Karten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 Voor de liefhebbers, kijk even de laatste rondes + finish van de NASCAR van gisteren terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 oktober 2020 Share Geplaatst 5 oktober 2020 2 uur geleden zei Satyr: Voor de liefhebbers, kijk even de laatste rondes + finish van de NASCAR van gisteren terug Waar? Linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten