Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Hamilton ook lekker bezig geweest. Twee proefstarts maken op plekken waar het niet mag en dan zeggen dat het niet in het reglement staat, terwijl alle rijders een briefing krijgen waar bepaalde regels voor zijn. En dan na de pitstop vragen waarom die 10 seconden niet aan het einde van de race erbij opgeteld gaan worden. Blijkbaar kent hij de regels totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel echt een belachelijke uitloopstrook  daar. Hamilton is en blijft een droeftoeter ;e

Albon.. Denk dat Horner daar nu toch wel echt mee in zijn maag zit. Zouden ze het nog eens met Gasly durven proberen? 

Hamilton zijn strafpunten zijn omgezet in een boete voor het team. Schijnbaar heeft het team hem geadviseerd die proefstarts daar te maken. Komt hij goed mee weg ook. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ook weleens het einde van RB zijn, afgelopen tijd al veel geruchten voorbij zien komen over het wel of niet doorgaan in de F1.

Max moet zo snel mogelijk naar Mercedes, alleen daar zie ik hem momenteel nog kampioen worden. Hamilton lekker vertrekken, Mercedes had het al wat gehad met zijn politieke statements. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Kan ook weleens het einde van RB zijn, afgelopen tijd al veel geruchten voorbij zien komen over het wel of niet doorgaan in de F1.

Max moet zo snel mogelijk naar Mercedes, alleen daar zie ik hem momenteel nog kampioen worden. Hamilton lekker vertrekken, Mercedes had het al wat gehad met zijn politieke statements. 

De vraag is vooral hoe lang Mercedes zelf nog door gaat, want ook die hebben al laten doorschemeren dat ze er misschien mee willen gaan stoppen. Dat is meer een boodschap vanuit de hoge heren bij Mercedes, niet zo zeer het F1-team. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me sowieso af hoe lang de Formule 1 in de huidige vorm nog zal blijven bestaan. Er moet ontzettend veel geld in gepompt worden voor ontwikkelingen die helemaal niet profitable zijn voor de merken die er nu in zitten. Een verschuiving naar de Formule E-achtig in de komende 10 jaar zou me helemaal niets verbazen. Wie gaat er namelijk nu nog in stappen? Dan lijk je wel gek imo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rogier.:

Ik vraag me sowieso af hoe lang de Formule 1 in de huidige vorm nog zal blijven bestaan. Er moet ontzettend veel geld in gepompt worden voor ontwikkelingen die helemaal niet profitable zijn voor de merken die er nu in zitten. Een verschuiving naar de Formule E-achtig in de komende 10 jaar zou me helemaal niets verbazen. Wie gaat er namelijk nu nog in stappen? Dan lijk je wel gek imo

De vader van Mazepin wil nu Haas overnemen lijkt het. enkel om zijn zoon van een stoeltje te voorzien, was mijn vader maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites