delichris Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Allemaal mooie races gezien tot op heden. Zo meteen de tweede race van de DTM kijken wat gehouden wordt in mijn stad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 F3, F2 en Porsche Cup zijn inderdaad prima races om ervoor te kijken. Ook vandaag weer erg tof! Larry ten Voorde met GP Elite kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Wat is er allemaal gebeurd man? Kom net terug van de voetbal, staat letterlijk niemand op de plek waarvan je 'm verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Zo. Saai is het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Wat is er gebeurd? Ik kijk even snel op mijn werk op de Ziggo Go app en opeens ligt de race stil... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Ach ach en zoals zo vaak. Hamiton pech en Verstappen kan niet profiteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 september 2020 Auteur Share Geplaatst 6 september 2020 47 minuten geleden zei Rogier.: Wat is er allemaal gebeurd man? Kom net terug van de voetbal, staat letterlijk niemand op de plek waarvan je 'm verwacht 21 minuten geleden zei Mordurette: Wat is er gebeurd? Ik kijk even snel op mijn werk op de Ziggo Go app en opeens ligt de race stil... Bottas en Verstappen matige start, vielen al iets weg. Vervolgens stopt Magnussen z'n auto langs de baan, vlak voor de pit entry. Pit is gesloten tijdens de safety car, maar Hamilton (en Giovinazzi) ging(en) toch naar binnen. Leclerc crasht hard de bandenstapel in, rode vlag en race stil. Tijdens de rode vlag krijgen Lewis en Antonio beide een 10 sec. stop and go penalty voor het maken van een pitstop tijdens een gesloten pitstraat. Verstappen valt vervolgens uit met volgens mij een technisch mankement, weet het niet helemaal zeker, want ik keek even naar de finish van de Tour de France etappe. Dus zodoende komen we op deze tussenstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 bizar dit..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Wat een race is het geworden na dat Leclerc uit viel. Daarvoor was het vrij saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Leuk voor Gasly natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Waar was Albon dan? Waarom kon die niemand inhalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 12 minuten geleden zei Chiemel: Waar was Albon dan? Waarom kon die niemand inhalen? Russel in de supersnelle Williams reed voor hem. Hij kwam niet eens dichterbij. Daar mogen ze echt per direct afscheid van nemen. Ook weer dezelfde fouten met aanremmen en door bocht 1. Vreselijke rijder vind ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Hele miskleun van Red Bull deze race. Weten allemaal dat Monza hun circuit niet is, maar dit was abominabel. Hoezo komen Albon en Max zo slecht uit de rode vlag situatie? Verliezen beide 6 of 7 plaatsen. Mechanische pech is gewoon nog even zout in de wonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 september 2020 Share Geplaatst 10 september 2020 Perez weg bij Racing Point en Vettel komt voor hem in de plaats. Per volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 september 2020 Share Geplaatst 10 september 2020 Blij mee! Vond Vettel vroeger echt een misbaksel maar vind hem de laatste tijd wel sympathiek. Leuke aanwinst voor de F1als persoon. Terecht ook, blijft gewoon een goede coureur. Hopelijk hervindt hij het plezier en zijn vorm bij Aston Martin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 september 2020 Share Geplaatst 10 september 2020 Benieuwd of Perez nog een stoeltje weet te bemachtigen. Zou Haas niet onlogisch vinden omdat die een voorkeur hebben voor coureurs met ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 september 2020 Auteur Share Geplaatst 10 september 2020 Fijn, nu gaat mijn favo team rijden met twee coureurs waar ik geen fan van ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 september 2020 Share Geplaatst 10 september 2020 2 uur geleden zei Keko: Benieuwd of Perez nog een stoeltje weet te bemachtigen. Zou Haas niet onlogisch vinden omdat die een voorkeur hebben voor coureurs met ervaring. Zie Alfa of Haas wel gebeuren. Perez neemt met Sim toch ook wel een aardige sponsor mee! Williams lijkt me dan weer niet gebeuren gezien Latifi zijn geld en Russel/Mercedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 september 2020 Share Geplaatst 10 september 2020 (bewerkt) Ik zie Alfa Romeo eerder voor Mick Schumacher gaan. Geven vaker de voorkeur voor jong spul, Schumacher doet het niet verkeerd in F2 en men zal er veel voor over hebben om weer een Schumacher in de F1 te krijgen. Of ze gaan gewoon door met Kimi en Giovinazzi, ook geen gekke gedachte. 10 september 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 september 2020 Share Geplaatst 10 september 2020 Perez naast Max? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 september 2020 Share Geplaatst 10 september 2020 10 minuten geleden zei Satyr: Perez naast Max? Zat ik ook aan te denken, al verwacht ik het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 september 2020 Auteur Share Geplaatst 10 september 2020 Ik verwacht hem ook bij Haas. Die hebben volgens mij niet het grootste budget en zoals ElPrincipito zegt, neemt Checo Slim waarschijnlijk mee. Plus daar past 'ie goed imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 Wat een bende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 Weer een rode vlag... Zeker een bende zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 september 2020 Share Geplaatst 13 september 2020 Ik ben nu zeer benieuwd of de race herstart gaat worden. Want ze hebben de 75 procent al afgelegd volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten