Rogier. Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Wel lekker dat Norris Hamilton nog even gepakt heeft op die 2 tienden hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Onzin Regis. Leclerc 2e in een Formule 2 auto en Norris mee naar het podium. Goeie race dit Wat deed hij verkeerd dan? Hij houdt gewoon zijn lijn aan. Albon moet daar gewoon niet inhalen, was geen ruimte. Hebben Red Bull coureurs vaker last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2020 Ik vond de penalty ook niet geheel terecht. Lewis stuurt niet naar buiten en rijdt volgens mij ook gewoon op de racelijn. Het was hoogstens een race incident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 2 minuten geleden zei Regis: Wat deed hij verkeerd dan? Hij houdt gewoon zijn lijn aan. Albon moet daar gewoon niet inhalen, was geen ruimte. Hebben Red Bull coureurs vaker last van. Was geen ruimte? Is buitenom een prima plek om in te haeln en op het moment van de touché lag Albon gewoon voor Hamilton? Dat die snob vervolgens geen ruimte laat is zijn schuld. Enorm lekker inderdaad dat Norris nog die snelste ronde neerzet en Hamilton daardoor inhaalt @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 3 minuten geleden zei 007mark: Was geen ruimte? Is buitenom een prima plek om in te haeln en op het moment van de touché lag Albon gewoon voor Hamilton? Dat die snob vervolgens geen ruimte laat is zijn schuld. Enorm lekker inderdaad dat Norris nog die snelste ronde neerzet en Hamilton daardoor inhaalt @Rogier. Dus omdat Albon besluit buitenom te gooien moet Hamilton van de racelijn naar binnen sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Heerlijke race hoor jongens Jammer van Max uiteraard, maar heb genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 *Aluminium hoedje op* Hamilton krijgt deze straf natuurlijk puur om te voorkomen dat hij een statement kan maken * Aluminium hoedje af* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 1 uur geleden zei Regis: Hamilton doet daar echt helemaal niets. Blijkbaar wel anders krijg je geen 5 seconden straf. 1 uur geleden zei Jeroen.: Dus omdat Albon besluit buitenom te gooien moet Hamilton van de racelijn naar binnen sturen? Het kon wel omdat Leclerc het ook buitenom heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 28 minuten geleden zei Jeroen.: Dus omdat Albon besluit buitenom te gooien moet Hamilton van de racelijn naar binnen sturen? Albon was er duidelijk al voorbij. Dus waarom je auto naar buiten laten lopen met het risico dat je zelf ook de nodige schade oploopt? Overigens had Albon het daar niet moeten proberen. Beetje overijverig dit. Eerste volgende drs en hij kan er gewoon makkelijk voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 4 minuten geleden zei The Saint: Albon was er duidelijk al voorbij. Dus waarom je auto naar buiten laten lopen met het risico dat je zelf ook de nodige schade oploopt? Overigens had Albon het daar niet moeten proberen. Beetje overijverig dit. Eerste volgende drs en hij kan er gewoon makkelijk voorbij. Hij laat hem niet naar buiten lopen. Hij beweegt op geen enkel moment naar buiten toe. Had hij hem verder naar binnen kunnen sturen? Ja tuurlijk maar uiteindelijk is bij het ingaan van de bocht Hamilton degene die ervoor zit en hij stuurt hem gewoon op racelijn. En moeten we allemaal maar gewoon aan de kant gaan sturen er iedereen er voorbij laten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Heerlijk die tijdstraf voor Hamilton, heb helemaal niks met die man. Maar er gebeurde natuurlijk helemaal niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 1 uur geleden zei Keko: Heerlijke race hoor jongens Jammer van Max uiteraard, maar heb genoten. Ik vond het echt een waardeloze race eigenlijk. Meer zo van: ze waren er allemaal nog niet klaar voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 3 minuten geleden zei Chiemel: Ik vond het echt een waardeloze race eigenlijk. Meer zo van: ze waren er allemaal nog niet klaar voor. Heb dat toch een stuk liever dan dat iedereen er klaar voor is en iedereen in een treintje met 3 secondes ertussen achter elkaar aan rijdt. Hou er altijd wel van als er wat gebeurt en het lekker onvoorspelbaar blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 58 minuten geleden zei Jeroen.: Hij laat hem niet naar buiten lopen. Hij beweegt op geen enkel moment naar buiten toe. Had hij hem verder naar binnen kunnen sturen? Ja tuurlijk maar uiteindelijk is bij het ingaan van de bocht Hamilton degene die ervoor zit en hij stuurt hem gewoon op racelijn. En moeten we allemaal maar gewoon aan de kant gaan sturen er iedereen er voorbij laten? De uitleg van de stewards over dit incident. The Stewards reviewed video evidence showing that cars 23 and 44 were side by sideapproaching the apex of turn 4. They negotiated the turn side by side, but car 23 had abetter exit and was in the process of passing car 44. Car 44 was drafting to theoutside at the exit of turn 4 and consequently making contact with the rear right wheelof car 23, causing car 23 to spin. The Stewards determined that the driver of car 44 ispredominantly to blame for the collision Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 3 uur geleden zei 007mark: Was geen ruimte? Is buitenom een prima plek om in te haeln en op het moment van de touché lag Albon gewoon voor Hamilton? Dat die snob vervolgens geen ruimte laat is zijn schuld. Enorm lekker inderdaad dat Norris nog die snelste ronde neerzet en Hamilton daardoor inhaalt @Rogier. Albon had nog prima de ruimte om buitenom te gaan, hij kiest ervoor om zo scherp in te sturen. Hij kon ook over de groene uitloopstrook gaan waar nog ruimte lag. Gewoon een domme actie van een coureur die nog niet zoveel ervaring heeft, Max heeft dit soort lessen ook geleerd in zijn eerste jaren bij Redbull. Vond de straf voor Lewis ook overdreven en onnodig, maar kan er wel mee leven vanwege Norris zijn podiumplaats. Mooie gast Prima eerste race trouwens, doe mij maar meer van die uitvalbeurten. Ook het middenveld leek mij behoorlijk dicht bij elkaar te zitten, weliswaar enig vertekend door 3 safetycars. Maar fijn dat het seizoen eindelijk is begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Volgens goed ingevoerde bronnen gaat Alonso vandaag aangekondigd worden bij Renault voor 2021 (en waarschijnlijk ook 2022). Snap de kritiek van een aantal dat zijn tijd voorbij is, maar mij kun je echt niet blijer maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 En Vettel zou rondzingen bij Red Bull, naast Max. Dat zou ook raar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 5 minuten geleden zei Satyr: En Vettel zou rondzingen bij Red Bull, naast Max. Dat zou ook raar zijn. Toevallig had ik het gisteren nog even over mogelijke vervangers van een Albon, mocht Redbull dat willen. Eigenlijk zijn er maar heel weinig namen beschikbaar, vooral omdat de meeste talenten uit de Mercedes of Ferrari stal komen. Vettel zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd, denk dat hij er helemaal mee kapt. Zou het wel tof vinden om hem in de Redbull te zien. Ben zelf wel benieuwd of Sergio Perez (zie het niet gebeuren) het goed zou doen in de Redbull. En anders zie ik graag een jong talent als Dan Ticktum oid. Al begreep ik dat Ticktum inmiddels ook niet meer in het junior programma van Redbull zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Ik zou het ook zonde vinden voor Albon, die doet het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Albon is vooral een hele stabiele rijder, over het algemeen weinig fouten en meestal wel een garantie voor een top 6. Aan de andere kant zie ik hem tot dusver weinig spectaculaire dingen doen. Ben benieuwd of hij dit seizoen kan doorgroeien naar het level van Ricciardo tijdens zijn Redbull tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 21 minuten geleden zei Christian.: Toevallig had ik het gisteren nog even over mogelijke vervangers van een Albon, mocht Redbull dat willen. Eigenlijk zijn er maar heel weinig namen beschikbaar, vooral omdat de meeste talenten uit de Mercedes of Ferrari stal komen. Vettel zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd, denk dat hij er helemaal mee kapt. Zou het wel tof vinden om hem in de Redbull te zien. Ben zelf wel benieuwd of Sergio Perez (zie het niet gebeuren) het goed zou doen in de Redbull. En anders zie ik graag een jong talent als Dan Ticktum oid. Al begreep ik dat Ticktum inmiddels ook niet meer in het junior programma van Redbull zit. Wat je zegt over Ticktum klopt inderdaad. Meest vooruitgeschoven man in RB-opleiding is nu Tsunoda, die in de Formule 2 rijdt. Zouden ze eigenlijk graag in de Formule 1 zetten, omdat het een Japanner is. Voor Honda erg intrressant. Perez zie ik ook niet gebeuren. Heeft langlopend contract bij Racing Point. Wat mij betreft een slimme zet voor dat team, want een betere coureur ga je denk ik niet vinden als middenmoter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 Komt ook ander groot nieuws aan..... Vettel naar Aston? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 9 minuten geleden zei Regis: Komt ook ander groot nieuws aan..... Vettel naar Aston? Of Vettel samen met Alonso naar Renault, Ocon der weer uit. Zie die Abiteboul er voor aan het zomaar te doen ook. Bij Aston zit Perez wel gebakken lijkt me. Tekende die vorig jaar niet voor meerdere jaren bij? Zie ook Stroll er niet uitgezet worden door de pa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten