Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Christian.:

Zou ook een interessante move zijn. Russell dan naar Mercedes?

Denk serieus dat Vettel dan een optie is. Die wil wel en met Lewis en Sebastian heb je dan twee sterke rijders. Dan moet Vettel wel even genoegen nemen met een contract als tweede man, maar veel opties heeft 'ie verder niet. Sowieso niet als eerste man bij een topteam.

Misschien dat Mercedes een jaartje Vettel neemt en dan na 2021 Russell door laten stromen. Zo zou ik het doen in ieder geval.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso wel benieuwd als je twee van dat soort gasten in dezelfde auto zet. Mooie testcase om te zien wie nou echt de betere coureur is. Hebben beide de wereldtitels gewonnen in een superieure auto, terwijl als het tegenzit ze beide niet veel magie hebben laten zien eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of Vettel het ziet zitten om vernederd te worden door Hamilton, gun ik hem ook niet (ja ik ben stiekem Vettel-fan). Als het erom gaat, zie je dat Vettel een stuk minder consistent is dan Hamilton. Daarnaast zie ik voor Mercedes geen reden om Bottas te laten gaan, de ideale nummer 2 vind je niet zomaar nog eens.

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag wel hopen dat ze bij Aston Martin de livery kleuren gaan gebruiken die Aston Martin ook in andere raceklasses heeft gehad. British racing green terug op de grid is natuurlijk om van te smullen :classic_love:

Ik zal al dit soort concept liveries en daar worden we absoluut vrolijk van:

EP8DckbWAAEpd5I.thumb.jpg.f3616c4aafe10bab03c64cc0d206e1cf.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er tof uit inderdaad.

Ik zag op de vorige pagina's trouwens dat een aantal Hulkenberg terug willen in de Formule 1. Leuke gast hoor, maar die heeft op basis van zijn prestaties toch niks meer te zoeken in de F1? Die heeft zijn kansen wel gehad. Geldt overigens voor meerdere, nu nog actieve, coureurs. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is lekker zeg! Prachtige Livery. 

Ik vind wel dat Hulk in de F1 hoort, althans, naast Alonso zou ik zo niet weten wie dat stoeltje zou moeten opvullen naast Vettel?

Hulk is een heerlijk figuur, in mijn optiek meer dan prima coureur. Bij Renault veel pech gehad en wel op de momenten dat hij het moest doen niet kunnen laten zien. Toch zie je bij vlagen wel momenten van hem dat hij het inzicht en het vernuft heeft. Misschien is hij wel niet constant genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hulkenberg is absoluut een mooie gast, maar als je puur naar zijn raceprestaties kijkt vind ik het maar weinig bijzonder hoor. Vergeet niet dat hij al bijna 200 races heeft gereden en op de momenten dat het ergens om ging nooit echt thuis gaf. Dat kun je niet meer alleen maar wijten aan pech.

Leuke coureur voor de middenmoot en hij heeft ook de gunfactor, maar voor hem tien anderen. Geef dan lekker iemand uit de F2 een kans. Zou bijvoorbeeld Bottas naar Renault, Ocon of Russell naar Mercedes en dan iemand uit de F2 op de plek die vrijkomt al een beter idee vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei ElPrincipito:

Grosjean zal het toch niet worden, dat zou bizar zijn.. Die moet blij zijn met zijn stoeltje, die kan er toch echt helemaal niks van? 

Grosjean is een Fransman. Renault is een Frans team. Fransen houden van Fransen. 

Heeft een aflopend contract, net als Magnussen. En denk dat Steiner niet zit te wachten op dit duo in 2021. Zeg niet dat het de eerste keuze gaat zijn van Renault, maar het zal mij allerminst verbazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat dat deels zal afhangen van wat Ocon doet in 2021. In principe heeft hij nog gewoon een contract, dus dan is de noodzaak voor een Franse rijder er niet echt. Zou Gasly wel een toffe optie vinden bij Renault. Lijkt me sterk dat Grosjean nog een stap hogerop gaat maken na de laatste 2/3 seizoenen. Zie het niet gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Satyr:

Dat was niet Grosjean zelf die dat zei he ;)

Dan was het iemand in de pitstraat die probeerde een verklaring te zoeken voor het feit dat je tijdens de safety car besluit dat je je auto iets compacter wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites