007mark Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 1 uur geleden zei ElPrincipito: Of Alonso terug Die kans schat ik nog lager dan Mick Schumacher. 37 minuten geleden zei Richarð.: Waar zou Vettel heengaan? Renault wanneer Ocon het stoeltje ineemt van Bottas bij Mercedes. 19 minuten geleden zei ElPrincipito: Misschien Sainz naar Ferrari en Vettel naar McLaren? Hoop niet dat hij stopt, ergens vind ik hem wel vriendelijker en leuker geworden afgelopen 2 jaar, dit gun je hem niet. Vind het maar een zeurpiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Dat zeurpiet gehalte van Vettel is de laatste jaren ook wel afgenomen toch? Vind hem tegenwoordig een stuk relaxter dan vroeger. Zou Sainz wel graag in de Ferrari willen zien, denk ook dat dat de meest reële optie is. Ik verwacht overigens niet dat Vettel nog gaat instappen bij een kleiner team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Vind het nog steeds een zeurpiet Maar wel een prima coureur, opvallende move dit, zal er wel mee willen stoppen. Gun het Hülkenberg wel om naar Ferrari te gaan, maar dat is natuurlijk nog minder dan 0,001 procent kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2020 Aldus RTL; Meest logische opvolger; Bottas Veelgenoemde opties; Ricciardo, Sainz en Perez Outsiders; Hülkenberg, Kvyat, Raikkonen en Alonso En Vettel wordt vervolgens gelinkt aan zowel Mercedes als Racing Point/Aston Martin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Diegene die dat schrijft moeten ze direct ontslaan. GPUpdate had wat dat betreft een veel beter artikel waar ik het voor 99% wel mee eens was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2020 Niet alleen de schrijver vindt dat, ook Allard Kalff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Sainz dus, logisch. Tekent deze week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Verstappen zag ik ook niet gebeuren, LeClerc is duidelijk nummer 1 en daarvoor hebben ze Vettel laten gaan. Toch was het wel een prima stap geweest als RedBull dit jaar geen stappen had gemaakt. Die kans is helaas verkeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 14 minuten geleden zei Satyr: Sainz dus, logisch. Tekent deze week Bleh dat verwende snotjong in de mooiste auto. Ben dan benieuwd hoe die gaat liggen met LeClerc. Sainz is nou niet bepaald een number 2 driver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2020 Prima keuze en ook degene die ik gekozen zou hebben. Ricciardo nu zeer waarschijnlijk naar McLaren om Sainz z'n plek in te nemen. Krijgen we met Daniel en Lando weer een mooi duo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Ben ook blij met de keuze voor Sainz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Ricciardo naar McLaren, verrassend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Grosjean of Gasly dan naar Renault om er een compleet Franse line-up van te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 En Sainz naar Ferrari, verrassend Overigens zijn er toch wat geruchten over een terugkeer van Alonso bij Renault. Zou wat zijn hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 53 minuten geleden zei Christian.: En Sainz naar Ferrari, verrassend Overigens zijn er toch wat geruchten over een terugkeer van Alonso bij Renault. Zou wat zijn hoor Lijkt me niet dat dit gaat gebeuren. Renault wilde korten op het salaris van Ricciardo. Dan lijkt het me stug dat ze een veelvoud daarvan gaan neertellen voor Alonso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Misschien Hulkie terug! Dat zou heerlijk zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 24 minuten geleden zei ElPrincipito: Misschien Hulkie terug! Dat zou heerlijk zijn.. Sterker, die zou ik per direct wel terug zien keren. En Ricciardo mag dan in alle rust richting McLaren werken (afkopen dus) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2020 Benieuwd of Guanyu Zhou nog de kans krijgt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 2 uur geleden zei Lazy: Lijkt me niet dat dit gaat gebeuren. Renault wilde korten op het salaris van Ricciardo. Dan lijkt het me stug dat ze een veelvoud daarvan gaan neertellen voor Alonso. Ik acht de kans ook vrij klein dat hij komt, maar een beetje dromen mag als Alonso fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2020 2021 Grid; Mercedes Nog niet bekend (Neem aan dat Hamilton blijft) Nog niet bekend (Bottas/Vettel)Ferrari Charles Leclerc (tot en met 2024) Carlos Sainz Jr. (tot en met 2022)Red Bull Racing-Honda Max Verstappen (tot en met 2023) Nog niet bekend (Neem aan dat Albon blijft)McLaren-Mercedes Daniel Ricciardo (meerjarig contract) Lando Norris (tot en met 2022)Renault Esteban Ocon (meerjarig contract) Nog niet bekend (Alonso/Hülkenberg?)AlphaTauri-Honda Nog niet bekend (Gasly/Kvyat/Sette Camara) Nog niet bekendAston Martin-Mercedes Sergio Perez (tot en met 2022) Nog niet bekend (Neem aan dat Stroll blijft)Alfa Romeo-Ferrari Nog niet bekend Nog niet bekendHaas-Ferrari Nog niet bekend (Mogelijk Giovinazzi i.p.v. Grosjean) Nog niet bekend (Neem aan dat Magnussen blijft)Williams-Mercedes George Russell (tot en met 2021) Nog niet bekend (Neem aan dat Latifi blijft) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Ricciardo heeft voor twee jaar getekend bij McLaren. Veel lege plekken en Racing Point gaat dus helemaal op de schop qua naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 GP van België zou door kunnen gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 17 uur geleden zei Satyr: Ricciardo heeft voor twee jaar getekend bij McLaren. Veel lege plekken en Racing Point gaat dus helemaal op de schop qua naam Hopelijk ook qua livery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 https://www.formule1.nl/nieuws/politiek-akkoord-gp-van-belgie-mag-op-30-augustus-doorgaan-achter-gesloten-deuren/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Er zou een kalender gelekt zijn en daar staat geen Spa op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten