neva Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 47 minuten geleden zei Justin: Geen hele spectaculaire race. Mercedes het beste en Ferrari ver terug gevallen na dat regelementaire gedoe. Albon wel weer een klasse race en Max ook goed. Overigens is Gio bevestigd voor volgend jaar bij Alfa, dus we kunnen Hulk wel afschrijven voor volgend jaar denk ik. Hoorde Olav zeggen dat dinsdag waarschijnlijk Hulk z'n afscheid aangekondigd wordt en dat hij de DTM in duikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Prima beslissing van Alfa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Ja denk het ook. Je ziet wel dat Giovinazzi steeds beter wordt, hij is vaak ook sneller dan Kimi sinds de zomerstop. Hij heeft alleen de pech dat de auto steeds verder achteraan hobbelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Albon ook volgend jaar in de RedBull, volgens AD: Alexander Albon rijdt ook in 2020 voor Red Bull. De Britse Thai nam na de zomerstop het stoeltje over van Pierre Gasly, die zwaar teleurstelde bij de renstal. Voor het zitje naast Max Verstappen waren lange tijd drie gegadigden. Naast Albon zou Gasly terug kunnen keren, maar ook Daniil Kvyat (Toro Rosse) werd in overweging genomen. Gasly leek zijn vertrouwen bij het zusterteam Toro Rosso weer te hebben hervonden, maar Albon bewees dat hij beter bestand was tegen de druk van Red Bull. De Formule 1-debutant eindigde elke race in de top zes.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,,Alex heeft extreem goed gepresteerd sinds hij zijn debuut maakte bij Red Bull tijdens de Grand Prix van België”, legt teambaas Christian Horner de keuze uit. ,,Zijn resultaten, zeven keer in de top zes, spreken voor zich. Zijn reputatie als felle coureur blijft groeien. Hij heeft nog genoeg potentie en we kijken er naar uit om in 2020 Alex ook naast Max te zien.” Uiteraard is de 23-jarige Albon verheugd met zijn aanblijven. ,,Ik ben erg blij dat ik langer met Max mag rijden en ik weet hoeveel geluk ik heb. Ik ben het team extreem dankbaar.” Albon maakte dit jaar bij Toro Rosso zijn debuut in de Formule 1in de Grand Prix van Australië. De jongeling kwam over uit de Formule 2, waar hij vorig jaar als derde eindigde, achter George Russell en Lando Norris. Opvallend is dat Red Bull hem eerder nog uit de jeugdopleiding zette, maar dat hij dit jaar weer in genade werd aangenomen voor het stoeltje bij Toro Rosso. Die kans heeft de Britse Thai met beide handen gegrepen. Gasly en Kvyat Gasly, die het jaar nog begon als tweede coureur bij Red Bull, behoudt zijn stoeltje bij Toro Rosso. De Fransman kon de druk bij het topteam niet aan en bezweek. Bij het kleinere Toro Rosso heeft hij zijn vorm hervonden en hij durft zich weer in de gevechten op de baan te mengen. ,,Ik ben blij dat ik volgend jaar voor Toro Rosso kan blijven rijden”, vertelt Gasly. ,,Toro Rosso heeft mij altijd de beste kansen gegeven en ik ben super gemotiveerd om dat in 2020 terug te betalen. Ook Kvyat zal volgend seizoen bij Toro Rosso blijven, waardoor de line up van het zusterteam ongewijzigd blijft. De naam van Toro Rosso wordt wél aangepast. Het team heet vanaf volgend seizoen Alpha Tauri. Met de bevestiging van Red Bull en Toro Rosso blijft er nog één stoeltje onbekend: de tweede coureur van Williams. Al wijst alles erop dat de Canadees Nicholas Latifi deze gaat bezetten. https://www.ad.nl/formule-1/albon-ook-volgend-seizoen-teamgenoot-verstappen~ad67a93b/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Goede keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Ergens toch jammer. Ja hij finisht al zijn races in de top 6 en pakt zijn punten, maar heeft geen enkele keer een aanval kunnen doen op de mannen voor hem. Hij is twee keer vierde geworden omdat Max en een ander of van de baan schoten of uitvielen. Hij heeft nog geen enkele keer echt een gevecht aan kunnen gaan met de Ferrari's en de Mercedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Daar heb je gelijk in, maar Gasly kon dat ook niet. Sterker, hij wist in meerdere races niet eens 6e te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 2 uur geleden zei Lazy: Ergens toch jammer. Ja hij finisht al zijn races in de top 6 en pakt zijn punten, maar heeft geen enkele keer een aanval kunnen doen op de mannen voor hem. Hij is twee keer vierde geworden omdat Max en een ander of van de baan schoten of uitvielen. Hij heeft nog geen enkele keer echt een gevecht aan kunnen gaan met de Ferrari's en de Mercedes. Wie kan dat wel dan? Ik heb persoonlijk het gevoel dat wat Max uit die wagen haalt echt fenomenaal is. Misschien dat een Alonso dat wel zou kunnen, maar die gaat dat stoeltje nooit krijgen / willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Alonso komt er niet in met Honda, de enige andere capabele kandidaat zou ik Hulkenberg vinden, maar ik denk dat je daar ook niet veel mee opschiet ten opzichte van Albon. Albon weet inderdaad nog niet heel erg te imponeren imo, maar de basis die hij nu laat zien is acceptabel. Daarnaast heb ik het idee dat hij per race beter wordt, wat iets zou kunnen beloven voor 2020. Zit denk nog wel wat rek in die jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Wat Rogier zegt, ik denk ook dat Max echt fenomenaal bezig is met zijn Red Bull. Geen enkele andere coureur kan dat. Mocht Max ook naar een ander team gaan, zakken zij echt weer weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 https://www.gplatestnews.nl/nico-hulkenberg-en-rinus-van-kalmthout-samen-naar-indycar-series?fbclid=IwAR3OkiXbCBdEq2u9BCjQc-zuXoibI05l5oanqOYcdsPS6qX35oopocNIBhk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Op 12-11-2019 om 14:47 zei Rogier.: Wie kan dat wel dan? Ik heb persoonlijk het gevoel dat wat Max uit die wagen haalt echt fenomenaal is. Misschien dat een Alonso dat wel zou kunnen, maar die gaat dat stoeltje nooit krijgen / willen. Is ook zo, Albon is momenteel de beste keuze. Doelde er meer op dat ik het een kleurloze rijder vind, die niet iets bijzonders meebrengt. Die zie ik volgend seizoen ook niet ineens meevechten om de poles of Max het vuur aan de schenen leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Nee, dat zie ik Albon ook zeker niet doen. Ik denk dat hij standaard zesde eindigt mits er niemand uitvalt, dan schuift hij automatisch één plek op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 Op 14-11-2019 om 07:57 zei Satyr: https://www.gplatestnews.nl/nico-hulkenberg-en-rinus-van-kalmthout-samen-naar-indycar-series?fbclid=IwAR3OkiXbCBdEq2u9BCjQc-zuXoibI05l5oanqOYcdsPS6qX35oopocNIBhk Zou gaaf zijn om weer een Nederlander te hebben daar. Hopelijk wordt de aandacht voor Indycar dan ook wat groter in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 (bewerkt) Hoop het niet. Zeer slecht voor het milieu dit allemaal. Afschaffen die handel. 16 november 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 Oke Magikarp, oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 november 2019 Share Geplaatst 16 november 2019 Is het niet zo dan? Beetje onnodig rondjes rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Is zeker zo, maar goed dan kunnen we zoveel wel afschaffen. Plus dat er in de F1 wel heel veel nieuwe innovaties zijn die ook zeker voor de auto industrie van pas komen. Heb nu niet echt tijd om er uitgebreid op in te gaan, maar er zijn best wel voorbeelden van. Anyway, Max op pole. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Vettel HAHAHAHAHA. 'What is he doing'. Ja, je stuurt zelf naar links idioot. Hij kan het niet hebben he dat een debuterende teamgenoot het gewoon beter doet dan hij zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Wat een race Heerlijk. Hopelijk kan Gasly die 3e plek vasthouden :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Waar heb ik naar zitten kijken.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Gasly 2e, hoe is het mogelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Gênant dat Lewis daar nu staat. Max zouden ze hoogstpersoonlijk eraf trekken. Arme Albon :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 10 minuten geleden zei Vitesse88: Gênant dat Lewis daar nu staat. Max zouden ze hoogstpersoonlijk eraf trekken. Arme Albon :( Neejoh, had wel het gevoel dat het Albon zijn eigen fout een beetje was. Liet zelf het gat waardoor Hamilton kon komen aan de binnenkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Lewis verontschuldigde zichzelf wel voor de camera richting Albon. Benieuwd of de FIA er iets mee doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten