007mark Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 Ik verwacht ook wel dezelfde 3 topteams nog, met Mercedes en Ferrari wel iets voor Red Bull. Ik denk McLaren het vierde team, voor Renault, Force India en Toro Rosso. Al zal Williams ook wel bij dat groepje horen. Ik denk wel dat FI een vierde plek kwijt zijn. Sauber en Haas verwacht ik daar achter. Denk dat we er rekening mee moeten houden dat Renault serieus mee gaat doen om plek 4. Misschien kunnen ze zelfs RB wel aanvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 Kan me dat echt niet voorstellen eigenlijk. Zie ik McLaren meer kans op maken, als dat ding heel blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 Zijn inderdaad alweer 3 keer stilgevallen. Heeft goed gewerkt die overstap van Honda naar Renault huhu. Zeker als je ziet dat Torro Rosso nog helemaal geen problemen heeft gehad :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 Ik denk sowieso dat Toro Rosso weleens kan gaan verrassen. Lijken ook vrij eenvoudig een hoop prima rondetijden achter elkaar te kunnen rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2018 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull 4. Force India 5. Renault 6. McLaren 7. Toro Rosso 8. Williams 9. Sauber 10. Haas Gokje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 Als ik nu zou moeten gokken: 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull 4. McLaren 5. Renault 6. Force India 7. Toro Rosso 8. Williams 9. Haas 10. Sauber Al zou ik FI en TR zo om kunnen draaien en verwacht ik de top 3 best wel close, meer dan vorig jaar in elk geval. McLaren wel de snelheid, maar heb mijn twijfels over de betrouwbaarheid. Renault kan er weleens dichtbij zitten. Williams durf ik echt niks over te zeggen, lijken niet heel rap maar heb ook niet het idee dat die zich al bezig hebben gehouden met kwalificatie-trim. Haas en Sauber verwacht ik er wel iets onder, zeker Sauber toch nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 1. Mercedes/Ferrari 2. Mercedes/Ferrari 3. Red Bull 4. Force India 5. Renault 6. Williams/McLaren 7. Williams/McLaren 8. Sauber 9. Haas/Toro Rosso 10. Haas/Toro Rosso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 maart 2018 Share Geplaatst 8 maart 2018 Als ik nu zou moeten gokken: 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull 4. McLaren 5. Renault 6. Force India 7. Toro Rosso 8. Williams 9. Haas 10. Sauber Al zou ik FI en TR zo om kunnen draaien en verwacht ik de top 3 best wel close, meer dan vorig jaar in elk geval. McLaren wel de snelheid, maar heb mijn twijfels over de betrouwbaarheid. Renault kan er weleens dichtbij zitten. Williams durf ik echt niks over te zeggen, lijken niet heel rap maar heb ook niet het idee dat die zich al bezig hebben gehouden met kwalificatie-trim. Haas en Sauber verwacht ik er wel iets onder, zeker Sauber toch nog wel. Hier ga ik wel in mee ja. Torro Rosso en Honda dat in alle rust kan werken aan een topmotor kan weleens een mooie combi zijn. Williams zal alleen maar zakken, Haas en Sauber zal een coinflip worden, maar dan eerder Haas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 maart 2018 Share Geplaatst 8 maart 2018 Mwoah Williams is heel onvoorspelbaar. Ze hebben met Paddy Lowe wel eindelijk weer een top technisch directeur aan boord die een wagen echt beter kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2018 Share Geplaatst 9 maart 2018 1. Mercedes 2. Ferrari 3. Red Bull Racing 4. Renault 5. McLaren 6. Force India 7. Toro Rosso 8. Williams 9. Haas 10. Sauber Dan ga ik met Justin mee. Zie alleen Renault nog steeds verrassend naar plek 4 rijden;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 maart 2018 Share Geplaatst 9 maart 2018 Doen jullie nog mee aan dat Scorito GP? Wil anders wel een subpoule aanmaken evt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Geruchten dat Adrian Newey weg is gegaan bij Red Bull :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Doen jullie nog mee aan dat Scorito GP? Wil anders wel een subpoule aanmaken evt. Goed idee. Drop maar een linkie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Goed idee. Drop maar een linkie ;) https://scorito.dk/glFWHYZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2018 Geruchten dat Adrian Newey weg is gegaan bij Red Bull :o Neen, andere functie blijkt; Red Bull Racing heeft de structuur van haar technische afdeling gewijzigd. De formatie uit Milton Keynes heeft Pierre Wache aangesteld als technisch directeur. Topontwerper Adrian Newey blijft aan als 'chief technical officer'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 https://scorito.dk/glFWHYZ Moet je nou betalen na 2 races? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 maart 2018 Share Geplaatst 23 maart 2018 VT1 en VT2 zijn inmiddels gereden! Mercedes lijkt het sterkst, maar RB zat er in VT2 toch heel dichtbij. Vettel gaf ook al aan dat Ferrari nog een stuk sneller kan, dus die komen ook wel dichtbij. Verder valt de pace van Haas op. Die eindigden de tests al sterk en lijken dat door te trekken. O.a McLaren en Renault gaven al aan het lastig te gaan krijgen met hun. Verder gaat Sauber het moeilijk krijgen en datzelfde geld voor Force India, Williams en misschien ook wel Toro Rosso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 maart 2018 Share Geplaatst 23 maart 2018 https://scorito.dk/glFWHYZ Heb me ook aangemeld als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 maart 2018 Share Geplaatst 24 maart 2018 Pfoh, Hamilton wel heel goed weer hoor. Max ook mooi dichtbij Ferrari, benieuwd hoe zijn andere strategiekeuze gaat uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Hoe anders loopt zo'n race als Max bij de start niet door Vettel geblokkeerd wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Zo dat Haas joh, daar gaan je P4 en P5 binnen twee rondjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 (bewerkt) Max gewoon slecht gereden eigenlijk. Te veel fouten. edit; blijkbaar wel meer met de auto aan de hand 25 maart 2018 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Matige race en ook Max niet goed. Heel zuur voor Haas man man. Mooi dat Ferrari wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Pfoe, dit was wel saai he. Inhalen gewoon heel lastig hier. Heel zuur voor Haas trouwens zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 Sebaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten