Jump to content

Het Nederlands elftal van 2020

Recommended Posts

Het was gelijk spannend maar uiteindelijk is Jasper Cillessen verkozen tot doelman van het Nederlands elftal van 2020

805.jpg

Tijd om van die bank af te komen dus Jasper!

Cillessen 11

Zoet 9

Jurjus 3

Krul 2

Stekelenburg 1

Voor de volgende wil ik van jullie horen wie de links- en wie de rechtsback van het Nederlands elftal zullen worden. Stuur ze beide via PM naar mij

Edited by Erwin.
1 stem van Krul over het hoofd gezien
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De discussie over Blind tussen @Hwb en @Zeus is ook wel leuk om terug te lezen

Dat is ook precies wat ik bedoelde, ja.

Over de toekomst voorspellen gesproken; heb sinds 2012 een weddenschap (100 euro) lopen met mijn broertje dat Locadia de spits van Oranje zou worden op een eindronde. Naast dat ik zeer waarschijnlijk

Brrrr Cillessen! Moet hij eerst naar een club gaan waar hij mag spelen.

Steek is dan 38 he, al hoeft dat voor keepers niet altijd wat te zeggen.

Iemand zei ook dat Krul er dan niet meer bij zou zijn, maar die is maar een jaar ouder dan Cillessen dus kan makkelijk.

dank je, ja ben geen kenner van de eredivisie, denk dat ik meer spelers ken van de portugese competitie dan die van Nederland :p

edit: sorry werd even te enthousiast. Maar die Belg is annoying to the bone.

Edited by MrMHB

Je moet niet alles letterlijk nemen, vriend. Je bent zo autistisch als de pest en blijft maar vervelend posten. Ik loop de kans op een ban als ik op jou in blijf gaan. Ik zal het ook niet meer doen, gooi je wel op de blok. Maar zo'n bord als jij voor je kop hebt...

Edited by MrMHB

Het viel me nog mee hoe redelijk eensgezind iedereen voor deze posities was. Uiteindelijk zijn er wel maar 2 plekjes en die zijn voor Rick Karsdorp en Jetro Willems

rick-karsdorp-jetro-willems-feyenoord-psv-20160731_138a4lljtf3bp10rye8hjg2rqa.jpg?t=1156038950&w=620&h=430

Karsdorp 7

Tete 5

Dumfries 1

Janmaat 1

Willems 8

Blind 3

van Aanholt 1

Woudenberg 1

Kongolo 1

We gaan door met de centrale verdedigers. Links rechts kan allemaal, ik wil dus per PM 2 centrale verdedigers ontvangen. Wie gaan ons slot op de deur zijn in 2020?

[spoiler=team]Cillessen

Karsdorp - - - Willems

Edited by Erwin.

Haha pfff, ik heb tot nu toe 3x als enige op iemand gestemd :S

van Aanholt en Janmaat jongens, die Karsdorp heeft nog niets bewezen en Willems wordt een tweede Drenthe.

Gaan we trouwens niet voorbij aan de formatie? Ik vind dat we sowieso een 532 moeten spelen.

Edited by Pieter
Haha pfff, ik heb tot nu toe 3x als enige op iemand gestemd :S

van Aanholt en Janmaat jongens, die Karsdorp heeft nog niets bewezen en Willems wordt een tweede Drenthe.

Gaan we trouwens niet voorbij aan de formatie? Ik vind dat we sowieso een 532 moeten spelen.

Karsdorp is stukken beter dan Janmaat was bij Feyenoord. Daar baseer ik het op.

Verbaast me dat niemand Haps heeft gekozen gezien zijn stormachtige ontwikkeling van de laatste tijd. Had hij dit bij PSV of Ajax gedaan had hij alle stemmen gehad. Zelf was mijn stem overigens te laat. Op rechts had ik Tete gekozen, omdat hij verdedigend sterker is dan Karsdorp. Bij een aanvallend ingestelde trainer is de kans groter dat Karsdorp in 2020 de rechterkant bestrijkt.

Behalve de mentaliteit, de natuurlijke bouw, de benodigde voetbalintelligentie en de toch ook niet te onderschatte defensieve basiskwaliteiten. Ik zie persoonlijk meer in Haps en Kongolo. Rechtsback zou voor mij Tete/Karsdorp zijn uiteraard. Centraal achterin denk ik vooral aan Van Dijk, Hoedt, De Vrij, De Ligt, St. Juste en wederom Kongolo.

Blind? Die loopt op zijn dertigste de honderd meter in een half uur. Nu al bijna. Neen, als je vooruit wil, moet je toch echt van Blind af. Heel misschien als zes. Hij is een degelijke zes, maar niet tegen goede tegenstanders.

Blind? Die loopt op zijn dertigste de honderd meter in een half uur. Nu al bijna. Neen, als je vooruit wil, moet je toch echt van Blind af. Heel misschien als zes. Hij is een degelijke zes, maar niet tegen goede tegenstanders.

Ik zie hem inderdaad als zes in een Schöne-rol.