Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hunted (NPO)

Magikarp

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Arezo:

Vermoeden had ik al, thanks voor de bevestiging. Ik vind dit echt wel een guilty pleasure programma. Het is soms zo vreselijk nep en in het voordeel van de hunters. Iedere gek kan in Nederland zo lang onder de radar blijven. Wel vermakelijk om naar de kijken. Paniek en verlies van controle is inderdaad vaak reden dat het mis gaat.

Inderdaad, dat of fouten van andere kandidaten die hints over het extractiepunt of het verkrijgen van de info achterlaten voor de Hunters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf het een leuk programma vinden maar vind het wel jammer dat het deelnemersveld over het algemeen meer bezig is met bekend worden (?) dan met het programma spelen. Zeker in de eerdere seizoenen vond ik het heel leuk om de ex-militairen en dergelijke te volgen die zonder problemen 3 weken onder de radar blijven. Maar dat levert natuurlijk geen spannende tv op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk worden mensen gecast op basis van hoe aantrekkelijk ze zijn voor de TV en niet hoe goed ze zijn in het voeren van het spel. En het lijkt gewoon deels gescript. Dat kan eigenlijk niet anders. In dat geval ben je overgeleverd aan de productie in het wel of niet halen van de eindstreep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook zeker het idee dat ze daarop gecast worden. Vraag me dan ook af wat je het beste bij je aanmelding kan doen om er doorheen te komen. 

Weet niet of het gescript is, maar zullen sowieso wel wat restricties zijn. Zo is het nu duidelijk dat ze bij meeliften een busje moeten gebruiken of anders een aparte auto ofzo.

En zo kunnen de hunters niet daadwerkelijk alles doen zoals voor het echie en worden hier dingen in gefaked (maar wel zo eerlijk mogelijk) las ik eens in een interview. Ze hebben bv niet echt contact met het OM.

Mja of dit allemaal:

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-2-2021 om 14:30 zei 007mark:

Ik ken iemand die heeft meegedaan. Zijn zeker dingen in scene gezet, ja. Zal andere keer verhaal wel even typen.

Hele scene met de helikopter is destijds wel gescript. Sterker: de deelnemer had al 'opgegeven' in verband met gezondheidsklachten en kon de vlucht niet meer voortzetten. Een aantal weken later is de scene met de helikopter opgenomen om te laten lijken alsof de Hunters hem hadden gepakt.

Verder tijdens de vlucht zelf wordt er inderdaad vrijwel niets gescript. Als cameraman en vluchter elkaar kwijtraken kunnen ze elkaar wel gewoon weer vinden door GPS-trackertje heb ik begrepen.

@MisterX

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei 007mark:

Hele scene met de helikopter is destijds wel gescript. Sterker: de deelnemer had al 'opgegeven' in verband met gezondheidsklachten en kon de vlucht niet meer voortzetten. Een aantal weken later is de scene met de helikopter opgenomen om te laten lijken alsof de Hunters hem hadden gepakt.

Verder tijdens de vlucht zelf wordt er inderdaad vrijwel niets gescript. Als cameraman en vluchter elkaar kwijtraken kunnen ze elkaar wel gewoon weer vinden door GPS-trackertje heb ik begrepen.

@MisterX

Leuk inkijkje achter de schermen dit, hoe kom je aan deze info?

Daarnaast inderdaad een heel leuk einde van de aflevering vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei MisterX:

Welke toneelstukjes krijgen we vanavond te zien? ;c 

Je moet je toch beter laten informeren. Er zitten buiten geen toneelstukjes. Hooguit als ze bellen voor een machtiging en dat soort zaken, want daar kan je geen OvJ voor. Dit is al eens uitgelegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het wel oké, dat iedereen gepakt wordt maakt het wat geloofwaardiger. Kandidaten hadden het ook slimmer kunnen spelen, ook al was dat wel moeilijk. Maar zo vaak inloggen in die laatste paar dagen was niet nodig, maar makkelijk gezegd achteraf. Vond het wel weer een leuk seizoen met net even wat andere elementen, maar zonder al te veel poespas. Vond dat seizoen met al die gekleurde auto's aan het eind bijvoorbeeld minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maakt me niet zoveel uit dat iedereen gepakt is. Maar al had je het spel foutloos gespeeld, dan nog stonden de Hunters door het volgen van diezelfde vrachtwagen je met 4 busjes op te wachten bij de extractie. Terwijl ze het uur daarvoor geen weet hadden waar ze het zoeken moesten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze waren slim om die wagen in hun systeem te zetten? Dat lijkt me gewoon standaard procedure en daarmee sloeg het echt nergens op dat de programmamakers op het eind doodleuk met dezelfde vrachtwagen aan kwamen zetten :-D. Zoals iemand hierboven al zei, dan ben je gewoon kansloos als deelnemer.

Desalniettemin blijft het een vermakelijk programma hoor, daar niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites