Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hunted (NPO)

Magikarp

Aanbevolen berichten

Vraag me wel af hoe ze in godsnaam een systeem hebben ontwikkeld dat kan bepalen dat mensen vanaf Made vertrekken en dan tevoorschijn komt met wat campings in Oosterhout(?) waar ze waarschijnlijk zullen zitten.

Het is tegenwoordig geen 'Big Brother is watching you' maar 'Big data is watching you'. Ik was daardoor helemaal niet verbaasd dat ze een dergelijk systeem zouden hebben of in de nabije toekomst zouden krijgen.

Best wel geinig programma, ook al weet je dat niet alles echt is. Voor een TV-programma worden echt niet alle mogelijkheden ingezet die tegen een terrorist / crimineel ingezet mogen worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Chiemel:

Ook zeker weer gekeken. Had mij vorig jaar nog opgegeven. Vind de kandidaten die meedoen niet bijzonder interessant tot nu toe en direct bij het begin ontzettend dom. Lekker die code hardop gaan zeggen :cab: Mja, je doet gekke dingen onder druk. 

Als die gasten dan boven jou zijn verkozen kan dat slechts één ding betekenen: ze hebben de WvW edities waarin je meedeed doorgelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Kelvin:

Ze werden alleen al binnen halve dag gevonden, da's geen dorpsrecord denk ik.

Moet wel bij gezegd worden dat Jan en z'n familie de regels hadden overtreden, je mag immers maar 48 uur op dezelfde plek blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2019 om 16:30 zei 007mark:

Net teruggekeken. Wel dom van ze natuurlijk om zo naief te denken dat er tussen hun en Wilbert geen connectie was.

En dan ook nog ff een rondje met de witte polo rondrijden om de buurt te checken. Waarom dan niet gewoon met twee man instappen? Vind dit seizoen tot dusverre nog mwoah, hoop nog op een leuke wending. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat toch zo vermoeiend he. Die mensen die programma's kijken om te checken of er opvallende zaken zijn zodat ze kunnen zeggen dat alles nep of scripted is. Je weet van te voren dat er veel zaken al vastliggen. Als dat je stoort, kijk dan niet (ik refereer ff aan die Jasper die dat twittert). Ik vind het sowieso een leuk programma om te volgen al is het alleen om een kijkje in de keuken te hebben van de Nederlandse opsporingsdienst. 

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites