Jump to content
Baddoo

Brits Voetbal

Recommended Posts

Zojuist zei delichris:

Aha ja ik las het net. Sky gaat wel gratis uitzenden las ik. Maar er komt weer voetbal op tv en dat is toch wel fijn.

Precies :classic_biggrin:

Ben wel benieuwd hoe de EFL het gaat aanpakken nu. (Ik hoop op null and void zodat Bolton niet degradeert) 

13 uur geleden zei lennard95:

Ben wel benieuwd hoe de EFL het gaat aanpakken nu. (Ik hoop op null and void zodat Bolton niet degradeert) 

League one en League two spelen de wedstrijden niet meer. En volgens mij geen degradatie en promotie.

League One en Two zijn klaar, daar is op zich niks speciaals, maar omdat Macclesfield liefst 11 punten straf heeft gekregen, kan Stevenage is punten nog gelijk komen (wedstrijd minder). Vraag is wie van die twee nu degradeert naar de National League. De EFL doet er alles aan om van het hoofdpijndossier Macclesfield af te komen, dus die zullen vast nog wel een puntje minder krijgen deze week... Macclesfield gaat trouwens zo goed als zeker toch de fles op, ivm financiele problemen.

En dat betekend dus dat Bolton gedegradeerd is, was al te verwachten nu hopen dat er volgend seizoen geen punten in de mindering komen. 

Vond Egbers bij Studio Voetbal niet zo goed, maar dit soort items maakt 'ie altijd wel erg goed. Sympathieke man, mooi portret van Liverpool. 

Zojuist zei PJHoutman:

Vanavond :< 

En dan ook nog Arsenal - Man City er achter aan!!!

Ongekend inderdaad. Doelman valt in het zijnet met bal en al ;c

Gepost (edited)

David Luiz is ook weer lekker bezig. Moet invallen door een blessure, 1-0 waar hij bij betrokken is. Veroorzaakt daarna een penalty met een rode kaart voor hemzelf; 2-0 :-D 

Ik dacht wel dat de triple punishment niet meer een ding was? Penalty door neerhalen doorgebroken speler is geel toch tegenwoordig?

Edit: nvm, geldt alleen als er geen opzet is. Vasthouden of duwen is alsnog rood

Edited by Rogier.

14 uur geleden zei Rogier.:

David Luiz is ook weer lekker bezig. Moet invallen door een blessure, 1-0 waar hij bij betrokken is. Veroorzaakt daarna een penalty met een rode kaart voor hemzelf; 2-0 :-D 

Ik dacht wel dat de triple punishment niet meer een ding was? Penalty door neerhalen doorgebroken speler is geel toch tegenwoordig?

Edit: nvm, geldt alleen als er geen opzet is. Vasthouden of duwen is alsnog rood

Ongelooflijk wat een labiele verdediger dat is. :D 

In de 1e helft wordt Nketiah in een houdgreep genomen en is het niks, als een scheidsrechter met 2 maten meet dan kan je Luiz imo ook weinig kwalijk nemen.

Maar goed je kan dit soort dingen verwachten met scheidsrechters uit de speelstad.

Gepost (edited)

Bergwijn weer een goaltje. (y)

Edited by D.J.

Gepost (edited)

Wat. Een. Goal. Van. Chillwell.

Zijn waarde is zojuist met 10 miljoen omhoog gegaan, sodeknetters.

Edit: dit is dan weer jammer.

Edited by Rogier.

26 minuten geleden zei FMNOOB:

Goed nieuws voor de Arsenalfans; Luiz mag blijven!

Evenals Pablo Mari en Cédric. Gaan dus lekker door met middelmatige spelers. Kan toch niet :-D

Ceballos wel prima speler. 

Dat David Luiz een verlenging krijgt is wel echt bizar. Die hoort gewoon klaar te zijn :cab: