Jump to content
Baddoo

Brits Voetbal

Recommended Posts

Nu nog Ole eruit en dan is de dans compleet. Denk dat Arsenal in gaat zetten op Allegri of Ancelotti. Poch dan als vervanger van Ole bij United.

Lijkt me dat Rodgers toch ook wel weer interesse heeft gewekt van de topclubs. Speelt heel goed voetbal met Leicester. Die Portugese trainer van Wolves zal ook wel op het lijstje staan. Verder wel benieuwd wat Arsenal gaat doen, Allegri en Ancelotti lijken me toch niet zo te passen bij de speelstijl van het huis. Maar die speelstijl van het huis heeft ze sowieso nooit zo ver gebracht.

Allegri zie ik eerder bij Man Utd eerlijk gezegd, Ancelotti zou wel kunnen bij Arsenal. Rodgers moet lekker bij Leicester blijven. Zal Ljungberg het seizoen niet afmaken?

Volgens mijn bronnen is dat niet mogelijk omdat het vereiste diploma ontbreekt.

Maar beter laat dan nooit dit ontslag. Hopelijk kunnen we nu het tij nog keren en plek 4 behalen.

1 uur geleden zei Lazy:

Nu nog Ole eruit en dan is de dans compleet. Denk dat Arsenal in gaat zetten op Allegri of Ancelotti. Poch dan als vervanger van Ole bij United.

Hij zal niet ontslagen gaan worden. De club wordt weer opgebouwd. In 1986 toen Fergie kwam en toen stond hij op een gegeven moment op de wip en won de FA Cup. De rest is geschiedenis. En dat gaat nu ook met Ole gebeuren. Hij krijgt de tijd om het team weer te gaan bouwen. De enige die weg moeten zijn de Glazers en Woodward.

Edited by delichris

Howe, Ljungberg en Allegri grootste kandidaten. Ook die vent van Wolves wordt veelvuldig genoemd. 

• Allegri was al gepolst toen Wenger vertrok, maar stond toen lijnrecht tegenover de ideeën van de club. Die hadden toen meer vertrouwen in Emery. Wellicht dat ze die stap nu wel durven te zetten.
  • Arteta schijnt het seizoen af te willen maken bij Manchester City.
  • Brendan Rodgers zit voorlopig prima bij Leicester toch? 
4 uur geleden zei Daniell:

Ten Hag een optie voor volgend seizoen?

Geen optie denk ik. Tenzij Bayern voor Poch gaat als vervanger van Kovac, maar die gaan vol inzetten op EtH. 

Ik zie Allegri echt niet naar Arsenal gaan. Die aast al een tijdje op de baan van Ole. Tevens zou hij dit jaar geen club managen om weer even tot rust te komen en Engels onder de knie te krijgen. Ole zie ik het ook wel uitzitten tot de zomer.

Als het klopt dat Ljungberg niet het gehele seizoen mag aanblijven wordt het ook geen EtH nee. Ik denk dat Howe gewoon bij zijn club blijft. Die wil eens echt wat presteren in de PL met die club voordat hij vertrekt.

Dan neig ik toch naar die Portugees van Wolves.

Waarom zou Ten Hag in vredesnaam Ajax verlaten voor Arsenal? En ja, het is onvoorstelbaar dat ik deze woorden typ...

4 minuten geleden zei Hwb:

Waarom zou Ten Hag in vredesnaam Ajax verlaten voor Arsenal? En ja, het is onvoorstelbaar dat ik deze woorden typ...

Nieuwe uitdaging in een grotere competitie?

6 minuten geleden zei Dysproz:

En omdat het gewoon een stap vooruit is.

Betwijfel ik zeer. Kans dat Arsenal komende jaren om kampioenschap speelt is zeer klein. Plaatsing voor CL allerminst zeker. Afbreukrisico een stuk groter.

8 minuten geleden zei Hwb:

Betwijfel ik zeer. Kans dat Arsenal komende jaren om kampioenschap speelt is zeer klein. Plaatsing voor CL allerminst zeker. Afbreukrisico een stuk groter.

Een veel betere competitie en meer mogelijkheden. Daarom is het wat mij betreft een stap vooruit. Ik zou het een logische stap vinden, tenzij er een betere club als Bayern komt.

2 minuten geleden zei Dysproz:

Een veel betere competitie en meer mogelijkheden. Daarom is het wat mij betreft een stap vooruit. Ik zou het een logische stap vinden, tenzij er een betere club als Bayern komt.

Zonder de Europese prestaties van Ajax was ik het onmiddellijk met je eens geweest. Nu niet meer. Die betere competitie zegt een speler denk ik meer dan een coach. En meer mogelijkheden? Absoluut natuurlijk wel. Maar tov de concurrentie niet. En daar schuilt een behoorlijk risico in.

5 minuten geleden zei Hwb:

Zonder de Europese prestaties van Ajax was ik het onmiddellijk met je eens geweest. Nu niet meer. Die betere competitie zegt een speler denk ik meer dan een coach. En meer mogelijkheden? Absoluut natuurlijk wel. Maar tov de concurrentie niet. En daar schuilt een behoorlijk risico in.

Ik denk dat je bij Arsenal betere spelers hebt, en ook betere spelers kunt aantrekken. Dus als Ten Hag zijn team daar net zo goed aan de praat krijgt als hij momenteel bij Ajax doet, ben je gewoon een gevaarlijke outsider voor de titel en de CL.

Dat de concurrentie groot is en meer mogelijkheden heeft, is mijns inziens geen reden om het niet als een stap vooruit te zien. Als hij voor zekere kampioenschappen wil gaan kan hij inderdaad beter bij Ajax blijven.

4 uur geleden zei Kavinos:

Geen optie denk ik. Tenzij Bayern voor Poch gaat als vervanger van Kovac, maar die gaan vol inzetten op EtH. 

Denk dat Ten Hag eerder naar BVB gaat dan naar FC Bayern. Die laatste club zoekt toch een grote naam die een natuurlijk overwicht op de groep heeft als je de verhalen mag geloven. De prestaties van Ten Hag bij Ajax zijn dan wel indrukwekkend, dat zeker, maar vraag mij af of het genoeg is om de kleedkamer daar in te kunnen stappen en iedereen gelijk stil is om te luisteren naar de Tukker. 

9 uur geleden zei Sophomore:

Denk dat Ten Hag eerder naar BVB gaat dan naar FC Bayern. Die laatste club zoekt toch een grote naam die een natuurlijk overwicht op de groep heeft als je de verhalen mag geloven. De prestaties van Ten Hag bij Ajax zijn dan wel indrukwekkend, dat zeker, maar vraag mij af of het genoeg is om de kleedkamer daar in te kunnen stappen en iedereen gelijk stil is om te luisteren naar de Tukker. 

Ben ik het niet mee eens. Ten eerste is Bayern daar de club niet naar. Ten tweede is de spelersgroep die er nu staat in mijn ogen niet verlangend naar een grote naam. Zo'n Lewandowski en Kimmich willen gewoon een goeie trainer, maakt 'm geen reet uit wie er voor ze staat. Ten derde spreekt hij vloeiend Duits. Ten vierde was Ten Hag in 2015 nog trainer van het 2e elftal bij Bayern, dus een aardig gedeelte zal hem nog kennen. Nee, als er een topclub is waar hij aan de bak zou kunnen, is het Bayern wel.

Plus, Ten Hag kan dat in mijn optiek beter aan dan alle 'gevestigde namen'. Heeft laten zien (ook bij Utrecht deed hij dat heel sterk) dat hij in het hedendaagse voetbal een erg sterke coach is om allerlei redenen. Tuurlijk had hij goede spelers, maar weinig coaches kunnen dit Ajax laten voetballen zoals onder hem gebeurd.

12 uur geleden zei Sophomore:

Denk niet dat BvB nog eens een trainer van Ajax uit zijn contract koopt.

4 uur geleden zei Rogier.:

Ben ik het niet mee eens. 

Het is niet mijn mening, het is wat kenners die ik vertrouw vermoeden. Dus laat ik het een 'voorspelling' in plaats van 'mening' noemen ;c

@joostmakaay

Dat is een goed punt. Laat ik het dan zo stellen; zie de trainer van de huidig kampioen van de Eredivisie eerder naar BVB gaan dan naar Bayern. Ofjah ik zie 'em niet naar die laatste club staan, om precies te zijn. 

Edited by Sophomore

17 uur geleden zei Lazy:

Arteta officieel naar Arsenal. 

Snap de keuze ook niet zo goed, echter was er weinig keus. De belangrijkste namen wilden niet. Zit vanmiddag niet eens op de bank, ook wel opmerkelijk.