Jump to content
Baddoo

Brits Voetbal

Recommended Posts

2 uur geleden zei Kavinos:

De keuze dat Tierney en Torreira weinig spelen? 

Onder andere. En dat Mustafi en Xhaka te veel spelen.

3 minuten geleden zei Dysproz:

Onder andere. En dat Mustafi en Xhaka te veel spelen.

"Probleem" met Xhaka is dat hij bijna unaniem tot captain is gekozen door de spelers. Dan maak je het voor jezelf, als Emery zijnde, ook niet perse makkelijker.

46 minuten geleden zei cimbomcu:

Het gaat uiteindelijk om kwaliteit toch? Ozil is idd een lamzak en doet veel te weinig met zijn kwaliteiten. Maar bij dit Arsenal hoort hij gewoon te spelen.

Met Ozil speel je met 10 man, op een enkele wedstrijd na. Ik zou met Guendouzi, Torreira en Ceballos spelen. 

Zojuist zei Kavinos:

"Probleem" met Xhaka is dat hij bijna unaniem tot captain is gekozen door de spelers. Dan maak je het voor jezelf, als Emery zijnde, ook niet perse makkelijker.

Klopt, daarom zal er ook niet veel veranderen

Achjah Emery is er pas een seizoen en een beetje, geef hem twintig jaar en kijk hoe het dan gaat.

:-D

12 uur geleden zei Arsène:

Son aub voor het leven schorsen.

Ga eens goed naar de beelden kijken dan. De breuk komt volgens mij tot stand door de botsen ná de tackle van Son.

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Waarom gaan jullie in godsnaam in op Arsène? :mrgy:

Verveling op werk :cab: 

Wat vinden jullie dat de scheids (volgens een statement van de PGMOL, de scheidsrechtersbond) blijkbaar de gevolgen van de overtreding van Son mee hebben genomen bij het geven van de rode kaart?

In eerste instantie vond ik dit vrij vreemd, bovendien staat het nergens in de regels. Nu ik er echter wat beter over nadenk vind ik het wel iets hebben. Als ik iemand een klap in zijn gezicht geef, dan is de kans groot dat ik er met niets vanaf kom. Als ik iemand in zijn gezicht sla, deze persoon valt en ernstige hersenbeschadigingen oploopt is de kans groot dat ik behoorlijk in de problemen kom. Gevolgen zouden dus wel degelijk mee kunnen spelen bij de staf. 

Edited by Sophomore

Is het echter niet zo dat de gevolgactie ervoor zorgt dat Gomes zo zwaar geblesseerd raakt? De redelijk onschuldige tackle van Son, was vast niet bedoeld om Gomes in contact te laten komen met de andere Spurs speler. Ik vind het dus overdreven om Son hiervoor rood te geven.

3 uur geleden zei Kavinos:

Is het echter niet zo dat de gevolgactie ervoor zorgt dat Gomes zo zwaar geblesseerd raakt? De redelijk onschuldige tackle van Son, was vast niet bedoeld om Gomes in contact te laten komen met de andere Spurs speler. Ik vind het dus overdreven om Son hiervoor rood te geven.

Dan zijn de bevoegde instanties het met je eens; beroep van Spurs is geaccepteerd (of hoe moet je dat zeggen, 'toegewezen'?)

De botsing met Aurier zorgt voor de breuk. Maar die botsing komt omdat Son hem uit balans brengt met zijn tackle. Rood is overigens terecht. Niet door de breuk, maar omdat het een tackle van achter is en zonder intentie om de bal te raken.

12 uur geleden zei Sophomore:

Dan zijn de bevoegde instanties het met je eens; beroep van Spurs is geaccepteerd (of hoe moet je dat zeggen, 'toegewezen'?)

Ik werk stiekem bij de FA.

Op 6-11-2019 om 07:11 zei Kavinos:

Ik werk stiekem bij de FA.

Zou je dan ook kunnen zorgen dat Leicester City kampioen wordt? Paar dagen terug een cheeky vijftig euro op gezet. #InBrendanWeTrust

Edited by Sophomore

9 minuten geleden zei Pino:

Bron? 

Ingewijde mensen op Twitter. Bronnen die deze zomer alle transfers al aankondigde voor ze officieel waren, die wisten te noemen dat Emery de trainer van Arsenal zou gaan worden. 

Rijtje met opvolgers: Luis Enrique, Vieira, Favre, Mourinho, Bielsa, Galthier (Lille), Eddie Howe, Sean Dych en Erik ten Hag. Ik verwacht dat Enrique, Mourinho (beide clubloos) en Vieira de grootste kanshebbers zijn. 

Erik ten Hag zou ook pas vanaf volgend seizoen zijn, met Ljungberg als adje-interim om het seizoen af te maken. Al denk ik niet dat Arsenal daadwerkelijk kans maakt als Bayern hem nog steeds wil aanstellen als nieuwe trainer. 

Dat was bij andere manager ook zo en dan komt ineens het bericht dat de manager is ontslagen.

''Mauricio Pochettino is per direct vertrokken bij Tottenham Hotspur. Dat maakt de Londense club dinsdagavond bekend in een persbericht.''

Eindelijk. Hele goede, maar ook hele dubieuze dingen gedaan. Was al een tijdje uitgewerkt, ben benieuwd waar ze nu mee op de proppen komen.

ZO maar dat had ik niet verwacht van Spurs. Mourinho druist tegen alles in wat die club wil zijn.

Kan niet wachten om Kane op de bank te zien zitten omdat die niet genoeg mee verdedigt.