Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie dat de scheids (volgens een statement van de PGMOL, de scheidsrechtersbond) blijkbaar de gevolgen van de overtreding van Son mee hebben genomen bij het geven van de rode kaart?

In eerste instantie vond ik dit vrij vreemd, bovendien staat het nergens in de regels. Nu ik er echter wat beter over nadenk vind ik het wel iets hebben. Als ik iemand een klap in zijn gezicht geef, dan is de kans groot dat ik er met niets vanaf kom. Als ik iemand in zijn gezicht sla, deze persoon valt en ernstige hersenbeschadigingen oploopt is de kans groot dat ik behoorlijk in de problemen kom. Gevolgen zouden dus wel degelijk mee kunnen spelen bij de staf. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het echter niet zo dat de gevolgactie ervoor zorgt dat Gomes zo zwaar geblesseerd raakt? De redelijk onschuldige tackle van Son, was vast niet bedoeld om Gomes in contact te laten komen met de andere Spurs speler. Ik vind het dus overdreven om Son hiervoor rood te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kavinos:

Is het echter niet zo dat de gevolgactie ervoor zorgt dat Gomes zo zwaar geblesseerd raakt? De redelijk onschuldige tackle van Son, was vast niet bedoeld om Gomes in contact te laten komen met de andere Spurs speler. Ik vind het dus overdreven om Son hiervoor rood te geven.

Dan zijn de bevoegde instanties het met je eens; beroep van Spurs is geaccepteerd (of hoe moet je dat zeggen, 'toegewezen'?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Pino:

Bron? 

Ingewijde mensen op Twitter. Bronnen die deze zomer alle transfers al aankondigde voor ze officieel waren, die wisten te noemen dat Emery de trainer van Arsenal zou gaan worden. 

Rijtje met opvolgers: Luis Enrique, Vieira, Favre, Mourinho, Bielsa, Galthier (Lille), Eddie Howe, Sean Dych en Erik ten Hag. Ik verwacht dat Enrique, Mourinho (beide clubloos) en Vieira de grootste kanshebbers zijn. 

Erik ten Hag zou ook pas vanaf volgend seizoen zijn, met Ljungberg als adje-interim om het seizoen af te maken. Al denk ik niet dat Arsenal daadwerkelijk kans maakt als Bayern hem nog steeds wil aanstellen als nieuwe trainer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gert:

Ik keek ff op de site van Spurs en toen naar de selectie:

https://www.tottenhamhotspur.com/teams/first-team/players/

Bij mij op school deed de fotograaf altijd donald duck na zodat hij lachende kinderen op de foto kreeg. Hier was denk ik het motto 'boos kijken'.

Of hij deed een hele slechte Donald Duck imitatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites