PJHoutman Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Waarom gaan jullie in godsnaam in op Arsène? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 9 minuten geleden zei PJHoutman: Waarom gaan jullie in godsnaam in op Arsène? Verveling op werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 (bewerkt) Wat vinden jullie dat de scheids (volgens een statement van de PGMOL, de scheidsrechtersbond) blijkbaar de gevolgen van de overtreding van Son mee hebben genomen bij het geven van de rode kaart? In eerste instantie vond ik dit vrij vreemd, bovendien staat het nergens in de regels. Nu ik er echter wat beter over nadenk vind ik het wel iets hebben. Als ik iemand een klap in zijn gezicht geef, dan is de kans groot dat ik er met niets vanaf kom. Als ik iemand in zijn gezicht sla, deze persoon valt en ernstige hersenbeschadigingen oploopt is de kans groot dat ik behoorlijk in de problemen kom. Gevolgen zouden dus wel degelijk mee kunnen spelen bij de staf. 5 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Is het echter niet zo dat de gevolgactie ervoor zorgt dat Gomes zo zwaar geblesseerd raakt? De redelijk onschuldige tackle van Son, was vast niet bedoeld om Gomes in contact te laten komen met de andere Spurs speler. Ik vind het dus overdreven om Son hiervoor rood te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 3 uur geleden zei Kavinos: Is het echter niet zo dat de gevolgactie ervoor zorgt dat Gomes zo zwaar geblesseerd raakt? De redelijk onschuldige tackle van Son, was vast niet bedoeld om Gomes in contact te laten komen met de andere Spurs speler. Ik vind het dus overdreven om Son hiervoor rood te geven. Dan zijn de bevoegde instanties het met je eens; beroep van Spurs is geaccepteerd (of hoe moet je dat zeggen, 'toegewezen'?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 De botsing met Aurier zorgt voor de breuk. Maar die botsing komt omdat Son hem uit balans brengt met zijn tackle. Rood is overigens terecht. Niet door de breuk, maar omdat het een tackle van achter is en zonder intentie om de bal te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 november 2019 Share Geplaatst 6 november 2019 12 uur geleden zei Sophomore: Dan zijn de bevoegde instanties het met je eens; beroep van Spurs is geaccepteerd (of hoe moet je dat zeggen, 'toegewezen'?) Ik werk stiekem bij de FA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 (bewerkt) Op 6-11-2019 om 07:11 zei Kavinos: Ik werk stiekem bij de FA. Zou je dan ook kunnen zorgen dat Leicester City kampioen wordt? Paar dagen terug een cheeky vijftig euro op gezet. #InBrendanWeTrust 7 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 Emery op straat vandaag. Ben benieuwd wie zijn opvolger wordt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 Bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 9 minuten geleden zei Pino: Bron? Ingewijde mensen op Twitter. Bronnen die deze zomer alle transfers al aankondigde voor ze officieel waren, die wisten te noemen dat Emery de trainer van Arsenal zou gaan worden. Rijtje met opvolgers: Luis Enrique, Vieira, Favre, Mourinho, Bielsa, Galthier (Lille), Eddie Howe, Sean Dych en Erik ten Hag. Ik verwacht dat Enrique, Mourinho (beide clubloos) en Vieira de grootste kanshebbers zijn. Erik ten Hag zou ook pas vanaf volgend seizoen zijn, met Ljungberg als adje-interim om het seizoen af te maken. Al denk ik niet dat Arsenal daadwerkelijk kans maakt als Bayern hem nog steeds wil aanstellen als nieuwe trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 Zou mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 Ornstein zegt juist dat hij blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 Dat was bij andere manager ook zo en dan komt ineens het bericht dat de manager is ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 ''Mauricio Pochettino is per direct vertrokken bij Tottenham Hotspur. Dat maakt de Londense club dinsdagavond bekend in een persbericht.'' Eindelijk. Hele goede, maar ook hele dubieuze dingen gedaan. Was al een tijdje uitgewerkt, ben benieuwd waar ze nu mee op de proppen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Mourinho. Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 ZO maar dat had ik niet verwacht van Spurs. Mourinho druist tegen alles in wat die club wil zijn. Kan niet wachten om Kane op de bank te zien zitten omdat die niet genoeg mee verdedigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Mou naar Spurs. Wat een lelijke match zeg. Alsof rapper Sjors een plaat opneemt met Dr Dre :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Mourinho verlaagt zich tot het niveau van inval manager :0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Misschien dat Mourinho er nog een sympathieke club van weet te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Ik keek ff op de site van Spurs en toen naar de selectie: https://www.tottenhamhotspur.com/teams/first-team/players/ Bij mij op school deed de fotograaf altijd donald duck na zodat hij lachende kinderen op de foto kreeg. Hier was denk ik het motto 'boos kijken'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 1 minuut geleden zei Gert: Ik keek ff op de site van Spurs en toen naar de selectie: https://www.tottenhamhotspur.com/teams/first-team/players/ Bij mij op school deed de fotograaf altijd donald duck na zodat hij lachende kinderen op de foto kreeg. Hier was denk ik het motto 'boos kijken'. Of hij deed een hele slechte Donald Duck imitatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 (bewerkt) Ja of ze zijn gewoon van dat twitter account fan. #Saynotoduckstad. 20 november 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 Zo'n grijze muizen clubs als Spurs die aankomt met een excentriek figuur als Mourinho. Bijzondere match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 november 2019 Share Geplaatst 20 november 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Mourinho verlaagt zich tot het niveau van inval manager :0 Ik wil ook wel invallen voor 17 miljoen per jaar ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten