Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

OGS won zijn eerste 10-12 duels allemaal toch? Dus zo slecht was het allemaal niet. Het is niet best, maar volgens mij vergeten veel mensen het eerste seizoen van Sir Alex weleens :cab: 

Pocch investeert een keer geld en dat lijkt ook niet te werken. Stiekem wel lekker om te zien. Nieuw stadion, dik geïnvesteerd er dan nog niet doorheen komen. 

Bij Arsenal is het overigens ook bedroevend hoor. Die staan eigenlijk ook niet op de plek waar ze horen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kavinos:

OGS won zijn eerste 10-12 duels allemaal toch? Dus zo slecht was het allemaal niet. Het is niet best, maar volgens mij vergeten veel mensen het eerste seizoen van Sir Alex weleens :cab: 

Pocch investeert een keer geld en dat lijkt ook niet te werken. Stiekem wel lekker om te zien. Nieuw stadion, dik geïnvesteerd er dan nog niet doorheen komen. 

Bij Arsenal is het overigens ook bedroevend hoor. Die staan eigenlijk ook niet op de plek waar ze horen...

Hij won met veel geluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kavinos:

Ik citeer een van Neerlands beste spitsen: scoren in blessuretijd is geen geluk, maar een kwaliteit. 

Om alles maar op het woordje "geluk" te schuiven is lekker kortzichtig.

Maar dit ging niet over scoren in blessuretijd natuurlijk. Dit ging over meerdere wedstrijden waarbij United beduidend meer scoorde dan de expected goals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zegt het dan wat over de 'expected goals'? Kan me niet voorstellen dat zo'n modelletje opeens het hele fundament van de statistiek onderuithaalt waarbij outliers zovaak voor kunnen komen. Nogmaals: dan zijn het geen outliers meer. Outliers zijn te verwachten. Als outliers 'normaal' worden en dat komt niet overeen met je model, dan klopt je model niet. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Pino:

Maar dit ging niet over scoren in blessuretijd natuurlijk. Dit ging over meerdere wedstrijden waarbij United beduidend meer scoorde dan de expected goals.

Ik bedoelde dat iets regelmatig doen, geen geluk meer is. Dan ben je er dus blijkbaar goed in ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites