Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Pino:

1: Daar gedragen ze zich ook compleet als idioten. Edit: Oh ik zeg nergens dat het iets met homoseksualiteit te maken heeft. Het gaat mij om de gayparade, waar ook hetero's als debielen rondlopen. Doorgaans (extreem) linkse types.

DUs men mag alleen eruit zien zoals jou het bevalt? Men mag niet aantrekken watmen zelf wilt?

2: Je doet alsof je alles beter weet maar lezen kan je niet, ik zeg voornamelijk! erbij tussen haakjes. Ik zeg ook nergens dat Ozil een middelmatige voetballer is, een topper is het dan ook weer niet. En iedereen mag dat zelf bepalen ja, maar dan mogen anderen daar toch een mening over hebben?

Je mag zeker een mening hebben, maar 

3: Nee die heb ik niet, maar dat valt doorgaans toch op. Welke speler die er zo als pipo de clown bij liep of loopt presteerde of presteert goed of boven zijn kunnen? Het zijn allemaal figuren waarbij het naar de bol is gestegen, zichzelf heel erg goed vinden, met andere zaken bezig zijn dan voetbal en ondermaats presteren.

Maar heeft dat met de kleur schoenen en haar te maken of met de persoon zelf. En er zijn zat spelers in de top met gekleurde schoentjes en gekke kapsels....

4: Als ik ineens als een kruising tussen Rapinoe, Ziyech en Clown Bassie op werk kom denk ik niet dat zij er blij mee zijn. Op zo'n manier kan ik niet op gesprek bij opdrachtgevers of klanten en zal mij vriendelijk verzocht worden mij normaal voor te doen komen, want je bent een visitekaartje/uithangbord, maar jij als iemand die niet achter zijn pc vandaan komt kent dat natuurlijk niet. En dat jij van jezelf als een gribus kop heb kan jij ook niks aan doen.

Je overdrijft nu wel weer

Maar Özil heeft alleen zijn haar gekleurd, dat jij het niet mooi vindt prima, maar om daar iemand om te ontslaan, is wettelijk ook helemaal verboden.

1, Waar zeg ik dat? Ze moeten lekker doen wat ze zelf willen maar niet huilen als er kritiek op komt.

2, Maar wat? 

3, Wederom lees je of niet goed of je verdraaid bewust mijn woorden. Ik geef aan dat schoenen vaak vanuit sponsoren komen. Waar ik ook aangeef dat het mij om dit soort belachelijke kapsels en daarnaast dom gedrag eromheen. Ik noemde als voorbeeld Depay, het kan zijn dat United te hoog gegrepen was. Maar je kan moeilijk ontkennen dat hij anderen zaken belangrijker achtte en zich volstrekt idioot deed voorkomen.

4, Ik zeg nergens dat hij ontslagen moet worden of wel? Je moet eens lezen wat mensen schrijven en er niet je eigen draai aan geven. Maar gezien je politieke voorkeur kan ik je dat niet kwalijk nemen wat daar zijn linkse partijen heer en meester in. Je kan zo iemand, die publiekelijk jouw club vertegenwoordigd, wel degelijk hierop aanspreken en/of actie ondernemen. En daarin gaf ik mijn mening. IK ZOU hem uit de selectie zetten, nergens zeg ik dat ik hem zou ontslaan.

Maar ik vind de discussie goed zo want je bent een vrij irritant persoon die altijd en overal maar reacties uitlokt. Hopelijk doe je dat niet bij mensen in het echt want dan loop je snel tegen de verkeerde aan. Wellicht doe je het daarom ook hier, veilig, achter een computertje. Fijne dag Pino!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Daar gedragen ze zich ook als idioten'. Ja nee jij hier nu niet zeker. Oja wel. HOMO!

44 minuten geleden zei Rossi:

Ja inderdaad wat. De voetbalwereld is compleet doorgeslagen. Dat begon toen er van die lui op gekleurde schoentjes kwamen. Heerlijk was dat als iemand, degene die net niet helemaal goed in de groep lag, daarmee op de training kwam. Dat was altijd zagen geblazen. Helaas slaan ze nu nog meer door met gekleurde haren en noem de hele zooi maar op. Dit soort types neem je als teamgenoot toch niet meer serieus of wel?

Daarom ben jij niet verder gekomen dan de 4e Klasse Zaterdag.

Dat 'zagen' heeft dus inderdaad wel goed z'n vruchten afgeworpen! Zo zie je maar: primitieve agressie is áltijd de oplossing.

Maar snap oprecht niet dat mensen zich er zó boos over kunnen voelen en grijpen naar 'geweld'. Het ziet er niet uit, maar daar moet je dan toch gewoon een beetje om kunnen lachen? Wat maakt het verder uit? Heb altijd het idee dat die boosheid voortkomt uit een soort frustratie dat bepaalde verborgen gevoelens niet (altijd) goed geuit konden worden in hun leefomgeving en ze op deze manier door die jongens daar weer mee geconfronteerd worden. "Ja ja je moet ze doormidden zagen die homos!!!!" om maar ff heel duidelijk te maken dat jij een echte 100% heteroseksuele stoere grote man bent. Dus Rossi, zeg het maar ;c 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Daar gedragen ze zich ook als idioten'. Ja nee jij hier nu niet zeker. Oja wel. HOMO!

Daarom ben jij niet verder gekomen dan de 4e Klasse Zaterdag.

Dat 'zagen' heeft dus inderdaad wel goed z'n vruchten afgeworpen! Zo zie je maar: primitieve agressie is áltijd de oplossing.

Maar snap oprecht niet dat mensen zich er zó boos over kunnen voelen en grijpen naar 'geweld'. Het ziet er niet uit, maar daar moet je dan toch gewoon een beetje om kunnen lachen? Wat maakt het verder uit? Heb altijd het idee dat die boosheid voortkomt uit een soort frustratie dat bepaalde verborgen gevoelens niet (altijd) goed geuit konden worden in hun leefomgeving en ze op deze manier door die jongens daar weer mee geconfronteerd worden.

Ik ben niet boos op Ozil hoor. Geef mijn mening maar dat mag blijkbaar alleen op een positieve manier. En 4e klasse heb ik nooit gespeeld. Ik heb overigens nooit de stap naar de senioren gemaakt vanwege omstandigheden. In de jeugd speelden we wel hoger.. Ik was geen topper nee, was vooral bekend met mijn eigen beperkingen, maar compenseerde dit niet met een blauwe hanekam ofzo. Ik dronk gewoon een biertje of nam nog eens tien vrije trappen. Lag eraan waar ik zin in had.

Verder ken jij mij niet. Dus doen alsof heeft weinig waarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rossi:

Ik ben niet boos op Ozil hoor. Geef mijn mening maar dat mag blijkbaar alleen op een positieve manier.

Er zit nog een gebied tussen 'een positieve manier' en zeggen dat iemand maar ff goed doormidden gezaagd moet worden en uit de selectie moet worden gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rossi:

Ja inderdaad wat. De voetbalwereld is compleet doorgeslagen. Dat begon toen er van die lui op gekleurde schoentjes kwamen. Heerlijk was dat als iemand, degene die net niet helemaal goed in de groep lag, daarmee op de training kwam. Dat was altijd zagen geblazen. Helaas slaan ze nu nog meer door met gekleurde haren en noem de hele zooi maar op. Dit soort types neem je als teamgenoot toch niet meer serieus of wel?

Welk haarkleur iemand heeft en welke schoenen hij draagt gaat jou, mij en de club waar die voor speelt geen fuck aan. Als die maar presteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk haarkleur iemand heeft en welke schoenen hij draagt gaat jou, mij en de club waar die voor speelt geen fuck aan. Als die maar presteert.
En dat doet hij al jaren niet. En zoiets gaat zeker wel iemand zijn werkgever aan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan vinden dat hij al jaren niet presteert. Alleen is de ironie dat hij jarenlang niet presteerde met gewoon zijn eigen zwarte haar, dus wat is wijsheid?  Vind jij dat jij ontslagen mag worden wanneer je met ander haarkleur en schoenen naar je werk komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rossi:
39 minuten geleden zei cimbomcu:

En dat doet hij al jaren niet. En zoiets gaat zeker wel iemand zijn werkgever aan

Niet altijd. Er zijn bedrijven en werkplekken waar bepaalde voorwaarden zijn vastgelegd, maar vaak is dat nog erg breed. Als ik het goed begrijp mag jij dus niet met gekleurd haar een CVketel gaan installeren bij een klant?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan vinden dat hij al jaren niet presteert. Alleen is de ironie dat hij jarenlang niet presteerde met gewoon zijn eigen zwarte haar, dus wat is wijsheid?  Vind jij dat jij ontslagen mag worden wanneer je met ander haarkleur en schoenen naar je werk komt?
Pino 2.0 waar zeg ik dat hij ontslagen moet worden?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rossi:
42 minuten geleden zei cimbomcu:

Pino 2.0 waar zeg ik dat hij ontslagen moet worden?

Ik doel op jou he.

Uit de selectie gezet zeg je. Hoe kan ik het dan vergelijken met jouw beroep? Jij kan moeilijk uit de selectie worden gezet. Non-actief? Vind jij dat jij minder uren hoort te krijgen omdat je er anders bij loopt?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-7-2019 om 16:04 zei Isco22:

Met Kieran Tierney en Everton schijnt Arsenal bezig te zijn. 

Tierney is toch helemaal niet zo denderend? Die jongen krijgt vooral veel aandacht omdat hij als Schot dus onder de Britse homegrown regels valt en daardoor interessant is voor veel clubs. Daarmee zeg ik overigens niet dat Tierney een slechte speler is, maar het is toch ook geen echte topper en dat is toch wel het niveau waar Arsenal naar toe wil; de top. Met name in de Europese wedstrijden, tegen ploegen die daadwerkelijk kunnen voetballen, heeft die jongen het gewoon lastig gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doel op jou he.

Uit de selectie gezet zeg je. Hoe kan ik het dan vergelijken met jouw beroep? Jij kan moeilijk uit de selectie worden gezet. Non-actief? Vind jij dat jij minder uren hoort te krijgen omdat je er anders bij loopt?
Vergeleken met mijn beroep? Mijn baas zal het niet waarderen als ik zo bij opdrachtgevers of klanten op gesprek ga dus zal ik of mijzelf moeten aanpassen, of ik krijg tijdelijk ander werk. Ontslagen wordem heb ik nooit genoemd dus waar dat vandaan komt in deze discussie begrijp ik niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tierney is toch helemaal niet zo denderend? Die jongen krijgt vooral veel aandacht omdat hij als Schot dus onder de Britse homegrown regels valt en daardoor interessant is voor veel clubs. Daarmee zeg ik overigens niet dat Tierney een slechte speler is, maar het is toch ook geen echte topper en dat is toch wel het niveau waar Arsenal naar toe wil; de top. Met name in de Europese wedstrijden, tegen ploegen die daadwerkelijk kunnen voetballen, heeft die jongen het gewoon lastig gehad.
Vind het ook geen speler die wat toevoegt aan Arsenal, inderdaad gehypet mede door zijn trainer om meer geld eruit te trekken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Geen wereldtopper maar in ieder geval wel beter dan die blinde draver Kolasinac. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rossi:
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Vind het ook geen speler die wat toevoegt aan Arsenal, inderdaad gehypet mede door zijn trainer om meer geld eruit te trekken.

Op zich een prima strategie hoor, maar zijn nationaliteit jaagt de prijs gewoon belachelijk hoog op. Hetzelfde geldt trouwens voor Maguire, als ik lees wat Leicester daar voor wil vangen...

1 uur geleden zei Isco22:

Geen wereldtopper maar in ieder geval wel beter dan die blinde draver Kolasinac. 

Mwah, het gaat me wat ver om Tierney als een blinde draver te omschrijven, maar het is wel een speler die het vooral moet hebben van zijn snelheid en diepgang met en zonder bal. In de Schotse competitie geeft hij wel eens een leuke pass of voorzet, maar daar speelt hij veel meer op de helft van de tegenpartij en krijgt hij meer tijd en ruimte om zich aanvallend te onderscheiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Isco22:

@Nom de Guerre Ik bedoelde dat Kolasinac een blinde draver is en dat Tierney dus al snel wel beter is dan hij. 

Ik denk dat ik mijn punt niet goed verwoord heb. Ik denk dat het misschien wat ver gaat om Tierney een blinde draver te noemen, maar het is voor mijn gevoel wel een soortgelijke speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Rossi:
Op 17-7-2019 om 17:27 zei cimbomcu:

Ik doel op jou he.

Vergeleken met mijn beroep? Mijn baas zal het niet waarderen als ik zo bij opdrachtgevers of klanten op gesprek ga dus zal ik of mijzelf moeten aanpassen, of ik krijg tijdelijk ander werk. Ontslagen wordem heb ik nooit genoemd dus waar dat vandaan komt in deze discussie begrijp ik niet.

Dat lijkt me onzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat lijkt me onzin.

Mij niet. Gebeurt op genoeg plekken. Heb zelf ook baantjes gehad waar mensen tijdelijk andere taken kregen wanneer ze geen representatief voorkomen hadden en niet konden regelen dat het 'niet zichtbaar' was tijdens het werk. 

https://www.ad.nl/ad-werkt/een-korte-broek-mocht-niet-daarom-heeft-pim-een-rok-aan-naar-z-n-werk~a7482297/

Zelfs dit gebeurt nog. Of het allemaal terecht is valt te betwijfelen (zeker in het voorbeeld van dit artikel), maar het is een normale gang van zaken dat er bepaalde voorschriften zijn. Wel/geen piercings (valt wat te zeggen qua veiligheid), wel/geen gekleurd haar, wel/geen tattoo's. Eigenlijk moet het geen donder uit maken, maar dat doet het nog wel. Als Rossi een meeting heeft over een nieuwe levering van CV-installaties in een nieuwbouwwijk, en hij komt met roze haar en een nek vol eenhoorn-tattoo's aan, zou het best kunnen dat zo'n opdrachtgever hem een stuk minder serieus neemt. Onterecht, het zegt niks over je capaciteiten, maar de kans bestaat. En de werkgever wil dat risico niet nemen. Dus een muts op en een coltrui aan, of je gaat maar lekker in het magazijn lopen.

Jij werkt/hebt gewerkt bij een bioscoop, toch? Hadden ze daar geen richtlijnen/voorschriften mbt kapsel, sieraden, etc? Hier een tijdje als distributeur en sales executive van voedselwaren gewerkt en daar werd al moeilijk gedaan om iemand die dr haar in opvallende kleuren had geverfd en de zijkantjes had opgeschoren. Die kon alles verstoppen onder een hoofddeksel of ze stond achter de wasmachine en de vaatwasser te managen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites