Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

Real Madrid and Man Utd wage comparison

? Sánchez: £400k
Kroos + Ramos: £400k

? Pogba: £290k
Varane + Marcelo: £290k

? Martial: £250k
Benzema + Carvajal: £250k

? Rashford: £200k
Casemiro + Asensio: £200k

? Shaw: £200k
Isco + Navas: £200k

:cab: Waar gaat het fout...

12 minuten geleden zei Kavinos:

Bij beide clubs?

1 uur geleden zei Kavinos:

Bij het kapitalisme.

Tsja, die spelers en makelaars weten natuurlijk ook dat die Engelse clubs gigantisch veel geld hebben. Die denken ook: 'laat ze het maar betalen ook'. Ook de reden waarom veel transfers naar Engeland vaak duurder zijn dan naar andere landen.

13 uur geleden zei Kavinos:

Het vreemde vind ik ook dat Man City achter hem aanzat en de scouting daar tegenwoordig heb ik vrij hoog zitten. Zelfde geldt voor die middenvelder Fred, daar had City ook vergaande interesse in. Dus had City het dan ook compleet verkeerd gezien bij deze spelers of ligt het aan de omstandigheden bij Man United dat het er niet uitkomt? Neig naar dat laatse natuurlijk, maar blijft een intrigerend gegeven.

• 2 weeks later...

Emery: 

“Ons team heeft al enkele goede en jonge spelers, dus we moeten echt de beste spelers zien te vinden. Ik kan onze supporters verzekeren dat we komend seizoen een goed team hebben, met drie of vier aanwinsten”, vervolgt de Spaanse oefenmeester. “We praten echt over grote spelers, omdat ons team al behoorlijk sterk is. Die drie of vier spelers, met wie we er in de komende dagen uit willen komen, moeten echt een versterking voor ons team vormen. We zijn enorm veeleisend en zijn bezig met een grote en hele dure speler.”

“Hij staat bovenaan op ons verlanglijstje en is dus ons eerste doelwit. Als we hem niet kunnen halen, schakelen we door naar de nummer twee. We zijn er constant mee bezig om onze selectie te versterken”, verzekert Emery. Een van de spelers die de laatste tijd met Arsenal in verband wordt gebracht, is Dani Ceballos van Real Madrid. De manager van the Gunners wil niet reageren op die geruchten. “Ik wil het niet over concrete namen hebben, maar Ceballos is zeker een goede speler.”

Dat belooft dus weer helemaal niks te worden vrees ik :cab:

Edited by Kavinos

14 minuten geleden zei delichris:

Die gozer ziet er uit als een homo. Trouwens voordat men los gaat ik heb niets tegen homo's.

Als je niks tegen homo's hebt, waarom zeg je dan dat hij eruit ziet als een homo? Wat is daar het probleem mee?

2 uur geleden zei Kavinos:

Emery: 

“Ons team heeft al enkele goede en jonge spelers, dus we moeten echt de beste spelers zien te vinden. Ik kan onze supporters verzekeren dat we komend seizoen een goed team hebben, met drie of vier aanwinsten”, vervolgt de Spaanse oefenmeester. “We praten echt over grote spelers, omdat ons team al behoorlijk sterk is. Die drie of vier spelers, met wie we er in de komende dagen uit willen komen, moeten echt een versterking voor ons team vormen. We zijn enorm veeleisend en zijn bezig met een grote en hele dure speler.”

“Hij staat bovenaan op ons verlanglijstje en is dus ons eerste doelwit. Als we hem niet kunnen halen, schakelen we door naar de nummer twee. We zijn er constant mee bezig om onze selectie te versterken”, verzekert Emery. Een van de spelers die de laatste tijd met Arsenal in verband wordt gebracht, is Dani Ceballos van Real Madrid. De manager van the Gunners wil niet reageren op die geruchten. “Ik wil het niet over concrete namen hebben, maar Ceballos is zeker een goede speler.”

Dat belooft dus weer helemaal niks te worden vrees ik :cab:

Mist het team niet gewoon een paar (Britse) sterkhouders? Het is zo'n bijeengeraapt zooitje heb ik het idee. De enige die al jaren een vaste waarde is is volgens mij Koscielny?

Edited by Erwin.

12 minuten geleden zei Erwin.:

Mist het team niet gewoon een paar (Britse) sterkhouders? Het is zo'n bijeengeraapt zooitje heb ik het idee. De enige die al jaren een vaste waarde is is volgens mij Koscielny?

Klopt helemaal hoor. Types als Adams, Parlour, Seaman worden nodig gemist. Het is een, te jonge, ploeg en een grote wirwar aan nationaliteiten. Zou niet direct kunnen bedenken welke Engelse spelers er haalbaar zouden zijn voor Arsenal om dat weer terug te krijgen.

Citaat

Steve Bruce is de komende drie seizoenen trainer van Newcastle United. Het bestuur van de Engelse voetbalclub stelde de 58-jarige trainer woensdag aan als opvolger van de naar China vertrokken Rafael Benitez.

Bruce was voor het laatst werkzaam bij Aston Villa. Daar werd hij begin oktober vorig jaar ontslagen. Bruce was eerder hoofdcoach bij onder meer Birmingham City, Wigan Athletic, Sunderland en Hull City.

Newcastle United eindigde vorig seizoen in de Premier League als dertiende. De club begint het nieuwe seizoen zondag 11 augustus met een thuiswedstrijd tegen Arsenal.

Dit zat er al aan te komen. In de Britse pers werd Bruce al naar voren geschoven.

• Tim' changed the title to Brits voetbal