Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Emery: 

“Ons team heeft al enkele goede en jonge spelers, dus we moeten echt de beste spelers zien te vinden. Ik kan onze supporters verzekeren dat we komend seizoen een goed team hebben, met drie of vier aanwinsten”, vervolgt de Spaanse oefenmeester. “We praten echt over grote spelers, omdat ons team al behoorlijk sterk is. Die drie of vier spelers, met wie we er in de komende dagen uit willen komen, moeten echt een versterking voor ons team vormen. We zijn enorm veeleisend en zijn bezig met een grote en hele dure speler.”

“Hij staat bovenaan op ons verlanglijstje en is dus ons eerste doelwit. Als we hem niet kunnen halen, schakelen we door naar de nummer twee. We zijn er constant mee bezig om onze selectie te versterken”, verzekert Emery. Een van de spelers die de laatste tijd met Arsenal in verband wordt gebracht, is Dani Ceballos van Real Madrid. De manager van the Gunners wil niet reageren op die geruchten. “Ik wil het niet over concrete namen hebben, maar Ceballos is zeker een goede speler.”

Dat belooft dus weer helemaal niks te worden vrees ik :cab:

bewerkt door Kavinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei delichris:

Die gozer ziet er uit als een homo. Trouwens voordat men los gaat ik heb niets tegen homo's.

Als je niks tegen homo's hebt, waarom zeg je dan dat hij eruit ziet als een homo? Wat is daar het probleem mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kavinos:

Emery: 

“Ons team heeft al enkele goede en jonge spelers, dus we moeten echt de beste spelers zien te vinden. Ik kan onze supporters verzekeren dat we komend seizoen een goed team hebben, met drie of vier aanwinsten”, vervolgt de Spaanse oefenmeester. “We praten echt over grote spelers, omdat ons team al behoorlijk sterk is. Die drie of vier spelers, met wie we er in de komende dagen uit willen komen, moeten echt een versterking voor ons team vormen. We zijn enorm veeleisend en zijn bezig met een grote en hele dure speler.”

“Hij staat bovenaan op ons verlanglijstje en is dus ons eerste doelwit. Als we hem niet kunnen halen, schakelen we door naar de nummer twee. We zijn er constant mee bezig om onze selectie te versterken”, verzekert Emery. Een van de spelers die de laatste tijd met Arsenal in verband wordt gebracht, is Dani Ceballos van Real Madrid. De manager van the Gunners wil niet reageren op die geruchten. “Ik wil het niet over concrete namen hebben, maar Ceballos is zeker een goede speler.”

Dat belooft dus weer helemaal niks te worden vrees ik :cab:

Mist het team niet gewoon een paar (Britse) sterkhouders? Het is zo'n bijeengeraapt zooitje heb ik het idee. De enige die al jaren een vaste waarde is is volgens mij Koscielny?

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Erwin.:

Mist het team niet gewoon een paar (Britse) sterkhouders? Het is zo'n bijeengeraapt zooitje heb ik het idee. De enige die al jaren een vaste waarde is is volgens mij Koscielny?

Klopt helemaal hoor. Types als Adams, Parlour, Seaman worden nodig gemist. Het is een, te jonge, ploeg en een grote wirwar aan nationaliteiten. Zou niet direct kunnen bedenken welke Engelse spelers er haalbaar zouden zijn voor Arsenal om dat weer terug te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Steve Bruce is de komende drie seizoenen trainer van Newcastle United. Het bestuur van de Engelse voetbalclub stelde de 58-jarige trainer woensdag aan als opvolger van de naar China vertrokken Rafael Benitez.

Bruce was voor het laatst werkzaam bij Aston Villa. Daar werd hij begin oktober vorig jaar ontslagen. Bruce was eerder hoofdcoach bij onder meer Birmingham City, Wigan Athletic, Sunderland en Hull City.

Newcastle United eindigde vorig seizoen in de Premier League als dertiende. De club begint het nieuwe seizoen zondag 11 augustus met een thuiswedstrijd tegen Arsenal.

Dit zat er al aan te komen. In de Britse pers werd Bruce al naar voren geschoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Isco22:

B5923FD7-83ED-4A13-A3D5-A641C2821DB4.thumb.jpeg.b4c5c73fcf3545f858e8ac61db164c51.jpeg

Ze hebben Rapinoe wel aangetrokken

Wel leuk om te zien dat Ozil denkt 'Ziyech komt niet dus ik doe maar alsof'

57 minuten geleden zei Pino:

Waarom?

Echte mannen hebben gemillimeterd haar, een nek vol tattoo's en dragen alleen zonnebrillen met vlammen op de zijkant. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei cimbomcu:

Wat :R

Ja inderdaad wat. De voetbalwereld is compleet doorgeslagen. Dat begon toen er van die lui op gekleurde schoentjes kwamen. Heerlijk was dat als iemand, degene die net niet helemaal goed in de groep lag, daarmee op de training kwam. Dat was altijd zagen geblazen. Helaas slaan ze nu nog meer door met gekleurde haren en noem de hele zooi maar op. Dit soort types neem je als teamgenoot toch niet meer serieus of wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rossi:

Ja inderdaad wat. De voetbalwereld is compleet doorgeslagen. Dat begon toen er van die lui op gekleurde schoentjes kwamen. Heerlijk was dat als iemand, degene die net niet helemaal goed in de groep lag, daarmee op de training kwam. Dat was altijd zagen geblazen. Helaas slaan ze nu nog meer door met gekleurde haren en noem de hele zooi maar op. Dit soort types neem je als teamgenoot toch niet meer serieus of wel?

Waarom? Wat boeit het wat voor kleur schoenen iemand heeft of wat voor kleur haar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pino:

Waarom? Wat boeit het wat voor kleur schoenen iemand heeft of wat voor kleur haar?

Omdat het geen gayparade is. Het zijn (voornamelijk!) de middelmatige voetballers die op deze manier wat aandacht willen trekken (en dan heb ik het over de haren en ander dom gedrag wat niets met voetbal te maken heeft, de schoenen zijn vaak vanuit sponsor). Dit soort onzin leidt ze ook af van voetbal (voorbeeld Depay).

Ik had deze Ozil direct uit de selectie gezet. Je bent namelijk ook een uithangbord voor je club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rossi:

Omdat het geen gayparade is.

Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken? NIETS!

Het zijn (voornamelijk!) de middelmatige voetballers die op deze manier wat aandacht willen trekken (en dan heb ik het over de haren en ander dom gedrag wat niets met voetbal te maken heeft, de schoenen zijn vaak vanuit sponsor).

Ozil is toch geen middelmatige voetballer? Bovendien mag ieder dat toch voor zichzelf bepalen?

Dit soort onzin leidt ze ook af van voetbal (voorbeeld Depay).

Je haar kleuren en gekleurde schoenen leidt je af van voetbal? Heb je daar wetenschappelijke bewijzen voor? 

Ik had deze Ozil direct uit de selectie gezet. Je bent namelijk ook een uithangbord voor je club.

Jouw baas gaat jou toch ook niet ontslaan omdat jou kop hem niet bevalt?

Uitstekende argumenten Rossi, ik heb ze geprobeerd te weerleggen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Pino:

Uitstekende argumenten Rossi, ik heb ze geprobeerd te weerleggen.

Wat heeft dat met homoseksualiteit te maken? NIETS!

Daar gedragen ze zich ook compleet als idioten. Edit: Oh ik zeg nergens dat het iets met homoseksualiteit te maken heeft. Het gaat mij om de gayparade, waar ook hetero's als debielen rondlopen. Doorgaans (extreem) linkse types.

Ozil is toch geen middelmatige voetballer? Bovendien mag ieder dat toch voor zichzelf bepalen?

Je doet alsof je alles beter weet maar lezen kan je niet, ik zeg voornamelijk! erbij tussen haakjes. Ik zeg ook nergens dat Ozil een middelmatige voetballer is, een topper is het dan ook weer niet. En iedereen mag dat zelf bepalen ja, maar dan mogen anderen daar toch een mening over hebben?

Je haar kleuren en gekleurde schoenen leidt je af van voetbal? Heb je daar wetenschappelijke bewijzen voor? 

Nee die heb ik niet, maar dat valt doorgaans toch op. Welke speler die er zo als pipo de clown bij liep of loopt presteerde of presteert goed of boven zijn kunnen? Het zijn allemaal figuren waarbij het naar de bol is gestegen, zichzelf heel erg goed vinden, met andere zaken bezig zijn dan voetbal en ondermaats presteren.

Jouw baas gaat jou toch ook niet ontslaan omdat jou kop hem niet bevalt?

Als ik ineens als een kruising tussen Rapinoe, Ziyech en Clown Bassie op werk kom denk ik niet dat zij er blij mee zijn. Op zo'n manier kan ik niet op gesprek bij opdrachtgevers of klanten en zal mij vriendelijk verzocht worden mij normaal voor te doen komen, want je bent een visitekaartje/uithangbord, maar jij als iemand die niet achter zijn pc vandaan komt kent dat natuurlijk niet. En dat jij van jezelf als een gribus kop heb kan jij ook niks aan doen.

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rossi:

Daar gedragen ze zich ook compleet als idioten. Edit: Oh ik zeg nergens dat het iets met homoseksualiteit te maken heeft. Het gaat mij om de gayparade, waar ook hetero's als debielen rondlopen. Doorgaans (extreem) linkse types.

DUs men mag alleen eruit zien zoals jou het bevalt? Men mag niet aantrekken watmen zelf wilt?

Je doet alsof je alles beter weet maar lezen kan je niet, ik zeg voornamelijk! erbij tussen haakjes. Ik zeg ook nergens dat Ozil een middelmatige voetballer is, een topper is het dan ook weer niet. En iedereen mag dat zelf bepalen ja, maar dan mogen anderen daar toch een mening over hebben?

Je mag zeker een mening hebben, maar 

Nee die heb ik niet, maar dat valt doorgaans toch op. Welke speler die er zo als pipo de clown bij liep of loopt presteerde of presteert goed of boven zijn kunnen? Het zijn allemaal figuren waarbij het naar de bol is gestegen, zichzelf heel erg goed vinden, met andere zaken bezig zijn dan voetbal en ondermaats presteren.

Maar heeft dat met de kleur schoenen en haar te maken of met de persoon zelf. En er zijn zat spelers in de top met gekleurde schoentjes en gekke kapsels....

Als ik ineens als een kruising tussen Rapinoe, Ziyech en Clown Bassie op werk kom denk ik niet dat zij er blij mee zijn. Op zo'n manier kan ik niet op gesprek bij opdrachtgevers of klanten en zal mij vriendelijk verzocht worden mij normaal voor te doen komen, want je bent een visitekaartje/uithangbord, maar jij als iemand die niet achter zijn pc vandaan komt kent dat natuurlijk niet. En dat jij van jezelf als een gribus kop heb kan jij ook niks aan doen.

Je overdrijft nu wel weer

Maar Özil heeft alleen zijn haar gekleurd, dat jij het niet mooi vindt prima, maar om daar iemand om te ontslaan, is wettelijk ook helemaal verboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites