Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Kan er ook met mijn verstand niet bij. Maar goed, dat is niet alleen bij Arsenal zo. Spurs had/heeft de beste verdediging/het beste centrum, terwijl ze daar een stuk minder aan uitgegeven hebben dan de andere topploegen. Tegelijkertijd zijn goede verdedigers natuurlijk vrij moeilijk te vinden/halen, zeker als je aanvallend wil spelen in een competitie als de Premier League. Wil natuurlijk niet zeggen dat er niks beters rondloopt dan Mustafi, Jones en Rüdiger, want die zullen er vast en zeker genoeg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen fan van Klopp en zijn speelstijl. Maar je gunt af en toe toch zo'n grote club als Liverpool toch ook wel een keer een kampioenschap waardoor ik bijna aan het draaien was. Maar na 3 slechte resultaten verandert de schijnheilige goedheiligman Jurgen Klopp weer in een irritante Duitser vol kinderachtige spelletjes waardoor je denkt, ah. Daarom wil ik dus liever City of Spurs kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Jurgen Klopp van kinderachtige spelletjes beschuldigen en dan maar willen dat Guardiola kampioen wordt. Okidoki.

Ho ho meneer Houtman, je ziet mij nergens beweren dat Guardiola niet kinderachtig is. Ik geef duidelijk aan geen fan te zijn van Klopp maar benoem ook een essentieel onderdeel, namelijk zijn speelstijl. Ik ben veel meer gecharmeerd van de trainer Guardiola dan de trainer Klopp. Daarnaast zijn ze beide bijzonder in hun karakters.  Klopp vind ik wel een keer of 10 enger dan Peppie.

@Kavinos doen het best aardig zonder Kane.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites