Sophomore Geplaatst 30 december 2017 Share Geplaatst 30 december 2017 Sierd weet niet wattie ziet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 december 2017 Share Geplaatst 30 december 2017 Wat een niveau :r Kunnen zo mee in de eredivisie. Gaat echt nergens over :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Mensah, Van Aanholt, Riedewald; eerste nederlaag Citeh in de maak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Mensah, Van Aanholt, Riedewald; eerste nederlaag Citeh in de maak. Nog bijna ook als die kerel die pingel erin schiet:r. Hoe slecht kun je een penalty nemen zeg, ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 (bewerkt) Tjah Beneteke had gewoon weer die bal af moeten pakken Mensah, Van Aanholt, Riedewald; eerste nederlaag Citeh in de maak. :O]: 31 december 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunner2003 Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Doet me denken aan Van Nistelrooij die de ongeslagen reeks van Arsenal toen kon beëindigen maar de penalty onderkant lat eruit schoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 En daarna onderste boven werd gelopen, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Moeilijkste uitwedstrijd ook gehad nu. Wat is die Ben Mee een geweldenaar. Mocht Liverpool nu overwegen om Lovren of Matip te verkopen hoop ik oprecht dat ze hem halen. Heeft Keane opgeleid en naar Everton gestuurd. Nu met Trachowski zelfde verhaal. Een leider achterin. Iets wat ontbreekt. Uiteraard moet er nog een doelman komen. Ben benieuwd of Coutinho in januari nog vertrekt. Kan die eigenlijk bij Barca nog ingeschreven worden voor CL? Dat is imo ook de reden waarom er zo een bedrag betaald is aan Van Dijk. Als Coutinho blijft en Van Dijk het achterin kan oplossen, zie ik Liverpool nog ver in CL komen. Las dat Mourinho nu ook interesse heeft in Can. De prestaties van Liverpool in CL is eigenlijk de main factor voor de selectie van Liverpool volgend jaar. Had altijd wel wat kritiek op Firmino, maar die laat de rest van de aanvalslinie echt tot zijn recht komen. Is altijd betrokken bij een aanval. Misschien niet qua assist of goal, maar wint of de bal, een belangrijke pass of iets. Beetje Lewandowski bij Dortmund, met ietsjes minder goals. Denken jullie dat t nog spannend gaat worden zonder Jesus en KDB? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Nee joh. Missen natuurlijk wel De Bruyne én Silva (die is nog niet terug toch?), dat kan ze misschien wel een paar puntjes gaan kosten, maar dit gaan ze echt niet meer weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Moeilijkste uitwedstrijd ook gehad nu. Wat is die Ben Mee een geweldenaar. Mocht Liverpool nu overwegen om Lovren of Matip te verkopen hoop ik oprecht dat ze hem halen. Heeft Keane opgeleid en naar Everton gestuurd. Nu met Trachowski zelfde verhaal. Een leider achterin. Iets wat ontbreekt. Uiteraard moet er nog een doelman komen. Ben benieuwd of Coutinho in januari nog vertrekt. Kan die eigenlijk bij Barca nog ingeschreven worden voor CL? Dat is imo ook de reden waarom er zo een bedrag betaald is aan Van Dijk. Als Coutinho blijft en Van Dijk het achterin kan oplossen, zie ik Liverpool nog ver in CL komen. Las dat Mourinho nu ook interesse heeft in Can. De prestaties van Liverpool in CL is eigenlijk de main factor voor de selectie van Liverpool volgend jaar. Had altijd wel wat kritiek op Firmino, maar die laat de rest van de aanvalslinie echt tot zijn recht komen. Is altijd betrokken bij een aanval. Misschien niet qua assist of goal, maar wint of de bal, een belangrijke pass of iets. Beetje Lewandowski bij Dortmund, met ietsjes minder goals. Denken jullie dat t nog spannend gaat worden zonder Jesus en KDB? KDB toch ook niet lang out? Denk niet het spannend gaat worden. Verder wel volledig met je eens over Liverpool, maar vrees toch echt voor het vertrek van Coutinho. En Can, tja, echt hopen dat hij blijft. Ben fan van hem, zit zoveel meer in dan een Henderson, Wijnaldum etc. Veel meer power. En Firmino :love: Echt perfecte speler voor Liverpool voorin inderdaad, de chemie met Salah en Coutinho is natuurlijk voortreffelijk. Laatste tijd echt heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 KDB speelt nu al ;x Wat mij opvalt he jongens. Je betrapt City nooit op een voorzet. Bij alle aanvallen die via de vleugels gaan, wordt de bal afgelegd of hard laag voor gegeven. Geen één situatie waar men de luchtduel aan moet gaan. Standaardsituaties daargelaten uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Blijf het ironisch vinden dat spelers geschorst kunnen worden na de wedstrijd als er geen overtreding is gemaakt (retrospective ban for diving), maar niet als een scheids een career ending tackle mist a la Puncheon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Career ending tackle :-D Man, sommige mensen kunnen overdrijven. Zo erg was die tackle helemaal niet. KDB kon overigens gewoon spelen gisteren, wat een heisa allemaal om niks. Die charges die ik vorige maand heb gezien van o.a. Pogba, Kane en Alli waren véél en véél erger dan die tackle van Puncheon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Dat linkerbeen hief ie wel akelig hoog op hoor. Vuile tackle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Puncheon probeerde daar in mijn ogen gewoon de bal te spelen. Je bent speler van Crystal Palace en je staat een paar minuten voor tijd dichtbij een punt tegen de leider met 58/60, hij probeerde niets meer dan gewoon de counter eruit te halen om het punt veilig te stellen. Ik las hier overal reacties dat hij de intenties had om De Bruyne flink te blesseren omdat Engeland tegen België moet :-D Compleet van de pot gerukt natuurlijk. Harde tackle? Zeker. Vuil? Bwa ja, misschien, maar voor mij is het gewoon een ordinaire beenveeg dat er spectaculairder uitziet dan het in werkelijk allemaal is. Hij kon ook vol langs achter De Bruyne pakken op z'n enkels, maar dat deed hij niet. Ik geloof echt niet dat hij De Bruyne opzettelijk wou blesseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) Hm misschien is je relativering wel op zijn plaats. Schrok zelfs vooral omdat er gelijk zo'n brace bij werd gepakt die je bijna nooit ziet (zou duiden op een breuk). Snap dat Puncheon de counter eruit wilde halen, maar die dat dan door shirtje trekken oid. Maar ok mijn punt blijft staan wat betreft het verschil dive/overtreding. 3 januari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 (bewerkt) Liverpool correspondent van goal.com meldt een akkoord tussen Liverpool en Barca ter waarde van €150m. Deze deal kent alleen maar verliezers. Barca kan m niet in CL inzetten. Liverpool raakt zijn beste speler kwijt. Coutinho gaat alleen maar competitie wedstrijden spelen waar Barca 9 punten voorstaat op de rest. Wie wordt zijn vervanger? Perisic? Sanchez? Pulisic? Promes? Persoonlijk hoop ik op Zaha of Mahrez. Als ze straks maar niet met Tadic aankomen. 4 januari 2018 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Zaha lijkt me ook geen geschikte versterking. Mindere versie van Mane en Salah. De vraag is meer waar ze naar op zoek gaan. Gaan ze weer een zelfde type proberen terug te halen? Dan zijn er weinig geschikte en haalbare kandidaten op de markt ben ik bang. Het scheelt dat ze Keita al binnen hebben voor volgend jaar. Heel leuk dat Liverpool 150 miljoen krijgt natuurlijk. Maar een vervanger voor Coutinho ga je er niet van kunnen halen. Dan moet je iemand hebben die beslissend is met dode spel situaties, afstandschoten en het wegsturen van Salah en Mane. Ben ook wel benieuwd hoe Salah gaat presteren zonder Coutinho. Beter investeren ze het geld voor een groot deel aan andere posities binnen het elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 (bewerkt) Zaha lijkt me ook geen geschikte versterking. Mindere versie van Mane en Salah. De vraag is meer waar ze naar op zoek gaan. Gaan ze weer een zelfde type proberen terug te halen? Dan zijn er weinig geschikte en haalbare kandidaten op de markt ben ik bang. Het scheelt dat ze Keita al binnen hebben voor volgend jaar. Heel leuk dat Liverpool 150 miljoen krijgt natuurlijk. Maar een vervanger voor Coutinho ga je er niet van kunnen halen. Dan moet je iemand hebben die beslissend is met dode spel situaties, afstandschoten en het wegsturen van Salah en Mane. Ben ook wel benieuwd hoe Salah gaat presteren zonder Coutinho. Beter investeren ze het geld voor een groot deel aan andere posities binnen het elftal. Klopp zegt nu dat Salah en Coutinho de wedstrijd van morgen niet gaan halen, maar op tijd fit zullen zijn tegen City, ben benieuwd. : Ben het wel met je eens dat 150m te weinig aanvoelt als Mbappe voor 180 is verkocht. 4 januari 2018 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Klopp zegt nu dat Salah en Coutinho de wedstrijd van morgen niet gaan halen, maar op tijd fit zullen zijn tegen City, ben benieuwd. : Ben het wel met je eens dat 150m te weinig aanvoelt als Mbappe voor 180 is verkocht. Ik bedenk me plotseling dat Lemar ook wel een goede optie is. Toch een ander type dan Mane/Salah. Heeft niet het overzicht van een Coutinho, maar is wel een vrij complete buitenspeler. Zijn kwaliteiten voegen wel wat toe aan de voorhoede van Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Lemar, Eriksen, Ozil, Sanchez denk ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 (bewerkt) Alleen die laatste drie zijn denk ik niet haalbaar. Wel goede opties uiteraard. 5 januari 2018 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 Laatste twee toch wel? Toegegeven er zijn geen geruchten oid, maar in theorie moet het haalbaar zijn (gaat wel een aanslag zijn pop salarishuishouding LFC). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 Ben Woodburn komt er ook aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 Laatste twee toch wel? Toegegeven er zijn geen geruchten oid, maar in theorie moet het haalbaar zijn (gaat wel een aanslag zijn pop salarishuishouding LFC). Ozil en Sanchez zullen wel kiezen voor de club die het meeste biedt en de hoogste status heeft. Liverpool en Arsenal zit op het moment niet genoeg verschil tussen ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten