Acquafresca Gepost April 27 Gepost April 27 (edited) Slot is samen met Mourinho, Conte, Ancelotti en Pellegrino pas de vijfde manager die in zijn eerste jaar kampioen is geworden in de Premier League. Eindbaas     Wat een foto    Edited April 27 by Acquafresca Quote
rich ruzzian Gepost April 27 Gepost April 27 Meer Nederlandse trainers dan Engelse trainers die een premier league titel gepakt hebben nu Quote
Vitesse88 Gepost April 27 Gepost April 27 Prachtig kampioenschap voor de Nederlanders. âBinnenkortâ hebben ze daar de meeste kampioenschappen van Engeland. Quote
007mark Gepost April 28 Gepost April 28 Goh, wat heerlijk zeg dat binnen js gehaald. Dik verdiend natuurlijk! Quote
sennid Gepost April 28 Gepost April 28 https://www.goal.com/en/lists/liverpool-fans-blue-flares-celebration-premier-league-title-victory-hilarious-prank-everton-supporter/blt88ced9cb0304bc1f#csd0d2e1c788a6b118 Â Â Quote
delichris Gepost May 4 Gepost May 4 Ik hoop van ganser harte dat Amorim spelers rust geeft voor donderdag. Geef maar wat jeugd spelers zoals Frederickson weer een kans en ook laat de Ligt maar spelen voor het ritme. En ik hoop dat Obi in de spits staat ipv Rasmus. Quote
sennid Gepost May 4 Gepost May 4 4 uur geleden zei delichris: Zat ik aardig goed als hij dit gaat doen.  Nog meer jeugdspelers als ik de opstelling zie?  Quote
delichris Gepost May 4 Gepost May 4 Zojuist zei sennid: Â Nog meer jeugdspelers als ik de opstelling zie? Â Â Nee maar drie. Alleen Fredericson, Amass en Obi. Quote
delichris Gepost May 4 Gepost May 4 Wat een slechte keeper is die Bayindir. De rest speelt ook niet best. Je kan zien dat United alle aandacht heeft voor aankomende donderdag. Quote
sennid Gepost May 11 Gepost May 11  Op basis van Wikipedia en Football Manager hebben ze Wrexham gekozen Quote
delichris Gepost Saturday at 07:34 AM Gepost Saturday at 07:34 AM Het was weer genieten gisteren van United. Amorim koos er wel voor om een aantal spelers rust te geven voor aankomende woensdag. Hopelijk zijn ze dan wel gefocused. Quote
bas huijsmans Gepost Saturday at 09:13 AM Gepost Saturday at 09:13 AM Dit is toch wel echt een bizarre statistiek. Het ergste is dat ze volgend seizoen de CL nog steeds in kunnen. Â Quote
delichris Gepost Saturday at 09:40 AM Gepost Saturday at 09:40 AM Klopt. Ten Hag was ook de beste manager volgens de commentator van gisteren. Oftewel zo slecht deed Ten Hag het niet. Quote
Recommended Posts