Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Op 16-2-2025 om 09:56 zei joostmakaay:

Werkelijk iedereen roept dat het fantastisch is wat Farioli weet te bereiken met dit materiaal, maar volgens Cimbomcu is het weer compleet anders, ik heb je medelijden met je (toekomstige) partner.

Wat een onzin. Dat was 2 weken geleden na RFS en AZ wel anders en de rest van het seizoen.

Dat ze nu opeens allemaal als makke schaapjes draaien is dan ook weer typisch.

1 uur geleden zei cimbomcu:

Wat een onzin. Dat was 2 weken geleden na RFS en AZ wel anders en de rest van het seizoen.

Dat ze nu opeens allemaal als makke schaapjes draaien is dan ook weer typisch.

Zal net als jij met de wedstrijden van Slot, ook maar doen alsof ik deze post niet gezien heb.

45 minuten geleden zei Arles:

Darwin Nunez met de slechtste invalbeurt die ik ooit heb gezien. Wat een ontzettende nietsnut, kost je gewoon de titel op deze manier. 

Zo wat een kans ja. Maar Jota miste er ook eentje, die belandde bij de cornervlag :-D Maar dat Villa heeft echt een leuk team, bizar dat die 9e staan. Leuke pot wel weer gezien. 

Wat een kak wedstrijd nu al. Houten Klaas staat ook weer als een pupil te verdedigen. Ik hoop van ganser harte dat de club gaat degraderen. Dan maar opbouwen met eigen jeugd, want dit is gewoon één groot drama.

8 minuten geleden zei Aaron21:

Kan de link helaas niet openen.

Geen idee waarom het forum momenteel geen links invoegt (hij geeft aan dat er geen tweet is op die URL, maar die is er wel), maar als je een willekeurig sportmedium opent of zelf even Manchester United op de socials opzoekt kom je de beelden wel tegen. Circustent.