Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Het is weer echt om te janken... De blessures zijn natuurlijk een reden maar vandaag leek het nergens op. Ik hoop niet dat Postecoglu eruit vliegt en dat er dan een of andere conservatieve coach wordt aangetrokken (lees Allegri). Zie Levy er wel weer toe in staat.

18 minuten geleden zei AntiChrist7:

if you ever feel useless, remember Kai havertz is supposed to be a striker

Zooooo zeg dat! Ik verander gewoon in een @Urbeto na een verliespartij van Feye, als ik ons Kaitje aan het werk zie…

9 uur geleden zei joostmakaay:

Heb ik het of is Van Dijk dit seizoen een stuk "viezer" geworden qua speelstijl? Vandaag ook die elleboog tegen Richarlison weer, paar weken terug dat door lopen op Gordon van Newcastle. 

Ach die Richarlison stelt zich ook weer lekker aan. Ja het was flink stevig maar hij werd niet in z’n gezicht geraakt zoals hij deed voorkomen. Wel echt klaar met dat geouwehoer. Die aanstellerij wordt erger en erger in het voetbal, walgelijk. 

Wat een slechte wedstrijd van United gisteren. Nadat Garnacho inviel kwamen er gelukkig wel meer kansen. Maar die scheidsrechter had er gewoon geen zin meer in om nog een verlenging te doen en eventuele strafschoppen.

17 minuten geleden zei bas huijsmans:

Nou dat is het jammere voor die gast die scoorde. Hij komt niet op zijn naam. Dat is wel zonde. Gaat nu de boeken in als eigen goal

Dat is zuur. Maar ze staan wel voor :D