Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”„ ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Driessen :nono: Wat een drama, weet iedere pot negatief te verslaan. 

Haha ja Nunez scoort de winnende in de 92e minuut

”waarom zou je in godsnaam je shirt uit doen”

22 minuten geleden zei delichris:

Jahoor. United had veel meer moeten scoren. Ze lieten het na om de 2-0 binnen te schieten.

Ik heb alleen de eerste helft volledig gezien, maar qua veldspel ziet het er echt niet uit hoor.  Als ze de bal hebben weten ze echt niet wat ze er mee moeten doen. 

1 minuut geleden zei La Pulga:

Ik heb alleen de eerste helft volledig gezien, maar qua veldspel ziet het er echt niet uit hoor.  Als ze de bal hebben weten ze echt niet wat ze er mee moeten doen. 

Klopt, maar wat ik totaal niet snap is dat je tegen City, Liverpool en Arsenal strijd kan leveren. Maar zodra je tegen de wat mindere teams moet dit compleet weg is. Ik hoop dat er snel wat inkomende transfers gaan komen en dat kan pas als er spelers vertrekken.

3 uur geleden zei delichris:

Klopt, maar wat ik totaal niet snap is dat je tegen City, Liverpool en Arsenal strijd kan leveren. Maar zodra je tegen de wat mindere teams moet dit compleet weg is. Ik hoop dat er snel wat inkomende transfers gaan komen en dat kan pas als er spelers vertrekken.

Probleem is dat je tegen dat soort teams niet het spel hoef te maken dus vanuit de omschakeling kan voetballen, tegen Rangers is dat anders 

48 minuten geleden zei aron24:

Hoe is dit rood? Olivier geeft voor moordpogingen vaak geel, maar dit is dan ineens rood. Rare scheidsrechters in Engeland

Die overtreding van Ciao Gomes is hier het perfecte voorbeeld van. Wel een tweede gele, dus moet er alsnog vanaf. Maar toch.

Khusanov kent tot nu toe een horrordebuut met een fout waar een goal uitkomt en een gele kaart binnen 5 minuten... Ben benieuwd hoe sterk hij mentaal is, ik zou huilend in een hoekje gaan zitten denk ik.