Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

19 uur geleden zei delichris:

Hoppa door in de FA Cup. Wat een keeper is Bayaindir.

Hij moet alleen leren uittrappen of andere schoenen aandoen.

Die penalty was wel de grap van het jaar. Ik had het gevoel dat die scheidsrechter het niet helemaal onder controle had.

1 uur geleden zei Aaron21:

Hij moet alleen leren uittrappen of andere schoenen aandoen.

Die penalty was wel de grap van het jaar. Ik had het gevoel dat die scheidsrechter het niet helemaal onder controle had.

Helemaal niet. Gelukkig was er geen VAR anders waren er nog een paar er uit gestuurd.

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Is overigens niet helemaal waar dat zijn goal voor de degradatie zorgde. Door de andere uitslagen waren ze sowieso gedegradeerd las ik vandaag. 

Hij dacht dat zijn goal wel voor degradatie zorgde.

De Holy Trinity is weer bijelkaar boven in de hemel. Morgen zal het wel een minuut stilte volgen op Old Trafford met rouwbanden en een mooi eerbetoon aan deze legende.

Rust zacht Denis.

768x576a.jpg

Kluivertje met een knappe goal weer hoor. Vind het altijd zo heerlijk om Premier League voetbal te kijken na zo’n midweekse bekerronde in Nederland. Of überhaupt voetbal in Nederland. Wat een niveauverschil.