AntiChrist7 Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 2 minuten geleden zei Bogatyr: En daarom is het de schuld van Zirkzee zelf? Trouwens dan mag je nog miljoenen verdienen, dit verdiend hij niet hoor. Euhm ja, wie heeft zijn agent anders aangenomen? De paus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 (edited) 15 minuten geleden zei AntiChrist7: Ja het bestuur moet hem een halt toeroepen, dat ben ik met je eens. Maar ETH vraagt wel achter die spelers, daar begint het probleem. heb ergens gelezen dat Solksjaer destijds zei dat ze niet meer dan 20m voor anthony moesten bieden... Dat is toch al direct een gigantisch verschil qua insteek? Ja als een trainer dan vraagt naar die speler en die blijkt te duur dan kan je als club ook een x aantal alternatieven aanbrengen die hetzelfde kunnen maar goedkoper zijn. Oftewel: Leuk dat een trainer vraagt om spelers, maar als die niet goed genoeg zijn of te duur, of niet goed genoeg én te duur. Dan moet ze je niet halen. Dan ben ik benieuwd wanneer OGS dat heeft gezegd. Toen hij nog trainer was of nadat hij ontslagen was als trainer en Ten Hag hem opvolgde? 15 minuten geleden zei AntiChrist7: En de ligt was echt geen basisspeler hoor. Zowel Juventus als Bayern verkopen hem met verlies, zo graag wouden ze ervan af. heb ht even opgezocht. 87 matchen voor juventus in 3 jaar (dat is ongeveer de helft van een ploeg die 50 per jaar doet) en 53 voor bayern in 2 jaar Ja er bestaat ook niet zoiets als een veranderende markt en een verlies in waarde als een speler ouder wordt.... Met matchen bedoel jij trouwens competitiewedstrijden en niet totale wedstridjen. Bij Bayern heefth hij namelijk 73 wedstrijden gespeeld waarvan 53 competitiewedstrijden. Bij Juventus kom ik in 3 seizoenen ook op 87 competitiewedstrijden. Als je dat opnieuw bekijkt dan zie je dat die eigenlijk bijna alles speelt. EDIT: Ohja als je nog iets verder kijkt dan zie je dat hij ook bijna alles 90 minuten speelt. Heb het niet nagerekend, maar ik denk dat je op een goede 90 à 95 procent uitkomt dat hij 90 de wedstrijden in de basis begonnen is. De ligt heeft vorig seizoen de tweede seizoenshelft bijna alles gespeeld en speelde in de 1/16e, kwart en halve finale van de CL de gehele wedstrijd. Daarvoor was die ook al gewoon basisspeler, maar raakte die geblesseerd. Het jaar ervoor heeft hij 31 van de 34 wedstrijden gespeeld waarvan die 2 wedstrijden gemist heeft door een blessure. Dan ben je gewoon een basisspeler hoor Edited December 30, 2024 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Ja als een trainer dan vraagt naar die speler en die blijkt te duur dan kan je als club ook een x aantal alternatieven aanbrengen die hetzelfde kunnen maar goedkoper zijn. Oftewel: Leuk dat een trainer vraagt om spelers, maar als die niet goed genoeg zijn of te duur, of niet goed genoeg én te duur. Dan moet ze je niet halen. Dan ben ik benieuwd wanneer OGS dat heeft gezegd. Toen hij nog trainer was of nadat hij ontslagen was als trainer en Ten Hag hem opvolgde? Ja er bestaat ook niet zoiets als een veranderende markt en een verlies in waarde als een speler ouder wordt.... Met matchen bedoel jij trouwens competitiewedstrijden en niet totale wedstridjen. Bij Bayern heefth hij namelijk 73 wedstrijden gespeeld waarvan 53 competitiewedstrijden. Bij Juventus kom ik in 3 seizoenen ook op 87 competitiewedstrijden. Als je dat opnieuw bekijkt dan zie je dat die eigenlijk bijna alles speelt. De ligt heeft vorig seizoen de tweede seizoenshelft bijna alles gespeeld en speelde in de 1/16e, kwart en halve finale van de CL de gehele wedstrijd. Daarvoor was die ook al gewoon basisspeler, maar raakte die geblesseerd. Het jaar ervoor heeft hij 31 van de 34 wedstrijden gespeeld waarvan die 2 wedstrijden gemist heeft door een blessure. Dan ben je gewoon een basisspeler hoor Als een speler ouder wordt... de ligt is 25, dat kan je moeilijk in de herfst van zijn carriere noemen... integendeel, zijn prijs zou moeten gestegen zijn met de ervaring die hij opdeed. of op zijn minst gelijk gebleven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 12 minuten geleden zei AntiChrist7: Euhm ja, wie heeft zijn agent anders aangenomen? De paus? Zirkzee valt hier in mijn ogen niet veel te verwijten. Speelt in een zieke club. Met zielige supporters. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 3 minuten geleden zei AntiChrist7: Als een speler ouder wordt... de ligt is 25, dat kan je moeilijk in de herfst van zijn carriere noemen... integendeel, zijn prijs zou moeten gestegen zijn met de ervaring die hij opdeed. of op zijn minst gelijk gebleven. Maar die Reddit post geeft toch precies aan dat het niet aan Ten Hag ligt, maar aan de scouting, de technisch directeur, de sportief directeur of wie dan ook de handtekening uiteindelijk onder die deal zet? En ja ook als je nu 25 bent kan je minder waard zijn dan iemand van 19. Iemand van 19 koop je met het idee in het achterhoofd dat die zich door gaat ontwikkelen en dus nog meer waard wordt, maar als die ontwikkeling niet zo spectaculair gaat dan verwacht, dan kan het zijn dat een marktwaarde daalt. Maar goed nu gaat dit iets worden over de manier waarop een vraagprijs in een voetbalmarkt wordt en daar ging het niet om. Het ging erom dat de aankopen echt niet te slecht zijn voor de CL en dat De Ligt gewoon altijd basisspeler geweest is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Het ging erom dat de aankopen echt niet te slecht zijn voor de CL en dat De Ligt gewoon altijd basisspeler geweest is De Ligt misschien nog net niet (maar again, waarom wouden zowel juventus en Bayern er zo graag vanaf?), maar al de andere namen die ik heb opgenoemd zijn echt wel te min voor een club met CL aspiraties 3 minuten geleden zei Bogatyr: Zirkzee valt hier in mijn ogen niet veel te verwijten. Speelt in een zieke club. Met zielige supporters. Ok je bent er bijna. Waarom speelt hij in die zieke club? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Zojuist zei AntiChrist7: De Ligt misschien nog net niet (maar again, waarom wouden zowel juventus en Bayern er zo graag vanaf?), maar al de andere namen die ik heb opgenoemd zijn echt wel te min voor een club met CL aspiraties Ok je bent er bijna. Waarom speelt hij in die zieke club? Jongen, stop eens met onozel te doen. Precies of je weet op voorhand dat het het een rampseizoen gaat worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Zojuist zei AntiChrist7: De Ligt misschien nog net niet (maar again, waarom wouden zowel juventus en Bayern er zo graag vanaf?), maar al de andere namen die ik heb opgenoemd zijn echt wel te min voor een club met CL aspiraties Mazraoui is toch gewoon een prima back? Eerste seizoenshelft misschien wel de beste speler van United. Dan heeft die natuurlijk niet echt concurrentie. Casemiro heeft natuurlijk nooit wat laten zien in de CL..... Antony is natuurlijk gewoon waardeloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Daarnaast is United qua allure toch nog steeds gewoon een heel grote club? Als je als speler van Bologna de kans krijgt om voor een dik salaris wekelijks op Old Trafford te spelen (met toen ook nog een Nederlandse trainer die veel vertrouwen in je had) zou iedereen dat toch doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 (edited) 7 minuten geleden zei Bogatyr: Jongen, stop eens met onozel te doen. Precies of je weet op voorhand dat het het een rampseizoen gaat worden. mydude, ze hadden het seizoen voordien hun slechtste PL seizoen uit de recente geschiedenis. Eruit geknikkerd in de CL door kopenhagen en galatasaray. Een trainer die een deadman walking was en zijn vel heeft gered door een FA cup fluke Je moet echt geen helderziende zijn om te merken dat je daar niet in een stabiele club omgeving terecht gaat komen. Alleen had ik idd niet verwacht dat het zo dramatisch ging zijn. Zirkzee had de ballen niet om tegen zijn agent te zeggen "nee ik wil daar niet naartoe" en tja dan heb je dat voor. Hij kon CL spelen, in italie blijven en voor een club spelen die meer CLs heeft gewonnen dan man utd.... maar zijn agent moest per se zijn 15miljoen hebben... Edited December 30, 2024 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Wat weet jij het toch allemaal goed. Had Zirkzee niet gewoon een afkoopsom in zijn contract? Daarnaast sluit ik me aan bij wat @Arles zegt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Chelsea verloren, gaat er echt steeds beter uit zien voor ons aller Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Ik voorspelde al een 0-2 nederlaag. Had ik dit nu maar ingezet bij een toto. Wat een drama weer. Met deze selectie moet je gewoon beter presteren zo simpel is het. Laat de club maar lekker degraderen. Dan donderen de Glazers op. Radcliffe ook en kan er gebouwd worden aan een beter United. Gewoon weer ouderwets met jeugd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 (edited) 9 minuten geleden zei Becks: Wat weet jij het toch allemaal goed. Had Zirkzee niet gewoon een afkoopsom in zijn contract? Daarnaast sluit ik me aan bij wat @Arles zegt. No offense, maar patronizing werkt alleen als je het zelf weet. En dat is bij jou niet het geval. Milan heeft die clausule betaalt, had een akkoord over contract met de speler, maar kwam er niet uit met zijn agent die 15m vroeg, aka 33% van de transfersom. Dus dan is die bij manut gaan aankloppen. Was dat het beste voor zijn client? absoluut niet. Had zirkzee kunnen zeggen dat ie niet naar daar wou en maar een oplossing moest zoeken? absoluut wel Zelfs ruud gullit zegt dat ie niet voor man utd had moeten tekenen, maarja, wat weet zo'n nobody als hij ervan Gullit: 'Zirkzee should have joined Milan' not Man United Edited December 30, 2024 by AntiChrist7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Ben je niet gewoon een beetje zuur omdat Zirkzee zelfs een enorm matig Man Utd verkiest boven Milan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 23 minuten geleden zei AntiChrist7: No offense, maar patronizing werkt alleen als je het zelf weet. En dat is bij jou niet het geval. Wel mooi dat je er dan zelf direct ook aan doet. Jij weet toch ook allemaal niet precies hoe het zit? Of zat jij er bij toen Zirkzee en zijn agent de gesprekken voerden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Mooiste van heel de discussie is misschien nog wel dat Milan ook dramatisch bezig is, en het dus qua prestaties geen drol uitmaakt waar Zirkzee speelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Wel mooi dat je er dan zelf direct ook aan doet. Jij weet toch ook allemaal niet precies hoe het zit? Of zat jij er bij toen Zirkzee en zijn agent de gesprekken voerden? Blijkbaar is het moeilijk te bevatten dat ik idd die transfer van dichterbij heb gevolgd dan de gemiddelde member hier... Is wat ik heb gelezen grotendeels van journalisten en dergelijke naar buiten gekomen? Ja, dus ook hetgeen waarop 99% van de andere voetbalfans die dit bespreken zich op baseren. Ik wist niet dat je bij die ingewijde, heilige 1% hoorde, mijn excuses 22 minuten geleden zei PJHoutman: Ben je niet gewoon een beetje zuur omdat Zirkzee zelfs een enorm matig Man Utd verkiest boven Milan? Spelers zijn tijdelijk, clubs zijn voor eeuwig. Milan gaat dit te bovenkomen, net zoals man utd op termijn. Zirkzee zal op termijn maar een kleine voetnoot zijn in de annalen van de voetbaljaren 2020-203x. Wat me meer stoort is de misplaatste sympathie. Dit is een gozer die duidelijk de verkeerde keuze maakte omdat de dollar/ pond tekens in zijn ogen stonden, Dat ie daar nu de gevolgen van draagt, is zijn eigen schuld. Maar dat benoemen is blijkbaar uit den boze... Als Henderson voor het geld gaat voetballen in Saudi Arabie ondanks zijn eerdere commitments en de meningen van dat land over bepaalde groepen, en dan komt ie een halfjaar later terug met hangende pootjes, had je daar toch ook geen sympathie voor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 Laat me raden, Facebook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 30, 2024 Share Gepost December 30, 2024 36 minuten geleden zei AntiChrist7: Blijkbaar is het moeilijk te bevatten dat ik idd die transfer van dichterbij heb gevolgd dan de gemiddelde member hier... Is wat ik heb gelezen grotendeels van journalisten en dergelijke naar buiten gekomen? Ja, dus ook hetgeen waarop 99% van de andere voetbalfans die dit bespreken zich op baseren. Ik wist niet dat je bij die ingewijde, heilige 1% hoorde, mijn excuses Nee ik hoor niet bij die 1%. Dat is ook de reden waarom ik ook niet doe alsof ik weet wat er gespeeld heeft tussen de agent en de speler. Ik heb ook geen uitspraak gedaan of Zirkzee de juiste keuze heeft gemaakt of niet. Jij daarentegen wel en zegt dat het komt door de agent. Terwijl ik denk dat 1% van de mensen dat wel weet. Maar daar hoor jij niet tussen zeg je net. Hoe weet jij dat dan zo goed? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 8 uur geleden zei bas huijsmans: Nee ik hoor niet bij die 1%. Dat is ook de reden waarom ik ook niet doe alsof ik weet wat er gespeeld heeft tussen de agent en de speler. Ik heb ook geen uitspraak gedaan of Zirkzee de juiste keuze heeft gemaakt of niet. Jij daarentegen wel en zegt dat het komt door de agent. Terwijl ik denk dat 1% van de mensen dat wel weet. Maar daar hoor jij niet tussen zeg je net. Hoe weet jij dat dan zo goed? 8 uur geleden zei La Pulga: Laat me raden, Facebook? Haha, boomer joke, altijd grappig. Er zijn talloze voetbalnieuws sites waar het heeft opgestaan. Wat je zelf ook had kunnen vinden door 2 minuten te googelen ipv gewoon contradictorisch te willen zijn https://www.voetbalzone.nl/nieuws/joshua-zirkzee-is-persoonlijk-rond-met-milan-maar-er-is-nog-een-struikelblok/435927 Betekent dat het 100% absoluut is wat er is gebeurd? Nee maar wel het meest waarschijnlijke en hetgeen waar we op kunnen verdergaan. Dus ik stel voor dat je of met een betere bron komt (bel hem eens op anders), of daadwerkelijk op de argumenten antwoordt ipv te nitpicken, of jezelf van deze discussie verwijdert aangezien hij volgens jou niet gevoerd kan worden omdat we niet 100% weten wat er is gebeurd (btw, als dat laatste je grote zorg is, kan je 90% van dit voetbalforum deleten) Bottomline is, Zirkzee maakte verschillende slechte keuzes na elkaar en draagt daar nu de gevolgen van. Oh no, the consequences of my own dumb decisions. Daar heb ik geen sympathie voor. Laat het een les wezen voor alle spelers dat agents nooit jouw beste interesses in gedachten hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Je zou bijna zeggen dat je de broer van Zirkzee bent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Antichrist zegt toch niks verkeerds. Hij is niet/nauwelijks beter dan Hojlund. Hij kon naar meerdere clubs, dan kiest hij (terecht) voor geld. Kan nu wel depressief zijn, maar hoort bij een grote club. Los van dat het gewoon dom is van United om een spits te halen die niet beter is dan je huidige speler. Voor niet heel veel meer had je Watkins of Openda kunnen halen. En wss ook eventueel McTominay + zelfde geld voor Osimhen. Ik weet verder de ffp regels niet, maar puur naar bedragen gekeken, was het weer eens mishit van United. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Is Karel weer terug? Tjemig wat een onzin komt hier voorbij. Almiron maakt al een grote fout door te starten met een middenveld bestaande uit Casemiro en Eriksen, en dat tegen 3 cm’s van Newcastle. En dan Zirkzee slachtofferen, terwijl je meerdere gasten kunt wisselen. Sinds het vertrek van SAF is de club naar de tering gegaan, geen trainer die het fatsoenlijk lang volhoudt. Aankoopbeleid niveautje Mislintat. Selectie is echt middelmatig. Bizar om zo’n club te zien aftakelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost December 31, 2024 Share Gepost December 31, 2024 Ik zou Wayne Rooney gewoon aanstellen als manager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts