Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”„ ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

9 minuten geleden zei bas huijsmans:

image.jpeg.332678a210ccfbd7a484c6bc8c7ee523.jpeg

Haha sorry kon hem niet laten. Maar zijn dat dan supporters die dat zeggen die ook lid van die groep zijn of zijn het journalisten die het plaatsen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de titel gelezen heb. Ze zullen het wel ergen vandaan hebben. Ik ga nooit van geruchten uit. Maar dat Rashford nu al drie of vier wedstrijden er niet bij zit geeft wel stof tot nadenken.

@delichris Dat Athletic alleen Basken aantrekt geeft wel wat meer stof tot nadenken.

Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat ze Rashford proberen te slijten, zit volgens mij aan een prima salaris en levert niet echt meer. Past ook niet per se in de formatie die Amorim voor ogen heeft. Met let's say 50 miljoen kan je dan echt wel iets doen op de transfermarkt en dat is nodig ook voor United.

Bij Tottenham hoop ik trouwens echt dat ze een degelijke nummer 6 aanschaffen. Type Jerdy Schouten, die de balans bewaakt en het de verdediging een stuk gemakkelijker maakt. Bentancur, Bissouma en Sarr zijn allemaal wat dat betreft te avontuurlijk.

Liverpool weer zo makkelijk hù, de tering wat een lekker team als dat eenmaal draait. Salah echt outstanding. Gakpo ook weer een goaltje geprikt, die lijkt z’n draai gevonden te hebben. En die Gravenberch. Vond hem bij Ajax altijd iets geweldigs hebben maar toen was het op momenten laconiek. Nu is het zo volwassen, zo simpel en gemakkelijk. Mooi om te zien.

13 uur geleden zei Acquafresca:

Op 5 januari de jaarlijkse afslachting. Kan niet wachten :<

Dachten we vorig seizoen ook. Blijft toch altijd een aparte wedstrijd waarin dingen als vorm minder belangrijk zijn dan in andere wedstrijden. 

11 minuten geleden zei AntiChrist7:

Wat voor een schijtspelers dat ETH ook heeft ingebracht... De ligt, Mazraoui, casemiro, Anthony,... dat is goed voor de franse subtop ofzo. Die liggen geen enkel systeem/club die CL wilt spelen

Maar dat ligt toch niet aan Ten Hag? Het bestuur en de mensen die spelers kopen maken de fout om in te gaan op de verzoeken van Ten Hag. Daarnaast zijn die spelers ook echt niet zo matig. De Ligt was gewoon basisspeler bij Juve en Bayern, Mazraoui is wellicht wel de beste speler van United dit seizoen en Casemiro kwam over van Real dat net meerdere malen de CL had gewonnen. Ja en dan heb je natuurlijk Antony nog als ultieme paniekaankoop ja

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Maar dat ligt toch niet aan Ten Hag? Het bestuur en de mensen die spelers kopen maken de fout om in te gaan op de verzoeken van Ten Hag. Daarnaast zijn die spelers ook echt niet zo matig. De Ligt was gewoon basisspeler bij Juve en Bayern, Mazraoui is wellicht wel de beste speler van United dit seizoen en Casemiro kwam over van Real dat net meerdere malen de CL had gewonnen. Ja en dan heb je natuurlijk Antony nog als ultieme paniekaankoop ja

Ja het bestuur moet hem een halt toeroepen, dat ben ik met je eens. Maar ETH vraagt wel achter die spelers, daar begint het probleem. heb ergens gelezen dat Solksjaer destijds zei dat ze niet meer dan 20m voor anthony moesten bieden... Dat is toch al direct een gigantisch verschil qua insteek?

En de ligt was echt geen basisspeler hoor. Zowel Juventus als Bayern verkopen hem met verlies, zo graag wouden ze ervan af.

heb ht even opgezocht. 87 matchen voor juventus in 3 jaar (dat is ongeveer de helft van een ploeg die 50 per jaar doet) en 53 voor bayern in 2 jaar

4 minuten geleden zei AntiChrist7:

Eigen schuld. had aanvalsleider bij Milan kunnen zijn in een competitie die hem beter ligt, maar hij moest perse een haai van een agent hebben die alleen aan zichzelf dacht ipv zijn client

En daarom is het de schuld van Zirkzee zelf? :cab: 

Trouwens dan mag je nog miljoenen verdienen, dit verdiend hij niet hoor.