Arles Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Lekker hoor Bournemouth. Wordt een interessante, ik zou mijn geld op City zetten maar Rodri de rest van het seizoen eruit is wel een enorme aderlating. Als het Liverpool meezit met blessures maken ze denk ik echt een goede kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 1 uur geleden zei Urbeto: .. en het is 1-0 voor Bournemouth. Dit kan wel eens heel desastreus worden, zeker aangezien ze volgende week Slotball op bezoek krijgen. Al zal City wel weer de lachende derde worden, vrees ik. Desastreus niet beetje voorbarig? Seizoen is nog heellang hè.... Kan niet altijd standhouden met 10 man natuurlijk..2x eerder wel gedaan al. Is pas 1e nederlaag van Arsenal in de PL dit seizoen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 8 minuten geleden zei Kyrill: Desastreus niet beetje voorbarig? Seizoen is nog heellang hè.... Kan niet altijd standhouden met 10 man natuurlijk..2x eerder wel gedaan al. Is pas 1e nederlaag van Arsenal in de PL dit seizoen... Ik denk dat je dit seizoen niet vaker dan 3/4 keer kunt verliezen wil je kampioen worden. Als je dan bij Bournemouth tegen een nederlaag aanloopt kan dat later nog wel eens desastreus blijken. Ook aangezien ik niet verrast zou zijn mocht Liverpool volgende week winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 48 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk dat je dit seizoen niet vaker dan 3/4 keer kunt verliezen wil je kampioen worden. Als je dan bij Bournemouth tegen een nederlaag aanloopt kan dat later nog wel eens desastreus blijken. Ook aangezien ik niet verrast zou zijn mocht Liverpool volgende week winnen. Dat is waar, klopt. Ook Liverpool heeft bijvoorbeeld al bij Forest verloren,das min of meer zelfde scenario. En laatste 2 seizoenen is Arsenal zkr thuis echt veel beter tegen Liverpool en City dan 3-5 jaar ervoor. Is allang geen schijt in broek meer om zo maar te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 8 minuten geleden zei Kyrill: Ook Liverpool heeft bijvoorbeeld al bij Forest verloren,das min of meer zelfde scenario. Het verschil is dan natuurlijk wel dat Arsenal al 2 gelijke spelen achter hun naam heeft staan. Dat zijn ook alweer 4 verliespunten. Hoe het er nu naar uitziet zal Arsenal het verschil in de onderlinge duels moeten gaan maken. Dan is volgende week een uitstekend moment om daarmee te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Liverpool verloor zelfs thuis van Forest en met 11vs11. En van die gelijke spelen van Arsenal is oa uit bij City met 10 man dus. Ik maak me niet zo zorgen,erken wel zeker belangrijke potten zijn, desastreus nee dat zkr nog niet . Ik zie City zonder Rodri ook zkr niet alles winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 35 minuten geleden zei Kyrill: Liverpool verloor zelfs thuis van Forest en met 11vs11. En van die gelijke spelen van Arsenal is oa uit bij City met 10 man dus. Ik maak me niet zo zorgen,erken wel zeker belangrijke potten zijn, desastreus nee dat zkr nog niet . Ik zie City zonder Rodri ook zkr niet alles winnen. Ik zei dan ook dat het desastreus kan worden, niet dat het dat nu al is. Dit zijn echter wel de wedstrijden die je aan het eind van het seizoen kunnen opbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 15 minuten geleden zei Urbeto: Ik zei dan ook dat het desastreus kan worden, niet dat het dat nu al is. Dit zijn echter wel de wedstrijden die je aan het eind van het seizoen kunnen opbreken. Fair enough maatje. Ben ook meer dan beetje moe. Hebt gelijk als zowel Liverpool en City morgen winnnen,en Arsenal verliest thuis van Liverpool,dan is het idd desastreus. Hoop natuurlijk van niet. Morgen weer werken,ben benieuwd of Cold Palmer Chelsea punt of punten kan doen pakken,op Anfield. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober City weer in de allerlaatste seconde met een goal: 1-2 bij Wolves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Jezus die Jones. Kan gewoon makkelijk de 2-0 maken net voor de rust en kiest voor een penalty. Belachelijk dat de penalty werd terug gedraaid natuurlijk. Jones wordt compleet uit balans gebracht door Sanchez. Een tweede goal is wel verplicht hier. Chelsea staat redelijk goed te ballen met Lavia voorop. Creëren niet al te veel, maar stukken beter dan de Chelsea van afgelopen twee jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Sanchez raakt gewoon eerst de bal en daarna Jones, die gewoon de bal had moeten schieten. En of Nunez had al eerder aan Gakpo moeten geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Belangrijke overwinning. De echte testen beginnen nu. Wat een pauper scheids was het. Voor beide teams overigens hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Scheids was inderdaad erbarmelijk, niet te filmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Eerste westrijd van 't weekend klaar. Niet slecht voor 3e divisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 46 minuten geleden zei Stefan: Eerste westrijd van 't weekend klaar. Niet slecht voor 3e divisie Heerlijk puntje afgesnoept ook! Mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Hoe krijgt Dalot die bal er niet in??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober VAR lekker bezig. Totaal geen penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Penalty of niet het is wel weer een typische De Ligt situatie waar hij om bekend is. Het ongelukkige blijft aan hem kleven. Ten Hag is gewoon onhoudbaar en zal op dit tempo de kerst niet halen of tijdens de kerst ontslagen worden. Een Nederlandse enclave bij een grote club werkt gewoon niet. Zie Barca en nu Man Utd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober In dit geval de Ligt deed helemaal niets. De VAR is weer belachelijk. United had gewoon moeten winnen met al die kansen in de eerste helft en vooral die grote kans van Dalot. Als men Ten Hag dit resultaat aanrekend dan moeten ze de wedstrijd nog maar eens bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Je zegt het zelf. Als ze de kansen afmaken. Het maakt dan niet uit of je dan verliest door een VAR. Als je ze er zelf niet eens kan inschieten dan is het toch echt je eigen schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober En daarnaast is het ook gewoon erg lomp wat De Ligt doet. Een VAR zou hem niet terugdraaien als die gegeven wordt, maar of een VAR nou echt moet ingrijpen in dit geval weet ik dan ook weer niet. Gewoon niet zo slim van De Ligt weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Boeiende wedstrijd Arsenal - Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Als ik Ten Hag was, zou ik voor Brobbey en Davy Klaassen gaan deze winter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Wat een pass van TAA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Prima punt voor Liverpool, maar eerste helft was echt niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten