cimbomcu Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Maar de boer was toch aangenomen om zo te spelen. Daar gaat het toch helemaal niet om? Ik vind dat sowieso gelul, als je na 4 wedstrijden denkt dat het een complete mismatch is dan moet je hem toch gewoon eruit gooien? Of maar gewoon houden omdat iedereen vindt dat het niet kan :cab: Verder gaat het niet om manier van spelen maar dat die zich irritant heeft gedragen bij de club en daar ook al klaar mee waren, plus 0 uit 4 en kut voetbal. Prima beslissing om hem eruit te gooien. Succes bij PSV of Oranje Frankie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Daar gaat het toch helemaal niet om? Ik vind dat sowieso gelul, als je na 4 wedstrijden denkt dat het een complete mismatch is dan moet je hem toch gewoon eruit gooien? Of maar gewoon houden omdat iedereen vindt dat het niet kan :cab: Nee, omdat je als bestuur blijkbaar een bepaalde richting op wil en je dan die paar maanden dat het wat minder gaat dus op de koop toe moet nemen. Wordt er snel gewonnen? Mooi, bonus. Is er verbetering in het spel te zien maar lukt het winnen nog niet? Dan moet je óók de coach blijven steunen. Vorig jaar zat jij Bosz te verdedigen toen Ajax uit de CL lag en in de competitie al twee keer had verloren, precies hetzelfde geval als hier. Ajax wou een bepaalde kant op, Bosz kreeg de tijd en de kans om zijn methode te laten werken en hij behaalde soort van succes. Als er gefaald is, dan is dat gebeurd door het bestuur dat blijkbaar niet wist wat het wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 Je leest vooral dat De Boer op de training er een rotzooi van maakte, zowel qua communicatie (waar die als Ajax coach al moeite mee had) als trainingsvormen. Dat was bij Bosz natuurlijk niet zo. De Boer heeft ook de naam van een trainer met goed/mooi/aanvallend voetbal. Misschien dat daarom Palace hem wilde. Maar De Boer is geen Guardiola, Bosz, Klopp, Sarri of Jardim maar een ontzettende saaie coach. Het chauvinisme viert alweer hoogtij, net als situatie met Van Marwijk bij Saudi-Arabië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 september 2017 Share Geplaatst 15 september 2017 (bewerkt) Daar gaat het toch helemaal niet om? Ik vind dat sowieso gelul, als je na 4 wedstrijden denkt dat het een complete mismatch is dan moet je hem toch gewoon eruit gooien? Als je er na vier wedstrijden achter komt dat het een complete mismatch is heb je of je huiswerk niet gedaan wat betreft een van de belangrijkste beslissingen die je moet nemen als bestuur of ben je van gedachte veranderd over welke koers je wilt varen. Allebei getuigt van een enorme incompetentie. 15 september 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Als je er na vier wedstrijden achter komt dat het een complete mismatch isD wat betreft een van de belangrijkste beslissingen die je moet nemen als bestuur of ben je van gedachte veranderd over welke koers je wilt varen. Allebei getuigt van een enorme incompetentie. Dus moet je hem tegen beter weten in gewoon laten zitten terwijl je er helemaal geen vertrouwen in hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Dat zegt Hans niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2017 Share Geplaatst 16 september 2017 Oh fuck ja, die heeft het over aardappels :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Oh fuck ja, die heeft het over aardappels :cab: Kun je leuk bijdehand doen, maar jij haalt iets heel anders uit Hans zn tekst dan er daadwerkelijk staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 (bewerkt) Dus moet je hem tegen beter weten in gewoon laten zitten terwijl je er helemaal geen vertrouwen in hebt? Nee, ik zeg alleen dat de Boer geen schuld heeft hier. Zo slecht speelden ze trouwens helemaal niet, hebben heel veel pech gekend. Om hem dan te ontslagen na de beste wedstrijd die Palace al speelde, zegt ook heel veel over het bestuur trouwens. 17 september 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Kun je leuk bijdehand doen, maar jij haalt iets heel anders uit Hans zn tekst dan er daadwerkelijk staat. Ach zijn we wat anders van die jongen gewend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Citeh is in februari kampioen. Dat riep ik/iedereen een jaar geleden ook trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Nee, ik zeg alleen dat de Boer geen schuld heeft hier. Zo slecht speelden ze trouwens helemaal niet, hebben heel veel pech gekend. Om hem dan te ontslagen na de beste wedstrijd die Palace al speelde, zegt ook heel veel over het bestuur trouwens. Ja maar dat bepalen wij hier op MU niet even wie er schuld heeft en wie niet? Na 4 wedstrijden ontslag is absurd, maar als zij vinden na paar maanden tijd (we vergeten voor het gemak de voorbereiding en de transferperiode (Riedewald :r) dat hij niet genoeg brengt moet hij er gewoon uit. Je kan moeilijk zeggen als spelers en als bestuur ''goh die Frank, daar hebben we ons zo erg in vergist wat een slechte trainer en vooral persoonlijkheid. Maar hey omdat het pas 4 wedstrijden is wachten we wel tot we 3 maanden verder zijn.'' Zo raar vind ik dat niet, wanneer je als selectie of als bestuur (hier lijkt dus allebei, wat al veel erger is :cab:) je vertrouwen verliest in de trainer, moet die eruit. Doet mij denken aan de hele kwestie met Ranieri, waar iedereen zo raar over deed :r Prima uitgepakt dacht ik zo, anders had Leicester nu waarschijnlijk Championship gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Ben benieuwd hoe ze het nu gaan flikken tegen Chelsea met 3-4-2-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Pff zonde dat je in eigen huis Arsenal niet pakt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 (bewerkt) Ja maar dat bepalen wij hier op MU niet even wie er schuld heeft en wie niet? Ik dacht ff een spelfout te editen maar met die kutsoftware valt weer je halve post na een smiley weg. Echt ongelooflijk 19 september 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Waar was Blind Jr. gisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Goede wedstrijd inderdaad van Arsenal. Jammer dat Laca die bal er niet in schoot. Ramsey was niet te volgen en vind Welbeck erg belangrijk worden in dit elftal. Hopelijk ligt hij er niet al te lang uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Ik citeer: 'Prima beslissing om hem eruit te gooien'. Verder snap ik je antipathie jegens Frank de Boer niet zo. Toen hij vier keer achter elkaar kampioen werd was het 'Koning Frank :<', nu lijkt het alsof je een schurfthekel aan die vent heeTft. Ik ben ook geen fan van zijn speelstijl en in het laatste jaar heeft hij Ajax misschien deels het kampioenschap gekost, maar De Boer heeft veel voor Ajax betekend en iets gedaan wat daarvoor erg lang niet gelukt is: vier keer op rij kampioen worden. Dat hij dan bij andere clubs (deels door hem, deels door de clubs) mislukt en misschien niet zo'n goede trainer blijkt te zijn, vind ik jammer en gun ik hem niet. Jij wel schijnbaar, maar ik vraag me dan af: waarom? Wat een kutweekend weer joh. Spurs :cab: Hoe kan je zo'n pot niet winnen zeg. Zoveel kansen gecreëerd en je had twee strafschoppen moeten krijgen. Zat enorm tegen. Rare basiself en wissels ook, maar daar lag het niet aan. Echt ongekend. 8 punten uit de eerste 5 duels (waarvan 2/9 thuis...) is echt matig, hadden er minimaal 13 moeten zijn. Volgende week West Ham-uit, dat zal ook wel weer erg lastig worden. Wat ik me trouwens ook afvraag: waar blijven in hemelsnaam Lamela en Rose? Lamela ligt er al bijna een jaar uit met een heupblessure. Weet niet wat hij precies heeft dan, maar volgens mij had hij er beter een kunstheup in kunnen laten zetten. Rose zou tot april/mei uitgeschakeld zijn, is toen geopereerd en traint nu nog steeds niet met de groep mee. Niet dat Davies het slecht doet, maar die man heeft ook rust nodig en de alternatieven die er nu zijn word je ook niet heel vrolijk van. Breedte van de selectie is, mede door blessures, net wat minder dan die van andere ploegen. Heel jammer en bovenal erg zonde, want je hebt nu echt een hele goede basiself staan. Als je dan weer geen prijzen pakt kan je de klok erop gelijkzetten dat je ontevreden spelers gaat krijgen. Tegen De Boer? Heb ik niks tegen hoor. Behalve dat ik het geen geweldige trainer vind. Interview met Parish gelezen? Ik heb een fout gemaakt zegt die, maar ik was er bang voor dat het niet beter zou gaan als ik hem liet zitten. Dan heeft hij een terechte beslissing gemaakt. Dan corrigeert hij zijn fout, en dat is prima. Er wordt net gedaan of het allemaal zo heel raar is, en dat vind ik wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Waar was Blind Jr. gisteren? Ah was Catan aan het spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 23 september 2017 Auteur Share Geplaatst 23 september 2017 De Old Firm begint over 10 minuutjes, live te zien op Ziggo. Ik ga er maar even voor zitten, hoop dat het snel uit de klauwen gaat lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 september 2017 Share Geplaatst 23 september 2017 Alleen Serge Aurier krijgt het gepresteerd om bij 3 - 0 (en 3 - 1) voor twee kaarten in zes minuten te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 september 2017 Share Geplaatst 23 september 2017 En daar moet Alonso z'n 2e geel krijgen. Normaal gesproken is dat ook gewoon geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 september 2017 Share Geplaatst 24 september 2017 (bewerkt) Interessant patroon dat zoveel toppers het lastig kregen in een pittige uitwedstrijd (Liverpool, United, Spurs) maar ze wel 'gewoon' allemaal wonnen. Al kwam vooral Liverpool wel echt goed weg. 24 september 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 september 2017 Share Geplaatst 30 september 2017 Dat van "In de PL kan iedereen van iedereen winnen" begint wel minder waar te worden idd @Hansje Kane fenomeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 september 2017 Share Geplaatst 30 september 2017 Dit Tottenham is echt een machine aan het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten