Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

4 uur geleden zei delichris:

Als je ook even verder kijkt dan je neus lang is. Dan had je denk deze niet neergezet.

@Acquafresca Het is wel CL voetbal :D 

Het gaat mij om het typetje Delichris dat vaak naar bovenkomt. Iemand dat grappig denkt te zijn, maar het eigenlijk totaal niet is. Het is een beetje afgezaagd aan het worden. 

29 minuten geleden zei Bogatyr:

Het gaat mij om het typetje Delichris dat vaak naar bovenkomt. Iemand dat grappig denkt te zijn, maar het eigenlijk totaal niet is. Het is een beetje afgezaagd aan het worden. 

Tja dan ben je hier wel even bezig om iedereen te quoten. Dit soort grappen worden vaker gemaakt, maar dan zie ik je niet. Het valt mij juist op dat je mij moet hebben omdat United slecht was. Aangezien ik je alleen maar zie reageren als United slecht speelt. Dan weet je niet hoe snel je moet reageren.

2 uur geleden zei delichris:

Tja dan ben je hier wel even bezig om iedereen te quoten. Dit soort grappen worden vaker gemaakt, maar dan zie ik je niet. Het valt mij juist op dat je mij moet hebben omdat United slecht was. Aangezien ik je alleen maar zie reageren als United slecht speelt. Dan weet je niet hoe snel je moet reageren.

Neen helemaal niet. Over Liverpool en Arsenal ook wanneer ze punten laten liggen. Chelsea ook wanneer ze weer een op z'n Chelsea punten laten liggen. Dat argument mag dus al van tafel geveegd worden. Ik heb er geen moeite mee om toe te geven dat ik je humor niet echt kan smaken.

Anyway: Wat speelt Arsenal goed zeg, hoop dat ze dit jaar de titel pakken. 

Wat een frustrerende wedstrijd vanuit Tottenham oogpunt. 2 goals uit corners weggegeven (waarbij ik vind dat de scheidsrechter de keeper wel iets meer mag beschermen) en een goal tegen waarbij je zelf in principe 15 seconde ervoor een penalty had kunnen krijgen. Moeten is een groot woord maar er was gewoon contact waardoor Kulusevski onderuit ging. Je kan ook zeggen dat Tottenham naïef was en Arsenal volwassen maar dat maakt het niet minder frustrerend...

Arsenal speelde voor hun doen ook geen geweldige wedstrijd. Maar goed, het belangrijkste in deze wedstrijd was 3 punten en die hebben ze. Hopelijk morst City wat punten onderweg, zodat het spannende slotdag wordt. 

Van Ipswich is wel een leuk verhaal zeg. Vorig seizoen gepromoveerd uit de Engelse League One naar de Championsship en nu opnieuw op weg naar promotie naar de Premier League. Als ze over drie dagen winnen van Huddersfield, is de promotie een feit.

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Van Ipswich is wel een leuk verhaal zeg. Vorig seizoen gepromoveerd uit de Engelse League One naar de Championsship en nu opnieuw op weg naar promotie naar de Premier League. Als ze over drie dagen winnen van Huddersfield, is de promotie een feit.

Een punt volstaat.

4 uur geleden zei delichris:

Het was niet best gisteren. Helaas gewoon te veel blessures. Gisteren zaten er twee keepers op de bank. Twee spelers uit de selectie en de rest was aangevuld met vijf jeugdspelers. 

Het ligt niet alleen aan "te veel blessures".

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Het ligt niet alleen aan "te veel blessures".

Dat denk ik ook niet maar Chris heeft wel gelijk dat gisteren natuurlijk echt een dramatisch elftal beschikbaar was.

23 minuten geleden zei timpy00:

Dat denk ik ook niet maar Chris heeft wel gelijk dat gisteren natuurlijk echt een dramatisch elftal beschikbaar was.

Maar toch niet op papier minder dan Crystal Palace, en daarnaast was Amrabat inbrengen bij 3-0 voor Antony, wat in mijn ogen een vrij defensieve wissel is, gewoon dramatisch. 

2 minuten geleden zei Oerlie:

Maar toch niet op papier minder dan Crystal Palace, en daarnaast was Amrabat inbrengen bij 3-0 voor Antony, wat in mijn ogen een vrij defensieve wissel is, gewoon dramatisch. 

Onana

Dalot, Casemiro, Evans, Wan-Bissaka

Mainoo, Eriksen

Antony, Mount, Garnacho

Hojlund

Dat in een PL uitwedstrijd opstellen dan zijn er maar weinig clubs waarbij ik zou inzetten op winst voor United. Erg jong, niet heel veel kwaliteit. Hoeveel van die spelers is basisspeler bij een top 7 club?

Die wissel is toch voornamelijk gewoon zorgen dat het niet erger werd? Waar het eerder op zou lijken dan op 3-3.