Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Van Ipswich is wel een leuk verhaal zeg. Vorig seizoen gepromoveerd uit de Engelse League One naar de Championsship en nu opnieuw op weg naar promotie naar de Premier League. Als ze over drie dagen winnen van Huddersfield, is de promotie een feit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Van Ipswich is wel een leuk verhaal zeg. Vorig seizoen gepromoveerd uit de Engelse League One naar de Championsship en nu opnieuw op weg naar promotie naar de Premier League. Als ze over drie dagen winnen van Huddersfield, is de promotie een feit.

Een punt volstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manchester United 2-0 achter op Selhurst Park.. Zal het einde van Ten Hag op Old Trafford in zicht zijn? Zelfs Chelsea is inmiddels op doelsaldo over ze heen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was niet best gisteren. Helaas gewoon te veel blessures. Gisteren zaten er twee keepers op de bank. Twee spelers uit de selectie en de rest was aangevuld met vijf jeugdspelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Het was niet best gisteren. Helaas gewoon te veel blessures. Gisteren zaten er twee keepers op de bank. Twee spelers uit de selectie en de rest was aangevuld met vijf jeugdspelers. 

Het ligt niet alleen aan "te veel blessures".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat denk ik ook niet maar Chris heeft wel gelijk dat gisteren natuurlijk echt een dramatisch elftal beschikbaar was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei timpy00:

Dat denk ik ook niet maar Chris heeft wel gelijk dat gisteren natuurlijk echt een dramatisch elftal beschikbaar was.

Maar toch niet op papier minder dan Crystal Palace, en daarnaast was Amrabat inbrengen bij 3-0 voor Antony, wat in mijn ogen een vrij defensieve wissel is, gewoon dramatisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Oerlie:

Maar toch niet op papier minder dan Crystal Palace, en daarnaast was Amrabat inbrengen bij 3-0 voor Antony, wat in mijn ogen een vrij defensieve wissel is, gewoon dramatisch. 

Onana

Dalot, Casemiro, Evans, Wan-Bissaka

Mainoo, Eriksen

Antony, Mount, Garnacho

Hojlund

Dat in een PL uitwedstrijd opstellen dan zijn er maar weinig clubs waarbij ik zou inzetten op winst voor United. Erg jong, niet heel veel kwaliteit. Hoeveel van die spelers is basisspeler bij een top 7 club?

Die wissel is toch voornamelijk gewoon zorgen dat het niet erger werd? Waar het eerder op zou lijken dan op 3-3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Onana

Mainoo, Eriksen

Antony, Mount, Garnacho

Hojlund

Dat in een PL uitwedstrijd opstellen dan zijn er maar weinig clubs waarbij ik zou inzetten op winst voor United. Erg jong, niet heel veel kwaliteit. Hoeveel van die spelers is basisspeler bij een top 7 club?

Die wissel is toch voornamelijk gewoon zorgen dat het niet erger werd? Waar het eerder op zou lijken dan op 3-3.

akkoord dat je met die opstelling zeker geen makkelijke wedstrijd voor de boeg hebt. Maar zo afgeslacht worden is toch gewoon een wanprestatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Onana

Mainoo, Eriksen

Antony, Mount, Garnacho

Hojlund

Heb er niks van gezien maar als ik deze opstelling zie geef je ze vooraf inderdaad al weinig tot nul kans.

Verdediging centraal met Evans en Casimore die niet de snelsten zijn. Daarvoor een 18 jarige snotaap die net komt kijken met Eriksen die geen meter teveel loopt. En daar weer voor Antony waar je nu nog geen 5 miljoen voor neertikt, Mount die lang geblesseerd was en Garnacho die het misschien af en toe leuk doet. Hojlund wordt groter en beter gemaakt dan dat hij in mijn optiek werkelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Onana

Mainoo, Eriksen

Antony, Mount, Garnacho

Hojlund

Spits heeft aangetoond, als hij de ballen gevoed krijgt zeker kwaliteiten te hebben als afmaker. Mount is al jaren een prima PL speler, komt er alleen nu bij ManU niet echt uit. Garnacho prima speler. Mainoo groot talent. 

Jij doet nu net of er een elftal vol prutsers staat. Ook deze ploeg hoort er niet zo af te gaan als tegen Palace is gebeurd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Oerlie:

akkoord dat je met die opstelling zeker geen makkelijke wedstrijd voor de boeg hebt. Maar zo afgeslacht worden is toch gewoon een wanprestatie?

Sowieso een wanprestatie. Wilde dat ook niet goed praten ofzo. Maar meer dat dit wel echt een armzalig elftal is. En ja Ten Hag heeft daar ook zeker een hand in.

6 minuten geleden zei rich ruzzian:

Spits heeft aangetoond, als hij de ballen gevoed krijgt zeker kwaliteiten te hebben als afmaker. Mount is al jaren een prima PL speler, komt er alleen nu bij ManU niet echt uit. Garnacho prima speler. Mainoo groot talent. 

Jij doet nu net of er een elftal vol prutsers staat. Ook deze ploeg hoort er niet zo af te gaan als tegen Palace is gebeurd. 

Dat laatste zeg ik toch ook niet. Alleen met dit elftal heb je het in een uitwedstrijd in de PL gewoon tegen iedereen moeilijk.

Ik zeg ook niet dat het prutsers zijn maar zelfs de spelers die jij noemt zouden bij geen een top 7 club basisspeler zijn waarschijnlijk, En dat Garnacho, Mainoo en Hojlund veel potentie hebben ontken ik zeker niet. Maar zoals je eigenlijk zelf al een beetje stelt kun je er ook niet op aan dat zij even de kar gaan trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Oerlie:

Maar als je zoveel blessures hebt, dat is ook geen pech meer he, dan zit er ook iets fout in je trainingsintensiteit. 

Waarschijnlijk wel ja. Hangt wel beetje van de blessures af. Zie je ook vaak bij teams die in kortere tijd meerdere trainers hebben maar dat is hier ook niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Niet alles, maar wel veel wedstrijden vooral omdat Ten Hag maximaal 5 wedstrijden met zijn beste elf heeft kunnen spelen.

1 uur geleden zei Oerlie:

Er was ook geen andere optie. Je wilt ook niet al die jonkies zo voor de leeuwen gooien.

En de meeste blessures zijn wel ontstaan tijdens de wedstrijden. 

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://nos.nl/artikel/2519615-clubman-meulensteen-snapt-kritiek-op-ten-hag-klopt-van-geen-kant-bij-united

Dit is precies hoe het is. Niemand ontkent dat er verzachtende omstandigheden zijn.

Maar het is zo'n ongelofelijke eigenwijze hork, waardoor dit meer dan volledig terecht is. Ook de reden dat ik hem niet terug hoef bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites