Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Zojuist zei bas huijsmans: Newcastle - Tottenham is het he. City speelt om 16.00 uur tegen Luton. Wel jammer dat je dan Koert Westerman op zo'n potje als commentator krijgt.... Ja hebt gelijk idd. Mijn fout hahaaha. Keer Spurs kijken moet kunnen 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 31 minuten geleden zei Kyrill: Ja hebt gelijk idd. Mijn fout hahaaha. Keer Spurs kijken moet kunnen 😅 Helemaal mooi dat ze dan achterstaan he. Toppertje die Isak vind je niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Wat zijn die Gordon en Isak goed zeg!! Ik zit ernaast @cimbomcu@Acquafresca @Urbeto @Keeza @bas huijsmansjaa hahaaha hebt helemaal gelijk. I stand corrected. Dit is een heerlijke stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Leeds, lekker hoor, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Echt hè. Leicester verliest. Leeds: “hold my beer” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Southampton kan nog mee gaan doen, die hebben twee duels te goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Lol Ipswich verzilverd het ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Wrexham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april @bas huijsmans ik kijk niet maar Senesi 2 assists zo te zien al voor Bournemouth in 2-1 voorsprong op United, niet slecht toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Liverpool verspeelt in een week even alle kansen op een grote prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 27 minuten geleden zei Arles: Liverpool verspeelt in een week even alle kansen op een grote prijs Schitterend nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ongelofelijk dat die twee clubs weer liggen te choken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april City weer kampioen dus. Het is toch ongelofelijk. Hoop dat Pep weer een keer elders gaat kijken, want deze titelreeks verveelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Jezus wat een zieke chokers ook weer. Allebei in eigen huis ook nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ontzettende lelijke kutclub dat City. Geen reet aan de titelrace in deze competitie de laatste jaren. Je weet van te voren al wie er gaat winnen. Het is alleen de vraag hoe lang de anderen enigzins mee kunnen draaien met City, maar vroeg of laat lopen ze toch weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ik heb niet kunnen kijken, verdiende Arsenal meer of waren ze slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 34 minuten geleden zei Beppu: Ontzettende lelijke kutclub dat City. Geen reet aan de titelrace in deze competitie de laatste jaren. Je weet van te voren al wie er gaat winnen. Het is alleen de vraag hoe lang de anderen enigzins mee kunnen draaien met City, maar vroeg of laat lopen ze toch weg. Dat eerste ben ik met je eens, maar je kan het moeilijk City verwijten dat zowel Arsenal als Liverpool thuis verliezen vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Nog zes potten. City speelt een keer gelijk en je staat met zijn allen weer op hetzelfde puntenaantal. De kaarten worden dan weer opnieuw geschud. Ik heb het gevoel dat dit een decider wordt op het allerlaatste moment en dan hopelijk geen City-QPR capriolen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Krankzinnig dat Klopp zijn eerste keuzes in bekerwedstrijden heeft uitgehongerd en nu wss zonder een prijs moet gaan vertrekken. Zal me verbazen als City nog punten gaat laten liggen. Gelukkig spelen ze al heel snel tegen Nottingham die punten hard nodig heeft. En tegen Tottenham hebben ze meestal wel moeilijk en die moeten ook winnen voor een CL spot. Daarentegen speelt Liverpool 4/6 uit en moet Arsenal nog tegen 3 vd 6 topclubs spelen. Dusja eigenlijk is City sinds gisteren 99% kampioen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Poeh die Cole Palmer carried Chelsea wel ff deze tweede seizoenshelft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april COLD Palmer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 1 uur geleden zei joostmakaay: Poeh die Cole Palmer carried Chelsea wel ff deze tweede seizoenshelft Maar waarheen? Spoiler Iig niet naar de CL en ook niet de EL, misschien de ECL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april https://www.nu.nl/307739/video/chelsea-spelers-madueke-jackson-en-palmer-ruzien-om-penalty.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Engeland heeft me ook een selectie aankomende zomer, mits iedereen fit blijft. Wat te denken van een voorhoede bestaand uit bijvoorbeeld Palmer, Saka, Foden en Kane Om maar te zwijgen over het blok erachter; Rice en Bellingham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Geweldige selectie, dramatische bondscoach. Onder een creatievere trainer zou deze groep echt floreren, zeker gezien ze het allemaal goed met elkaar kunnen vinden in tegenstelling tot de vorige ‘gouden’ generatie met oa Gerrard en Lampard. Maar met zijn anti-voetbal gaat Southgate nooit een eindtoernooi winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten