Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei bas huijsmans:

Newcastle - Tottenham is het he. City speelt om 16.00 uur tegen Luton.

Wel jammer dat je dan Koert Westerman op zo'n potje als commentator krijgt....

Ja hebt gelijk idd. Mijn fout hahaaha. Keer Spurs kijken moet kunnen 😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontzettende lelijke kutclub dat City. Geen reet aan de titelrace in deze competitie de laatste jaren. Je weet van te voren al wie er gaat winnen. Het is alleen de vraag hoe lang de anderen enigzins mee kunnen draaien met City, maar vroeg of laat lopen ze toch weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Beppu:

Ontzettende lelijke kutclub dat City. Geen reet aan de titelrace in deze competitie de laatste jaren. Je weet van te voren al wie er gaat winnen. Het is alleen de vraag hoe lang de anderen enigzins mee kunnen draaien met City, maar vroeg of laat lopen ze toch weg.

Dat eerste ben ik met je eens, maar je kan het moeilijk City verwijten dat zowel Arsenal als Liverpool thuis verliezen vandaag :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog zes potten. City speelt een keer gelijk en je staat met zijn allen weer op hetzelfde puntenaantal. De kaarten worden dan weer opnieuw geschud. Ik heb het gevoel dat dit een decider wordt op het allerlaatste moment en dan hopelijk geen City-QPR capriolen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krankzinnig dat Klopp zijn eerste keuzes in bekerwedstrijden heeft uitgehongerd en nu wss zonder een prijs moet gaan vertrekken. 

Zal me verbazen als City nog punten gaat laten liggen. Gelukkig spelen ze al heel snel tegen Nottingham die punten hard nodig heeft. En tegen Tottenham hebben ze meestal wel moeilijk en die moeten ook winnen voor een CL spot. Daarentegen speelt Liverpool 4/6 uit en moet Arsenal nog tegen 3 vd 6 topclubs spelen. Dusja eigenlijk is City sinds gisteren 99% kampioen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Poeh die Cole Palmer carried Chelsea wel ff deze tweede seizoenshelft

Maar waarheen?;c:classic_ninja:

Spoiler

Iig niet naar de CL en ook niet de EL, misschien de ECL?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Engeland heeft me ook een selectie aankomende zomer, mits iedereen fit blijft. Wat te denken van een voorhoede bestaand uit bijvoorbeeld Palmer, Saka, Foden en Kane :< Om maar te zwijgen over het blok erachter; Rice en Bellingham.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige selectie, dramatische bondscoach. Onder een creatievere trainer zou deze groep echt floreren, zeker gezien ze het allemaal goed met elkaar kunnen vinden in tegenstelling tot de vorige ‘gouden’ generatie met oa Gerrard en Lampard. Maar met zijn anti-voetbal gaat Southgate nooit een eindtoernooi winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites