Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei timpy00:

Zonder Rodri heeft City in 7 van de 17 duels puntenverlies geleden. Met Rodri in 19 van de 150.

Duidelijk ja, thnx. Dan nog ze hebben miljarden uitgegeven aan spelers, zou niet als kaartenhuis in elkaar moeten vallen als je KDB en of Rodri mist. Daarnaast starte ze gisteravond ook al niet eens met Nunes en Kovacic basis, die ook iedere miljoen of 50 per speler hebben gekost. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Ten Hag manager van de maand, Maguire speler van de maand, Garnacho goal van de maand. Een mooie cleansweep voor de club. 

Belachelijk, slaat nergens op. Je hebt nu al 6 PL nederlagen, dat is maar 3 minder dan heel vorig seizoen, nu al ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Kyrill:

Belachelijk, slaat nergens op. Je hebt nu al 6 PL nederlagen, dat is maar 3 minder dan heel vorig seizoen, nu al 

Jij snapt het niet he. Het gaat om de maand november en daar deed United het gewoon goed. Oh wacht het gaat niet om Arsenal ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei MetalMichael:

En dat maakt wat precies uit voor maandprijzen?

Zojuist zei delichris:

Jij snapt het niet he. Het gaat om de maand november en daar deed United het gewoon goed. Oh wacht het gaat niet om Arsenal 

Jullie hebben gelijk, ik zit fout. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei La Pulga:

Waarom moet er nou weer een schijt commentator zijn bij United. Dit ga ik geen 90 minuten volhouden.

Dat had ik ook toen ik zijn naam hoorde.

Edit Leotje wat praat je weer raar. Toen Antony op de grond lag was dat niet voor de lol en nu ligt Garnacho er dan is kom op jongen.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Nu zijn alle excuses toch opgebruikt?

Was ook wel pech bij. Kansen die er naast gaan. Ik blijf er bij het ligt niet aan Ten Hag. Zijn voorgangers konden het ook niet met veel van deze spelers. Afgelopen  woensdag win je nog van Chelsea en dan zo'n wedstrijd op de mat leggen.

59 minuten geleden zei Satyr:

0-4, aiaiaiaiai

Daar zit je verkeerd. Het was maar 0-3 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites