Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Satyr:

Ik zou graag willen zien dat City nu meteen, net als Everton, de straf krijgt. Laat ze maar bewijzen dat het niet zo is, dan zijn ze veel sneller.

Zo werkt het toch niet? Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Anders kan elke club een andere club gaan beschuldigen en krijgen ze minpunten totdat ze bewijzen dat ze onschuldig zijn. Als ze nu een straf uit delen dat heel makkelijk te bewijzen is door City dat het niet klopt dan hebben ze vervolgens geen poot meer om op te staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Zegt een Barca fan.

Klopt, die zijn ook gestraft na het overtreden van een aantal regels en hebben afgelopen zomer maar 3.4 miljoen kunnen uitgeven en kunnen nog steeds sommige contracten niet verlengen. Spelen door deze omstandigheden ook met minstens 5 jeugdspelers in de basis en die doen het alleraardigst. 

Even wat anders dan een club dat al boven de miljard aan transferuitgave zit in één jaar tijd, niet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Klopt, die zijn ook gestraft na het overtreden van een aantal regels en hebben afgelopen zomer maar 3.4 miljoen kunnen uitgeven en kunnen nog steeds sommige contracten niet verlengen. Spelen door deze omstandigheden ook met minstens 5 jeugdspelers in de basis en die doen het alleraardigst. 

Even wat anders dan een club dat al boven de miljard aan transferuitgave zit in één jaar tijd, niet? 

Was dat de straf voor de zaak Negreira?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Beetje Googlen helpt.

https://www.vi.nl/nieuws/barcelona-voorzitter-laporta-officieel-aangeklaagd-in-negreira-zaak

Lopend onderzoek, kunnen dus nog straffen volgen. Geen idee wat dat nu met City en Chelsea te maken heeft alleen.

Ik maakte een grapje omdat een Barcelona fan - een club die het zelf al jaren niet zo nauw neemt met regeltjes - iets gaat zeggen over het eventueel overtreden van regels door Manchester City of Chelsea. Wist ook niet dat je zo snel vandaag op je piemel getrapt ging zijn. Zal wel aan het weer liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik maakte een grapje omdat een Barcelona fan - een club die het zelf al jaren niet zo nauw neemt met regeltjes - iets gaat zeggen over het eventueel overtreden van regels door Manchester City of Chelsea. Wist ook niet dat je zo snel vandaag op je piemel getrapt ging zijn. Zal wel aan het weer liggen.

Laat aub mijn piemel er buiten, die wordt al kleiner door de kou. Maar volgens mij wordt Barcelona al gestraft door het overtreden van regels en zitten ze al onder een vergrootglas met alles wat ze doen. Dan is het voor mij even fijn dat er ook naar andere clubs worden gekeken die niet goed met de regels omgaan.

Afijn, sorry, ik zal nooit meer wat zeggen over andere clubs omdat een club dat ik support ook wordt gestraft door het overtreden van regels.

Eens dat we oneens zijn en ik word monddood gemaakt hier omdat ik een bepaalde club support. Heb blijkbaar niets te zoeken hier in deze topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Laat aub mijn piemel er buiten, die wordt al kleiner door de kou. Maar volgens mij wordt Barcelona al gestraft door het overtreden van regels en zitten ze al onder een vergrootglas met alles wat ze doen. Dan is het voor mij even fijn dat er ook naar andere clubs worden gekeken die niet goed met de regels omgaan.

Afijn, sorry, ik zal nooit meer wat zeggen over andere clubs omdat een club dat ik support ook wordt gestraft door het overtreden van regels.

Eens dat we oneens zijn en ik word monddood gemaakt hier omdat ik een bepaalde club support. Heb blijkbaar niets te zoeken hier in deze topic.

Ik zeg ban voor onbepaalde tijd. Nee sorry ik wil je niet buiten pesten hoor. Maar elke club die zich schuldig maakt aan het schenden van de regels mag voor mij gestraft worden, hoe groot de club ook mag zijn. In Italië zijn ze daar blijkbaar beter in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik zeg ban voor onbepaalde tijd. Nee sorry ik wil je niet buiten pesten hoor. Maar elke club die zich schuldig maakt aan het schenden van de regels mag voor mij gestraft worden, hoe groot de club ook mag zijn. In Italië zijn ze daar blijkbaar beter in.

Precies, en Barcelona is al gestraft (anders had Messi er bijvoorbeeld nog wel gezeten, was er een degelijke vervanger voor Busquets gekomen en waren de meeste contracten nu wel verlengd) en er zullen vast wel meer straffen komen. Daarom zie ik het graag bij andere clubs ook graag gebeuren, vooral de clubs die de afgelopen 10 jaar van niets ineens een gekochte topclub zijn geworden zonder enig beleid. Ook PSG mag wel eens onderzocht worden van mij met de contracten wat zij uitdelen maar ook de transfer van Saint Maxim naar Saudi Arabië mag worden onderzocht omdat het tussen twee clubs ging met dezelfde eigenaar. Manchester United mag wel ook onder de loep worden genomen, hoe is het mogelijk dat zij in de afgelopen 3 transfer periodes 500 miljoen hebben uitgegeven en nauwelijks hebben verkocht? 

In mijn ogen is er geen enkele topclub, samen met Juventus, erger gestraft dan Barcelona de afgelopen jaren terwijl zij zeker niet de enige zijn met wanbeleid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

@La Pulga United wordt al jaren gestraft door wanbeleid van de eigenaren  

Toen ik het typte dacht ik inderdaad aan de pijn van me vader dat hij nog elk weekend 90 minuten de tijd neemt om naar Manchester United te kijken, het bestuur straft zichzelf inderdaad wel. Daar weet ik dan ook echt geen oplossing voor, volgens mij zijn er maar twee fatsoenlijke transfers geweest in de afgelopen jaren en dat is Bruno en Lisandro Martinez. O ja, Eriksen vind ik ook echt een goede en die kwam dan gratis :D 

Maar daar mogen echt wel 20 spelers vertrekken en moet er iemand komen met gezond verstand. Ten Hag ook zeker geen transfers laten doen, je hebt bij Ajax kunnen zien wat dat allemaal oplevert. (Labyad, Klaiber...) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei TomFsoccer:

Waar/Hoe bestellen jullie tickets voor een Premier League wedstrijd?

Volgens mij is dit redelijk 'lastig' op het moment, vooral bij de grotere clubs. Iets met veel vraag, veel minder aanbod. Maar wat ik er van weet: lid worden via de site van de betreffende club en dan kan je kaarten bestellen, mits op voorraad natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites