Acquafresca Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 🔴🇪🇬 Mohamed Salah has now scored 43 goals for Liverpool in major European competitions… …and it’s the most of any player for an English club. Historical. Henry scored 8 of those goals in Europa League Salah scored 2 En nogsteeds underrated. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Wilt de VAR in Engeland een record neerzetten aan ongelofelijk verkeerde beslissingen of? Dit was toch duidelijk hands waaruit de aanvaller scoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 4 minuten geleden zei TomFsoccer: Wilt de VAR in Engeland een record neerzetten aan ongelofelijk verkeerde beslissingen of? Dit was toch duidelijk hands waaruit de aanvaller scoort Eens ja, wel weer een hele knappe overwinning. Wat een verschil ten opzichte van vorig jaar. Zo zie je maar, soms is het goed om je sterspeler te verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Eens ja, wel weer een hele knappe overwinning. Wat een verschil ten opzichte van vorig jaar. Zo zie je maar, soms is het goed om je sterspeler te verkopen. Was wel niet gemakkelijk, Crystal Palace in blok, weinig druk. Maar eens we ruimte vinden doen we het prima. Denk ook wel dat Ange er voor veel tussen zit. Veel spelers die totaal anders voetballen en zich tonen. Zo'n Sarr als je die ziet presteren, geeft echt ademruimte aan zo'n Maddison die zijn ding kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 4 minuten geleden zei TomFsoccer: Was wel niet gemakkelijk, Crystal Palace in blok, weinig druk. Maar eens we ruimte vinden doen we het prima. Denk ook wel dat Ange er voor veel tussen zit. Veel spelers die totaal anders voetballen en zich tonen. Zo'n Sarr als je die ziet presteren, geeft echt ademruimte aan zo'n Maddison die zijn ding kan doen. Ja je ziet wel dit jaar een duidelijk verschil in positiespel, heb fases gezien van 1 keer raken en hoog druk, leuk om te zien. Niet favoriet voor de titel, dat is uiteraard City weer, maar zeker wel een kanshebber! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Zielig Chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Chelsea mist een Lavia op het middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Wat ben ik zenuwachtig voor de Manchester derby. Ooit zelf aanwezig geweest bij deze derby. Echt kippenvel om deze wedstrijd mee te maken. Maar ik vrees een nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Mooi hoor die opa's op het veld @delichris maar wie zijn het allemaal? Schitterend gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 19 minuten geleden zei cimbomcu: Mooi hoor die opa's op het veld @delichris maar wie zijn het allemaal? Schitterend gedaan. Drie oud spelers van United die met Sir Bobby gespeeld hebben bij United en volgens mij twee oud internationals van Engeland die met Sir Bobby hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Als die scheids ballen had, had die gezegd ik geef hem niet Wel een hele makkelijke penal hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 6 minuten geleden zei delichris: Drie oud spelers van United die met Sir Bobby gespeeld hebben bij United en volgens mij twee oud internationals van Engeland die met Sir Bobby hebben gespeeld. Haha ja dat snap ik, maar dacht als Manucunian dat jij wel wist wie het waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 3 minuten geleden zei Thomassje123: Als die scheids ballen had, had die gezegd ik geef hem niet Wel een hele makkelijke penal hoor Wat dan? Hij wordt toch neergetrokken? Gewoon oliedom van die Hojlund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei cimbomcu: Wat dan? Hij wordt toch neergetrokken? Gewoon oliedom van die Hojlund. Hoe vaak wordt er geen strafschop voor gegeven? Als de VAR niet ingrijpt had niemand wat gezegd denk ik Vind ook dat spelers al heel snel gretig gaan liggen maar misschien ben ik dan nog ouderwets qua voetbal 29 oktober 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 19 minuten geleden zei cimbomcu: Haha ja dat snap ik, maar dacht als Manucunian dat jij wel wist wie het waren. John Ashton junior United. Mike Summerbee City. Brian Kidd City. Herkende ik sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 3 uur geleden zei Thomassje123: Hoe vaak wordt er geen strafschop voor gegeven? Als de VAR niet ingrijpt had niemand wat gezegd denk ik Vind ook dat spelers al heel snel gretig gaan liggen maar misschien ben ik dan nog ouderwets qua voetbal Maar juist daarom is er Var toch? Om de fouten te corrigeren. Kijk ik ben nog altijd tegen var en andere dingetjes, maar als je het gaat gebruiken, gebruik m dan volledig en vooral goed. TAA, Salah, Szoboszlai begint nu wel echt te draaien aan de rechterkant. Nunez ook stukken slimmer dan vorig jaar. Nog geen clinical finisher, maar wel eentje die zovaak in het spel voorkomt dat die er altijd wel eentje maakt of assist geeft. Wat een kut situatie voor Diaz. Zijn ouders zijn kidnapped. Moeder ondertussen wel vrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 United heeft in de eerste helft kansen gehad om te scoren. Helaas was City beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 De wedstrijd niet gezien gisteren, maar net even een momentje tussen Doku en Antony in blessuretijd terug kunnen zien. Wat is laatstgenoemde toch een droeftoeter. De frustratie van het niet waarmaken van je transfersom, de laatste periode met alle aantijgen en simpelweg het gewoon 'geen pepernoot kunnen raken' zorgt ervoor dat hij zich echt (bijna wekelijks) als een mongool gedraagt. Snel afscheid van nemen als United zijnde, zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 2 uur geleden zei Keeza: De wedstrijd niet gezien gisteren, maar net even een momentje tussen Doku en Antony in blessuretijd terug kunnen zien. Wat is laatstgenoemde toch een droeftoeter. De frustratie van het niet waarmaken van je transfersom, de laatste periode met alle aantijgen en simpelweg het gewoon 'geen pepernoot kunnen raken' zorgt ervoor dat hij zich echt (bijna wekelijks) als een mongool gedraagt. Snel afscheid van nemen als United zijnde, zou ik zeggen. Doku daagde hem later ook uit hoor. Dus dat is net zo'n droeftoeter. Antony was gefrusteerd omdat meneer op de bank zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 7 minuten geleden zei delichris: Doku daagde hem later ook uit hoor. Gebeurde dat dan bij het tweede moment dat er iets commotie bij hun twee was? Maar lijkt me wel dat Anthony duidelijk de aanstichter van dit was door de trap die hij aan Doku gaf. Dat Doku daarna even zegt doe eens rustig dat kan ik heel goed begrijpen en is meer dan terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Gebeurde dat dan bij het tweede moment dat er iets commotie bij hun twee was? Maar lijkt me wel dat Anthony duidelijk de aanstichter van dit was door de trap die hij aan Doku gaf. Dat Doku daarna even zegt doe eens rustig dat kan ik heel goed begrijpen en is meer dan terecht Joh, als iemand zo'n schorsing waardige rotschop nog gaat lopen bagatelliseren 'want Doku daagde hem later ook uit dus hij is net zo goed fout', dan is er toch geen enkele grond meer voor discussie? Dat is in mijn optiek enkel een gemakkelijke retoriek die, zo lijkt het, wordt ingegeven door een verblindende clubvoorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 uur geleden zei Urbeto: Joh, als iemand zo'n schorsing waardige rotschop nog gaat lopen bagatelliseren 'want Doku daagde hem later ook uit dus hij is net zo goed fout', dan is er toch geen enkele grond meer voor discussie? Dat is in mijn optiek enkel een gemakkelijke retoriek die, zo lijkt het, wordt ingegeven door een verblindende clubvoorkeur. Proper en Ugalde hadden geen rood moeten krijgen gister en het penaltymoment bij Santi was 50/50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 uur geleden zei Urbeto: Joh, als iemand zo'n schorsing waardige rotschop nog gaat lopen bagatelliseren 'want Doku daagde hem later ook uit dus hij is net zo goed fout', dan is er toch geen enkele grond meer voor discussie? Dat is in mijn optiek enkel een gemakkelijke retoriek die, zo lijkt het, wordt ingegeven door een verblindende clubvoorkeur. Daarom ben ik ook benieuwd wat hij bedoelt. Want zie zelf ook maar een schuldige in dit voorval en dat is Anthony met zijn opgekropte frustratie. Ben benieuwd hoe hij die frustratie eerder kwijt raakte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei delichris: Doku daagde hem later ook uit hoor. Dus dat is net zo'n droeftoeter. Antony was gefrusteerd omdat meneer op de bank zat. Antony wou hem bewust onderuit schoppen omdat hij beseft dat Doku beter kan ballen als hem. Die Braziliaan heeft en kort lontje en heeft een agressie probleem. Had donkerrood moeten krijgen. Waarschijnlijk dacht Antony met Doku zijn haardos dat het een vrouw was. 30 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Doku! Telkens is het genieten als ik die zie spelen. Vanaf zijn eerste invalbeurt op Sint-Truiden onder Hein was het genieten. Anthony trapte gewoon keihard na en hoe hij Fernandes te kijk had gezet . Guardiola had gelukkig Doku niet de hele wedstrijd opgesteld. Doku debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten