Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Als we het dan toch over de kleinere clubs hebben in Engeland... 

Wat vinden we van Brighton? Die gaan gewoon vrolijk verder waar ze mee bezig waren vorig seizoen. Team steekt echt goed in elkaar, is redelijk goed uitgebalanceerd en Evan Ferguson begint steeds meer naar voren te stappen als vedette, dat zelfs op zijn 18e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Keeza:

Als we het dan toch over de kleinere clubs hebben in Engeland... 

Wat vinden we van Brighton? Die gaan gewoon vrolijk verder waar ze mee bezig waren vorig seizoen. Team steekt echt goed in elkaar, is redelijk goed uitgebalanceerd en Evan Ferguson begint steeds meer naar voren te stappen als vedette, dat zelfs op zijn 18e.

Ik vind ze geweldig. Als ze niet tegelijk met Arsenal spelen, kijk ik graag live naar ze als ik kan of anders dag erna match of the day. Heb ze zaterdag tegen Newcastle 90 minuten live gekeken en van plan vaker te doen. Kijk liever naar ze dan naar Spurs, Chelsea of United. 

Ze hebben ook erg goed beleid. Mitoma doet ook onwijs goed, idd Ferguson ja geweldig. En ze kopen van te voren spelers in als vervangers van spelers voordat ze ooit verkocht zijn. Zo'n Solly March Kan ik ook erg van genieten niet heel snel wel erg goed. Alleen die Pedro was wel heel slecht tegen Newcastle. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antony bij Brazilië al weggestuurd, wanneer gaat United eens wat doen? Kan toch niet wat er nu allemaal naar buiten komt, dacht dat ze met Greenwood zo'n goed voorbeeld gaven, nou dan moet je toch hier ook hetzelfde gaan doen. In iedergeval gedurende het onderzoek niet laten spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei cimbomcu:

Antony bij Brazilië al weggestuurd, wanneer gaat United eens wat doen? Kan toch niet wat er nu allemaal naar buiten komt, dacht dat ze met Greenwood zo'n goed voorbeeld gaven, nou dan moet je toch hier ook hetzelfde gaan doen. In iedergeval gedurende het onderzoek niet laten spelen.

Greenwood bleek dus niet helemaal schuldig, daarom voetbalt die ook weer. Ik zou het onderzoek nog even afwachten. Hoevaak heeft Neymar en Ronaldo niet iemand verkracht omdat er iemand aandacht/geld te kort komt? Uiteraard, mits schuldig moet die gelijk uit de selectie worden gezet en de slachtoffers worden geholpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei cimbomcu:

Onschuldig tenzij je schuldig wordt bewezen. Daarom doet United nu nog niets. 

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei La Pulga:

Greenwood bleek dus niet helemaal schuldig, daarom voetbalt die ook weer. Ik zou het onderzoek nog even afwachten. Hoevaak heeft Neymar en Ronaldo niet iemand verkracht omdat er iemand aandacht/geld te kort komt? Uiteraard, mits schuldig moet die gelijk uit de selectie worden gezet en de slachtoffers worden geholpen. 

Greenwood bleek niet schuldig, maar werd wel door United geschorst en zelfs contract ontbonden. Waarom doen ze nu dan niks?

@delichris

Bij Greenwood deden ze het toch ook?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil helemaal niet iemand aan de schandpaal nagelen voordat we meer weten maar wanneer er 3 verschillende vrouwen met aantijgingen komen, inclusief audio en beeld materiaal en de Braziliaanse bond je ook niet meer oproept. Vind ik het gek om dan hem weer te laten spelen tegen Brighton.

@delichris

Maar dan wachten ze nu daar ook op ofzo? Net zolang laten spelen tot de druk te groot wordt en dan toch actie ondernemen?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee waarom United wacht. Ik heb geen directe lijntje ofzo met de club. Bij Greenwood was ook beeld en audio, maar werd gewoon vrijgesproken. Antony geeft ook aan dat de bewijzen van één van die dames niet klopt, want berichten van hem zijn door haar verwijderd. We gaan het wel zien. We kunnen zoveel speculeren hier, maar we zijn allemaal geen rechter hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Geen idee waarom United wacht. Ik heb geen directe lijntje ofzo met de club. Bij Greenwood was ook beeld en audio, maar werd gewoon vrijgesproken. Antony geeft ook aan dat de bewijzen van één van die dames niet klopt, want berichten van hem zijn door haar verwijderd. We gaan het wel zien. We kunnen zoveel speculeren hier, maar we zijn allemaal geen rechter hier.

Dit is niet waar, trouwens. De zaak is ingetrokken, er is geen uitspraak gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Greenwood bleek niet schuldig, maar werd wel door United geschorst en zelfs contract ontbonden. Waarom doen ze nu dan niks?

@delichris

Bij Greenwood deden ze het toch ook?

Hoe is zijn contract in godsnaam ontbonden als ie alleen maar uitgeleend is en zelfs teruggeroepen kan worden in januari? :classic_rolleyes::sorry:

Hij is uitgeleend aan Getafe niet verkocht hé maat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites