Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Satyr:

Maguire NIET naar West Ham trouwens. Utd doet er te lang over volgens West Ham

Oei, Pavard of Maguire, dat scheelt toch wel in kwaliteit hoor. Zonde. Voor de goede orde, met 'Utd' bedoel je West Ham lees ik nu (United doet er te lang over) ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Rogier.:

Oei, Pavard of Maguire, dat scheelt toch wel in kwaliteit hoor. Zonde. Voor de goede orde, met 'Utd' bedoel je West Ham lees ik nu (United doet er te lang over) ;c 

Nee, Utd is al akkoord met West Ham, maar Maguire wil zijn salaris van 8 miljoen niet naar beneden bijstellen en dat duurt Utd dus nu te lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Satyr:

Nee, Utd is al akkoord met West Ham, maar Maguire wil zijn salaris van 8 miljoen niet naar beneden bijstellen en dat duurt Utd dus nu te lang.

Citaat

West Ham have grown frustrated over the delay and are looking at alternative options in central defence. Maguire had settled personal terms with West Ham but the club have been waiting for the England international to agree a pay-off from United.

West Ham heeft de stekker eruit getrokken als ik dit zo lees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is altijd klote met nieuws he, op de BBC staat dit:

West Ham's move for Manchester United's Harry Maguire has stalled due to uncertainty over whether the defender is prepared to join the club.

But the Hammers have received no word back from Maguire about when the deal can be completed, even though it had been felt he was willing to make the move to the London Stadium.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Chelsea are believed to have activated a £35million release clause in Michael Olise’s contract.

Aldus David Ornstein

Chelsea blijft maar uitgeven. 

Lavia schijnt Chelsea ook te verkiezen boven Liverpool. Liverpool wilde hem na het misgrijpen van Caicedo. 

bewerkt door rich ruzzian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

"Het is een serieuze blessure", aldus Guardiola. "Hij zal er maanden uit liggen. We zullen in de komende dagen bekijken of hij geopereerd wordt. Maar sowieso zijn we hem een tijdje kwijt." De medische staf zal na een laatste onderzoek bepalen of De Bruyne daadwerkelijk onder het mes moet.

City zal nu wel doorpakken voor Paqueta. Ben benieuwd of West Ham schakelt naar Kudus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich valt de domheid nog wel mee, selectie is namelijk wel compleet uit balans, maar op het middenveld valt het mee. Opties op dit moment (ik neem aan dat ze met 2 defensieve en 1 aanvallende gaan spelen) zijn Enzo Fernandez, Caicedo, Gallagher en een aantal talenten (Ugochukwu, Chukwuemeka en Andrey Santos) die deels ook voor veel zijn aangekocht. Gallagher schijnen ze te willen lozen, en ik kan me best voorstellen dat je als Lavia denkt nog aan genoeg minuten te komen met Enzo Fernandez en Caicedo (gegeven dat hij denkt beter te zijn dan de andere opties).

Desalniettemin was ik ook altijd naar Liverpool gegaan, veel stabielere omgeving, verwachtingen en mogelijkheden om in een voor hem sterke rol te komen spelen (na de aankopen van Szoboszlai en MacAllister, en het vertrek van Fabinho en Henderson).

Link naar opmerking
Deel via andere websites