Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Sophomore:

Verwarrend aangezien Man United meerdere Anton's voorin heeft lopen. Kan het zelf via Google ook niet vinden of het over de Fransman of Braziliaan gaat. 

https://www.completesports.com/nl/manchester-united-star-accused-of-domestic-violence-by-ex-girlfriend/

Hier doel jij toch op? Is heel makkelijk te vinden via google. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei delichris:

En die juist niet weg.

Nog niet nee, was wel zeer aannemelijk geweest indien hij vervolgd zou worden en schuldig bevonden zou zijn. Nu alles geseponeerd is weet ik niet wat United er mee gaat doen.

11 minuten geleden zei cimbomcu:

Zou gek zijn mocht hier opeens niks mee gedaan worden.

Tsja, als het bewijs te wensen overlaat? Seponeren niet zomaar zo'n zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jotew:

Nog niet nee, was wel zeer aannemelijk geweest indien hij vervolgd zou worden en schuldig bevonden zou zijn. Nu alles geseponeerd is weet ik niet wat United er mee gaat doen.

Tsja, als het bewijs te wensen overlaat? Seponeren niet zomaar zo'n zaak.

Seponeren doet men echt alleen als er onvoldoende bewijs is om überhaupt een échte rechtszaak op te starten of er zoveel twijfel is of Greenwood werkelijk schuldig is dat men niet door gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei ElMarcos:

Seponeren doet men echt alleen als er onvoldoende bewijs is om überhaupt een échte rechtszaak op te starten of er zoveel twijfel is of Greenwood werkelijk schuldig is dat men niet door gaat. 

Daarom zeg ik ook: seponeren doen ze echt niet zomaar :P 

20 minuten geleden zei cimbomcu:

Daarnaast is er gewoon nog een onderzoek bezig.

Onderzoek van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei cimbomcu:

United zelf.

Daarnaast dat seponeren zegt mij niet zoveel, wat verwacht je van zo'n labiel meisje.

En wat verwacht je van het onderzoek van United dan? Dat zij Greenwood alsnog schuldig bevinden en voor 5 jaar achter de tralies gooien?

Tsja labiel meisje ja of nee. Vind het altijd wat makkelijk om het nu, ondanks seponeren want te weinig bewijs, alsnog te doen voorkomen dat die jongen aan alles wat gezegd en geschreven is in de media de laatste 1,5 jaar alsnog schuldig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik heb het toen in het begin gevolgd en vond die tapes etc toch wel erg heftig. @jostew 

En nu kan niet vastgesteld worden dat het daadwerkelijk om hem ging. Als dat allemaal zo klink en klaar was hadden ze de procedure tot vervolging echt wel doorgezet, daar ben ik heilig van overtuigd..

Edit: begrijp me niet verkeerd hoor, waar rook is, is vaak vuur. Maar een heftige zaak als deze laten vallen is niet zonder reden. Dan kan je je afvragen in hoeverre er van het héle verhaal wat waar is, of dat Greenwood minder te verwijten valt dan dat destijds in de media geopperd werd. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

En nu kan niet vastgesteld worden dat het daadwerkelijk om hem ging. Als dat allemaal zo klink en klaar was hadden ze de procedure tot vervolging echt wel doorgezet, daar ben ik heilig van overtuigd..

Edit: begrijp me niet verkeerd hoor, waar rook is, is vaak vuur. Maar een heftige zaak als deze laten vallen is niet zonder reden. Dan kan je je afvragen in hoeverre er van het héle verhaal wat waar is, of dat Greenwood minder te verwijten valt dan dat destijds in de media geopperd werd. 

Ja maar er was toch sprake van het feit dat het meisje zich opeens terugtrok? Dat bedoel ik met labiel joh, beetje leuke praatjes van een knappe voetballer met miljoenen en een leuk toekomstbeeld en je trekt zoiets al terug helaas, die meisjes worden onder druk gezet in de wereld waarin zij leven dat is niet normaal. Blijf dan maar sterk bij je verhaal, onmogelijk haast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de liefhebbers, de fixturelist is vandaag bekend gemaakt.

Friday 11 August 2023
20:00 Burnley v Man City (Sky Sports)

Saturday 12 August 2023
12:30 Arsenal v Nott'm Forest (TNT Sports)
AFC Bournemouth v West Ham
Brighton v Luton Town
Everton v Fulham
Sheff Utd v Crystal Palace
17:30 Newcastle v Aston Villa (Sky Sports)

Sunday 13 August 2023
14:00 Brentford v Spurs (Sky Sports)
16:30 Chelsea v Liverpool (Sky Sports)

Monday 14 August 2023
20:00 Man Utd v Wolves (Sky Sports)

Saturday 19 August 2023
Aston Villa v Everton
Crystal Palace v Arsenal
Fulham v Brentford
Liverpool v AFC Bournemouth
Luton Town v Burnley
Man City v Newcastle
Nott'm Forest v Sheff Utd
Spurs v Man Utd
West Ham v Chelsea
Wolves v Brighton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-6-2023 om 16:22 zei cimbomcu:

Ja maar er was toch sprake van het feit dat het meisje zich opeens terugtrok? Dat bedoel ik met labiel joh, beetje leuke praatjes van een knappe voetballer met miljoenen en een leuk toekomstbeeld en je trekt zoiets al terug helaas, die meisjes worden onder druk gezet in de wereld waarin zij leven dat is niet normaal. Blijf dan maar sterk bij je verhaal, onmogelijk haast.

Vooral enkele getuigen trokken ineens hun verklaring in. Dan is het niet te veroordelen en werd besloten alle aanklachten te seponeren. Die tapes waren nooit genoeg om hem te veroordelen, ze konden namelijk ook gemanipuleerd zijn. Daarom waren getuigen essentieel in deze zaak.

Daarnaast ontving het slachtoffer volgens mij ook enorm veel bedreigingen via social media gedurende het onderzoek. Nu kun je denk ik wel beetje inschatten wat er met zo’n meisje van amper 21 gebeurt als die non-stop doodswensen naar der hoofd geslingerd krijgt door toetsenbordhelden op Instagram en TikTok. Dus nadat getuigen verklaringen ineens introkken had ze geen poot om op te staan en kon ze niet anders.

Feit is echter dat de dame bont en blauw verschenen is op het politie bureau en er andere situaties zijn geweest waarbij de schijn wel errrrg tegen meneer Greenwood was. Alleen ook hier: het is niet te bewijzen dat Greenwood haar een mep verkocht heeft en dus kan er met alleen dat of een audio tape niets tegen gedaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Daarnaast ontving het slachtoffer volgens mij ook enorm veel bedreigingen via social media gedurende het onderzoek. Nu kun je denk ik wel beetje inschatten wat er met zo’n meisje van amper 21 gebeurt als die non-stop doodswensen naar der hoofd geslingerd krijgt door toetsenbordhelden op Instagram en TikTok. Dus nadat getuigen verklaringen ineens introkken had ze geen poot om op te staan en kon ze niet anders.

En ze is ook zwanger van hem, dat maakt de situatie ook niet veel gemakkelijker voor haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites