Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ja half 12. @N4z4reno [quote name='Kokkie']Poh. Daar werd ff gevoetbald.. Wat is die Rashford gevaarlijk in dit United vanaf de linkerflank. Echt heel goed spel gezien :) Gelukkig dat Lukaku niet bij Chelsea zit nu he? @cimbomcu Moest nog ff 10 keer aan je denken vanwege je onzin die je postte over dat hij niet technisch blijkt te zijn hahahaha brb slokje water pakken. Verslik me weer. [/QUOTE] Ik vind het gewoon geen fijne spits, mag dat Kokkie? Ik had en nog steeds hem gewoon niet bij Chelsea willen zien. Wel denk ik dat het voor Mou de ideale spits is. Matic vind ik wel een geweldenaar, goede aankoop. Weer een speler die Conte niet waardeerde :) bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='cimbomcu']Ja half 12. @N4z4reno Ik vind het gewoon geen fijne spits, mag dat Kokkie? Ik had en nog steeds hem gewoon niet bij Chelsea willen zien. Wel denk ik dat het voor Mou de ideale spits is. Matic vind ik wel een geweldenaar, goede aankoop. Weer een speler die Conte niet waardeerde :)[/QUOTE] Tuurlijk mag dat, maar het is wel een beetje vreemd om hem dan niet als ideale spits te zien voor chelsea. Hij is mijn inziens de ideale spits voor vrijwel elke club. 1 moment war ik er wel wil uitlichten: als hij die aanname bij die kans die zabelata tegenhield hewoon strak naar voren doet staat die vrij om te schieten. Is ook gelijk zijn enige minpunt: ik vind zijn aanname soms wat matig. Voor de rest echt genieten geblazen. Driehoek matic-pogba-lukaku is echt om van te smullen. Matic lijkt ook gewoon constant de perfecte oplossing te weten. Draait weg wanneer die weg moet draaien, maakt een schijnbeweging wanneer ze een pass verwachten en ruimt veel maar dan ook echt veel op. Grote fout van Chelsea om deze man te laten gaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wen maar ff aan die 4 want hoger dan dat zullen ze weer niet gaan eindigen Denk je dat hij Jantje of Toby uit de basis gaat spelen? @cimbomcu Denk het niet namelijk. Is sowieso leuk voor de 5-2-3/3-4-3 ja, zal verder in bekerwedstrijden gaan spelen en de eerste vervanger zijn van Jan en Toby. Moeten ook niet vergeten dat Vertonghen in april 31 wordt en ergens koester ik nog de hoop dat hij volgend jaar of het jaar erop terug naar Amsterdam komt ;c Alderweireld zie ik ook zomaar niet vertrekken, ligt nog 3 jaar vast en Spurs wil ook gewoon met hem door. Salarissen liggen bij Spurs niet erg hoog, maar las dat Alderweireld 100k per week vroeg en ik denk dat ze er dan wel uit gaan komen. Neem aan dat Spurs nu toch door wil pakken en echt bij de topploegen wil gaan horen, dan zullen die salarissen toch omhoog moeten als je je beste spelers wil behouden. Ben benieuwd wie ze nog gaan halen, hoop echt dat ze nog een verrassing uit de hoge hoed gaan toveren. bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je dat hij Jantje of Toby uit de basis gaat spelen? @cimbomcu Denk het niet namelijk. Is sowieso leuk voor de 5-2-3/3-4-3 ja, zal verder in bekerwedstrijden gaan spelen en de eerste vervanger zijn van Jan en Toby. Moeten ook niet vergeten dat Vertonghen in april 31 wordt en ergens koester ik nog de hoop dat hij volgend jaar of het jaar erop terug naar Amsterdam komt ;c Alderweireld zie ik ook zomaar niet vertrekken, ligt nog 3 jaar vast en Spurs wil ook gewoon met hem door. Salarissen liggen bij Spurs niet erg hoog, maar las dat Alderweireld 100k per week vroeg en ik denk dat ze er dan wel uit gaan komen. Neem aan dat Spurs nu toch door wil pakken en echt bij de topploegen wil gaan horen, dan zullen die salarissen toch omhoog moeten als je je beste spelers wil behouden. Ben benieuwd wie ze nog gaan halen, hoop echt dat ze nog een verrassing uit de hoge hoed gaan toveren. Forum loopt weer raar te doen met edits dus dan maar zo
Link naar opmerking
Deel via andere websites