cimbomcu Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 (bewerkt) Ja half 12. @N4z4reno [quote name='Kokkie']Poh. Daar werd ff gevoetbald.. Wat is die Rashford gevaarlijk in dit United vanaf de linkerflank. Echt heel goed spel gezien :) Gelukkig dat Lukaku niet bij Chelsea zit nu he? @cimbomcu Moest nog ff 10 keer aan je denken vanwege je onzin die je postte over dat hij niet technisch blijkt te zijn hahahaha brb slokje water pakken. Verslik me weer. [/QUOTE] Ik vind het gewoon geen fijne spits, mag dat Kokkie? Ik had en nog steeds hem gewoon niet bij Chelsea willen zien. Wel denk ik dat het voor Mou de ideale spits is. Matic vind ik wel een geweldenaar, goede aankoop. Weer een speler die Conte niet waardeerde :) 13 augustus 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 [quote name='PJHoutman'] Goeie read @JanVertonghen' [/QUOTE] Wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 [quote name='cimbomcu']Ja half 12. @N4z4reno Ik vind het gewoon geen fijne spits, mag dat Kokkie? Ik had en nog steeds hem gewoon niet bij Chelsea willen zien. Wel denk ik dat het voor Mou de ideale spits is. Matic vind ik wel een geweldenaar, goede aankoop. Weer een speler die Conte niet waardeerde :)[/QUOTE] Tuurlijk mag dat, maar het is wel een beetje vreemd om hem dan niet als ideale spits te zien voor chelsea. Hij is mijn inziens de ideale spits voor vrijwel elke club. 1 moment war ik er wel wil uitlichten: als hij die aanname bij die kans die zabelata tegenhield hewoon strak naar voren doet staat die vrij om te schieten. Is ook gelijk zijn enige minpunt: ik vind zijn aanname soms wat matig. Voor de rest echt genieten geblazen. Driehoek matic-pogba-lukaku is echt om van te smullen. Matic lijkt ook gewoon constant de perfecte oplossing te weten. Draait weg wanneer die weg moet draaien, maakt een schijnbeweging wanneer ze een pass verwachten en ruimt veel maar dan ook echt veel op. Grote fout van Chelsea om deze man te laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Thanks cimba Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 [quote name='PJHoutman'] Goeie read @JanVertonghen' [/QUOTE] Ooh snap hem al jajajajaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 Ik mis Matic nu al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Davinson Sanchez naar Spurs dus. Vind het natuurlijk jammer, maar is wel een prima aankoop voor Spurs. 45 miljoen voor een bankzitter is wel echt een hoog bedrag, maar goed. Zo is die markt nu eenmaal. Hoop dat Spurs over een jaartje ofzo ook coulant is dan en Jantje terug naar Ajax laat gaan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2017 Share Geplaatst 18 augustus 2017 Meer mogelijkheden voor three at the back, Dier wil enkel op het middenveld spelen. Ofjah 'wilt', speelt daar liever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 Ja denk ook niet dat hij lang wisselspeler zal zijn. En er wordt gesuggereerd dat iemand als Alderweireld weg kan gaan volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 augustus 2017 Share Geplaatst 19 augustus 2017 (bewerkt) Omdat hij niet wil verlengen. Als je de salaris van Spurs naast de overige salarissen legt in de top van PL is het niet zo gek. Die ziet gasten als Otamendi 5x zoveel verdienen als dat hij doet :cab: 19 augustus 2017 bewerkt door Bramvinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) Wen maar ff aan die 4 want hoger dan dat zullen ze weer niet gaan eindigen Denk je dat hij Jantje of Toby uit de basis gaat spelen? @cimbomcu Denk het niet namelijk. Is sowieso leuk voor de 5-2-3/3-4-3 ja, zal verder in bekerwedstrijden gaan spelen en de eerste vervanger zijn van Jan en Toby. Moeten ook niet vergeten dat Vertonghen in april 31 wordt en ergens koester ik nog de hoop dat hij volgend jaar of het jaar erop terug naar Amsterdam komt ;c Alderweireld zie ik ook zomaar niet vertrekken, ligt nog 3 jaar vast en Spurs wil ook gewoon met hem door. Salarissen liggen bij Spurs niet erg hoog, maar las dat Alderweireld 100k per week vroeg en ik denk dat ze er dan wel uit gaan komen. Neem aan dat Spurs nu toch door wil pakken en echt bij de topploegen wil gaan horen, dan zullen die salarissen toch omhoog moeten als je je beste spelers wil behouden. Ben benieuwd wie ze nog gaan halen, hoop echt dat ze nog een verrassing uit de hoge hoed gaan toveren. 20 augustus 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Denk je dat hij Jantje of Toby uit de basis gaat spelen? @cimbomcu Denk het niet namelijk. Is sowieso leuk voor de 5-2-3/3-4-3 ja, zal verder in bekerwedstrijden gaan spelen en de eerste vervanger zijn van Jan en Toby. Moeten ook niet vergeten dat Vertonghen in april 31 wordt en ergens koester ik nog de hoop dat hij volgend jaar of het jaar erop terug naar Amsterdam komt ;c Alderweireld zie ik ook zomaar niet vertrekken, ligt nog 3 jaar vast en Spurs wil ook gewoon met hem door. Salarissen liggen bij Spurs niet erg hoog, maar las dat Alderweireld 100k per week vroeg en ik denk dat ze er dan wel uit gaan komen. Neem aan dat Spurs nu toch door wil pakken en echt bij de topploegen wil gaan horen, dan zullen die salarissen toch omhoog moeten als je je beste spelers wil behouden. Ben benieuwd wie ze nog gaan halen, hoop echt dat ze nog een verrassing uit de hoge hoed gaan toveren. Forum loopt weer raar te doen met edits dus dan maar zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Wie weet kiest ervoor om Jantje linksback te zetten en Toby - Sanches centraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Dat zou het allerdomste zijn wat een manager ooit gedaan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Dat zou het allerdomste zijn wat een manager ooit gedaan heeft. Niet dommer dan Harry Kane de corners laten nemen:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Die Morata was en blijft echt iemand die geen killer is hé :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Die de mos zei 5min voor die goal toch iets van ja hopen dat spurs scoort ivm wedstriid? Chelsea scoort en hy zegt ja goed voor de wedstriid...of hoorde ik het verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Die de mos zei 5min voor die goal toch iets van ja hopen dat spurs scoort ivm wedstriid? Chelsea scoort en hy zegt ja goed voor de wedstriid...of hoorde ik het verkeerd? Dat zei die indd. Wel lekkere pot van Spurs en dan achter staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Marcos Alonso : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Spurs kan het niet op Wembley, al hoef je vandaag niet te verliezen natuurlijk. Zonde zonde zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Alonso fenomeno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Was wel een heerlijke pot zeg. Genieten en mooie zege voor Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 WazzzzAaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 WazzzzAaaaaaa Shut up u egg. Won't tell u again. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Dat Everton moeten ze wel rekening mee gaan houden. Met wat geluk eindigen die boven Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten