Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Sheff Wed verliest de eerste halve finale met 0-4 van Peterborough, iedereen denkt dat het voorbij is. Staan ze nu met 4-0 voor :D 

Zag het via FB voorbijkomen dus maar ff streampje kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Toch even lekker dat Viaplay League Two play-offs ook uitzendt . Stockport - Salford aan ‘t kijken haha.

Hahahaha das wel vet. Zou Ziggo nooit gedaan hebben. Veel plezier!! Ik heb Liverpool - Aston Villa opstaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Michaelinho*:

Toch even lekker dat Viaplay League Two play-offs ook uitzendt . Stockport - Salford aan ‘t kijken haha.

En dan als kers op de taart ook nog penalty's, heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Kyrill:

Hahahaha das wel vet. Zou Ziggo nooit gedaan hebben. Veel plezier!! Ik heb Liverpool - Aston Villa opstaan. 

Die hadden ook alleen maar de rechten van de PL en zonden de play off finales uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei delichris:

Die hadden ook alleen maar de rechten van de PL en zonden de play off finales uit. 

Plus vaak maar enkel duel op zaterdag. Viaplay kan je letterlijk elk PL duel kiezen wat je wil, ongeacht hoeveel er tegelijk bezig zijn 💖😍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Plus vaak maar enkel duel op zaterdag. Viaplay kan je letterlijk elk PL duel kiezen wat je wil, ongeacht hoeveel er tegelijk bezig zijn 💖😍

Dat klopt, maar in de tijd van Ziggo mochten ze maar één wedstrijd uitzenden om 16:00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe.. Arsenal is het echt helemaal kwijt hè. Was natuurlijk sowieso al een seizoen waar ze we lekker aan het overperformen waren, maar dit is wel het andere uiterste. Lijkt toch echt een kwestie van ‘roze olifant’ te zijn. Bezweken onder de druk. 

Toch is er genoeg om op door te bouwen volgend jaar met dit elftal en wat gerichte versterkingen. Met CL-voetbal moet dat ooo weer wat makkelijker zijn, qua targets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei sennid:

City kampioen.

Arsenal is het helemaal kwijt. Als ze dit doortrekken naar volgend seizoen dan is het snel klaar voor Arteta.

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Pfoe.. Arsenal is het echt helemaal kwijt hè. Was natuurlijk sowieso al een seizoen waar ze we lekker aan het overperformen waren, maar dit is wel het andere uiterste. Lijkt toch echt een kwestie van ‘roze olifant’ te zijn. Bezweken onder de druk. 

Toch is er genoeg om op door te bouwen volgend jaar met dit elftal en wat gerichte versterkingen. Met CL-voetbal moet dat ooo weer wat makkelijker zijn, qua targets.

57 minuten geleden zei MNie:

Gefeliciteerd met de titel @Kyrill... ohh wacht eens.. :classic_ninja: 

Eeuwig zonde voor Mikel en zn mannen. Maar wat een seizoen kan dit worden voor Pep.

Jullie hebben helemaal gelijk allemaal. Weet je wat het is? Arsenal heeft al heellang Saliba geblesseerd die onwijs belangrijk is en was. Met alle respect Holding en Kiwior zijn niet genoeg voor dit niveau. Holding kwam jaren geleden van Bolton dat toen op 3 of 4e niveau van Engeland speelde voor maar 2 miljoen. Kiwior is er nog minder dan seizoen en moet nog wennen /groeien maar die was vorig weekend drukker bezig met z'n schoen terug aan doen dan proberen goal van BHA te voorkomen.... 

Geen Saliba dus en ook geen Tomiyasu... Dan kijk je naar City... 

Laporte, Ruben Dias, John Stones, Akanji en dan eventueel nog Walker en Ake voor centraak achterin.... 

Bij Arsenal hebben Saka, Marinelli, Odegaard en misschien Jesus weet even niet (was natuurlijk heellang geblesseerd geweest) ieder 10 goals of meer.... Meer dan Julian Alvarez van City.... Na Haaland wel goal of 40 in PL ofzo? Heeft iedereen bij City maar 8 goals of minder...

Hun selectie is zoveel beter en sterker. Tot voor kort (vandaag niet meegerekend) was Arsenal beste uit team van PL met meeste punten, thuis ook goed maar helaas maar 3e...

Wij hebben voor middenveld Partey, Xhaka, Odegaard... City dan? KDB, Gundogan, Bernardo, Philips, Foden.... 

Selectie van City is gewoon vele malen beter, dieper en breder. Paar van Arsenal zouden basis kunnen staan bij City Saka en misschien Saliba mits fit en Martinelli. Dat is het dan ook wel,omgekeerd is het heel ander verhaal. 

En dan lag Arsenal al snel uit EL en alle beker toernooien. Ik ben totaal niet teleurgesteld en we hebben dit seizoen over gepresteerd... 

Alleen sinds wegvallen van Saliba ging het heel snel heel veel slechter... Is dat erg? Niet per se... Is dat leuk? Alles behalve...

Het kan gebeuren. Ik herinner me paar jaar geleden Real Madrid zonder Ramos nou dat was ook echt veel minder. Verder is Real en Arsenal niet te vergelijken maar mijn punt is en blijft soms 1 speler gewoon super belangrijk is... 

Meest heb ik nog me gestort aan Britse Arsenal fans op The Athletic. Ik gaf vaak goede punten aan en feedback na punt verlies...Ik zei al maand of twee thuis vorm mij zorgen deed baren. Meeste zeiden alleen maar "onto the next match" voelt ook meer dan eens zo spelers zo 'n mentaliteit hebben. 

Al met al geef ik dit Arsenal seizoen 8/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws voor Manchester United. Newcastle speelt gelijk met een brilscore tegen Leicester en zal moeten opletten dat het de derde plaats niet verliest. 

The Foxes grijpen een laatste strohalm en moeten winnen, thuis tegen West Ham om niet te degraderen en hopen dat Everton niet wint tegen Bournemouth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bogatyr:

The Foxes grijpen een laatste strohalm en moeten winnen, thuis tegen West Ham om niet te degraderen en hopen dat Everton niet wint tegen Bournemouth.

Dat zou wel heerlijk zijn als het zo lukt voor Leicester!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Bogatyr:

Goed nieuws voor Manchester United. Newcastle speelt gelijk met een brilscore tegen Leicester en zal moeten opletten dat het de derde plaats niet verliest. 

Hoezo Newcastle moet opletten? Man U heeft de 3e plaats in eigen hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites