Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei delichris:

Hij zou wel een United fan zijn en het puur voor de club doen volgens de berichten.

Het schijnt ook dat er een prinses door een hap in een appel ligt te wachten tot een prins haar wakkerkust, volgens de berichten dan.

Het is een keer klaar met die sportswashing, hopen op die Radcliffe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Mansveld:

Doen alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl er ten tijde van SAF afgegeven werd op winnaars van deze beker. Typisch Man U. Beetje Ajaxachtig mbt de beker of JC-schaal. Zolang je maar lang genoeg niets wint is het een hoofdprijs.

Logisch dat ze nu blij zijn. Er wordt een prijs gewonnen. In de tijd van SAF werden er grotere prijzen gewonnen en als men dan de League Cup won werd er ook gejuicht. 

Maar wat ik nu lees is vooral jaloezie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Mansveld:

Doen alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl er ten tijde van SAF afgegeven werd op winnaars van deze beker. Typisch Man U. Beetje Ajaxachtig mbt de beker of JC-schaal. Zolang je maar lang genoeg niets wint is het een hoofdprijs.

Hoeft toch niet, deze reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Maar wat ik nu lees is vooral jaloezie

Jaloezie vanwege wat precies?

Ik ben niet supporter van een club vanwege de prijzen. Anders was ik wel voor Real, Barca, City, Bayern, Ajax, PSV etc etc.

1 uur geleden zei Aaron21:

Hoeft toch niet, deze reactie.

Deze reactie ook niet. 

Ik vind het gewoon sneu dat wanneer anderen een prijs als dit winnen het een troostprijs etc wordt genoemd. Terwijl wanneer ze het zelf winnen het wel als echte prijs gezien wordt. En dat zag ik gister, dus heb daar een mening over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Mansveld:

Jaloezie vanwege wat precies?

Ik ben niet supporter van een club vanwege de prijzen. Anders was ik wel voor Real, Barca, City, Bayern, Ajax, PSV etc etc.

Deze reactie ook niet. 

Ik vind het gewoon sneu dat wanneer anderen een prijs als dit winnen het een troostprijs etc wordt genoemd. Terwijl wanneer ze het zelf winnen het wel als echte prijs gezien wordt. En dat zag ik gister, dus heb daar een mening over.

Dat jou club in de shit zit en ook al jarenlang geen prijs wint. En het is toch normaal als je na zes jaar geen prijs wint dit viert. Dan maakt het niet uit wat voor prijs het is. En je zegt anderen. Niemand hier heeft ooit de League Cup een troostprijs gewonnen. De League Cup is gewoon een mooie prijs om te winnen, want je bent verzekerd van Europees voetbal en ja het is een mindere prijs vergeleken met de titel, FA Cup of een Europese prijs. Maar wel een prijs en dat mag gewoon gevierd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO of Man Utd is nogal een verschil hè :cab: Het is vrij gênant dat een grote club als Utd geen prijs wint in 6 jaar. Maar wel mooi voor Ten Hag, Utd vrij lastige club om te coachen. Ook ergens niet raar, wat SAF deed was uitzonderlijk knap. Marcus op dit moment top5 beste spelers van de wereld. Mooi voor hem. Erg benieuwd wat dit seizoen nog gaat brengen voor ze. Paar gerichte aankopen erbij en ze doen echt mee voor het kampioenschap. Spits denk ik sowieso? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites