delichris Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Ik vermoed dat hij hoofdpijn heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 12 minuten geleden zei delichris: Ik vermoed dat hij hoofdpijn heeft. En dan ben jij er niet eens bij betrokken, een unicum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: En dan ben jij er niet eens bij betrokken, een unicum. Hahaha lachen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Wat is het genieten bij United - Leicester. United speelt met zoveel vertrouwen. En Marcus in een bloedvorm en hopelijk komt Sancho ook weer in zijn oude vorm terug. Erik ten Hag heeft het heel goed voor elkaar bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Is het iemand al opgevallen dat tootenham wél wint als Conte niet aan de zijlijn stat? just saying Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 De legendarische sportcommentator John Motson is overleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Qatari die Manchester United mogelijk willen kopen. Of dat nu zoveel beter is dan de Glazers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Hij zou wel een United fan zijn en het puur voor de club doen volgens de berichten. Sir Jim Radclifffe heeft ook een bod uitgebracht en een vaag Amerikaans bedrijf ook en die zouden de Glazers weer laten zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 1 uur geleden zei delichris: Hij zou wel een United fan zijn en het puur voor de club doen volgens de berichten. Het schijnt ook dat er een prinses door een hap in een appel ligt te wachten tot een prins haar wakkerkust, volgens de berichten dan. Het is een keer klaar met die sportswashing, hopen op die Radcliffe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 2 uur geleden zei Tim': Het is een keer klaar met die sportswashing, hopen op die Radcliffe. Radcliffe staat aan het hoofd van INEOS, toch? Heb zo’n vermoeden dat het dan niet klaar is met de sportswashing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 9 minuten geleden zei PJHoutman: Radcliffe staat aan het hoofd van INEOS, toch? Heb zo’n vermoeden dat het dan niet klaar is met de sportswashing. Nog altijd liever een Brits bedrijf dan weer zo'n Qatarees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 41 minuten geleden zei PJHoutman: Radcliffe staat aan het hoofd van INEOS, toch? Heb zo’n vermoeden dat het dan niet klaar is met de sportswashing. Potverdorie. Dan is het dus kiezen tussen twee kwaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Nog altijd liever een Brits bedrijf dan weer zo'n Qatarees. Precies. De moordenaars van ons ecosysteem moeten wel blank zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Hopen dat Haggie straks zijn eerste prijs pakt met ManUtd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Wel een pot hoor. Allebei fanatiek en die aanhang erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Gefeliciteerd @delichris met de eerste prijs zag weer een ouderwets United voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Lekker boys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Dit was genieten. Eindelijk na zes jaar weer eens een prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Doen alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl er ten tijde van SAF afgegeven werd op winnaars van deze beker. Typisch Man U. Beetje Ajaxachtig mbt de beker of JC-schaal. Zolang je maar lang genoeg niets wint is het een hoofdprijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Precies wat ik denk Mansveld, perfect verwoord pik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 5 uur geleden zei Mansveld: Doen alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl er ten tijde van SAF afgegeven werd op winnaars van deze beker. Typisch Man U. Beetje Ajaxachtig mbt de beker of JC-schaal. Zolang je maar lang genoeg niets wint is het een hoofdprijs. Logisch dat ze nu blij zijn. Er wordt een prijs gewonnen. In de tijd van SAF werden er grotere prijzen gewonnen en als men dan de League Cup won werd er ook gejuicht. Maar wat ik nu lees is vooral jaloezie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 8 uur geleden zei Mansveld: Doen alsof ze de CL gewonnen hebben terwijl er ten tijde van SAF afgegeven werd op winnaars van deze beker. Typisch Man U. Beetje Ajaxachtig mbt de beker of JC-schaal. Zolang je maar lang genoeg niets wint is het een hoofdprijs. Hoeft toch niet, deze reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 3 uur geleden zei delichris: Maar wat ik nu lees is vooral jaloezie Jaloezie vanwege wat precies? Ik ben niet supporter van een club vanwege de prijzen. Anders was ik wel voor Real, Barca, City, Bayern, Ajax, PSV etc etc. 1 uur geleden zei Aaron21: Hoeft toch niet, deze reactie. Deze reactie ook niet. Ik vind het gewoon sneu dat wanneer anderen een prijs als dit winnen het een troostprijs etc wordt genoemd. Terwijl wanneer ze het zelf winnen het wel als echte prijs gezien wordt. En dat zag ik gister, dus heb daar een mening over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 1 minuut geleden zei Mansveld: Jaloezie vanwege wat precies? Ik ben niet supporter van een club vanwege de prijzen. Anders was ik wel voor Real, Barca, City, Bayern, Ajax, PSV etc etc. Deze reactie ook niet. Ik vind het gewoon sneu dat wanneer anderen een prijs als dit winnen het een troostprijs etc wordt genoemd. Terwijl wanneer ze het zelf winnen het wel als echte prijs gezien wordt. En dat zag ik gister, dus heb daar een mening over. Dat jou club in de shit zit en ook al jarenlang geen prijs wint. En het is toch normaal als je na zes jaar geen prijs wint dit viert. Dan maakt het niet uit wat voor prijs het is. En je zegt anderen. Niemand hier heeft ooit de League Cup een troostprijs gewonnen. De League Cup is gewoon een mooie prijs om te winnen, want je bent verzekerd van Europees voetbal en ja het is een mindere prijs vergeleken met de titel, FA Cup of een Europese prijs. Maar wel een prijs en dat mag gewoon gevierd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 ADO of Man Utd is nogal een verschil hè Het is vrij gênant dat een grote club als Utd geen prijs wint in 6 jaar. Maar wel mooi voor Ten Hag, Utd vrij lastige club om te coachen. Ook ergens niet raar, wat SAF deed was uitzonderlijk knap. Marcus op dit moment top5 beste spelers van de wereld. Mooi voor hem. Erg benieuwd wat dit seizoen nog gaat brengen voor ze. Paar gerichte aankopen erbij en ze doen echt mee voor het kampioenschap. Spits denk ik sowieso? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten