Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei delichris:

Yes 0-2. Misschien niet verdiend, maar dat interesseert me totaal niet. 

Zoals ik het hoor idd niet verdiend. 

En wat een sneue supporters heeft Man U zeg. Istanbul-liedjes zingen, met Turkse vlaggen zwaaien, maar janken als München als reactie daarop wordt aangehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Mansveld:

Zoals ik het hoor idd niet verdiend. 

En wat een sneue supporters heeft Man U zeg. Istanbul-liedjes zingen, met Turkse vlaggen zwaaien, maar janken als München als reactie daarop wordt aangehaald.

Beide clubs hebben gereageerd hoor. Ik heb geen liedjes gehoord en geen vlaggen gezien. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Beide clubs hebben gereageerd hoor. Ik heb geen liedjes gehoord en geen vlaggen gezien. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurde.

Klopt dat beide clubs gereageerd hebben en die liedjes en vlaggen waren er wel degelijk. Mij boeien die liedjes niet zo, maar als je zelf ermee start en met Turkse vlaggen zwaait, moet je niet massaal (op social media) gaan janken als er gereageerd wordt met liedjes over München. Maarja het zijn net Ajacieden mbt het woord Joden, zelf alles doen en bij een tegenreactie verbolgen doen.

Overigens hoop ik niet dat Schreuder komt. Gewoon rustig op zoek naar een goede trainer voor het begin van het nieuwe seizoen. Kansen zijn er wel, het geluk in de afronding (nog) niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mansveld:

Klopt dat beide clubs gereageerd hebben en die liedjes en vlaggen waren er wel degelijk. Mij boeien die liedjes niet zo, maar als je zelf ermee start en met Turkse vlaggen zwaait, moet je niet massaal (op social media) gaan janken als er gereageerd wordt met liedjes over München. Maarja het zijn net Ajacieden mbt het woord Joden, zelf alles doen en bij een tegenreactie verbolgen doen.

Overigens hoop ik niet dat Schreuder komt. Gewoon rustig op zoek naar een goede trainer voor het begin van het nieuwe seizoen. Kansen zijn er wel, het geluk in de afronding (nog) niet.

Ik heb beide niet meegekregen hoor. Dus kan er totaal geen oordeel van vellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei rich ruzzian:

Alles wat ik lees over de technisch directeur bij Leeds is lovend. Hoe komt zo'n man dan uit bij Alfred Schreuder vraag ik me af. 

Blijkt dus niet waar, gelukkig. Nu wordt Nuno (ex Wolves) weer genoemd als grootste kandidaat.

Zou zeggen laat Skubala het seizoen afmaken en ga rustig op zoek naar een goede kandidaat voor het nieuwe seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik las dat Sean Dyche spelers van Everton een verbod heeft gegeven op dragen van mutsen en snoods, dat vind ik toch altijd zo'n boomergedrag hè. Ben ervan overtuigd dat spelers die dat doen net zo hard strijden als spelers die geforceerd  met korte mouwen gaan spelen in de vrieskou om te bewijzen dat ze bikkel zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eind van 't seizoen is nog lang niet in zicht, maar morgen is wel echt een soort van 'do or die' wedstrijd voor Arsenal. Een ware topper in de BPL tegen City, dus ik verwacht dat de 'echte voetballiefhebber' dan ook naar deze wedstrijd kijkt ipv CL morgen :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik wil de wedstrijd Arsenal - Man City graag kijken. Kun je ergens de wedstrijd los kopen zonder een abonnement te moeten hebben via Viaplay? Wil er best wat voor betalen

Misschien via Ziggo of KPN, maar zeker weten doe ik het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites