delichris Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Die Andy Carroll is zo dom als een varken. En dan het vreemd vinden dat hij 2x geel kreeg. Maar Casemiro 2x scoort is een verrassing en dat Fred een mooi doelpunt kan maken al helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 - Pa, zet 10 euro in op Wrexham. hmmmm.... ik weet het niet - Doe nou maar.... Nee. 3-2 Wrexham, uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Satyr: - Pa, zet 10 euro in op Wrexham. hmmmm.... ik weet het niet - Doe nou maar.... Nee. 3-2 Wrexham, uiteraard 3-3 29 januari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Anthony Gordon op weg naar Newcastle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Wow. Cancelo naar Bayern. Na Zinchenko maakt Guardiola nog een grote fout denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Sean Dyche manager van Everton. Die gaat hen wel redden denkik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 3 uur geleden zei Acquafresca: Wow. Cancelo naar Bayern. Na Zinchenko maakt Guardiola nog een grote fout denk ik zo Hele rare keuze ja, Ake vaste linksback nu denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 34 minuten geleden zei Bogatyr: Sean Dyche manager van Everton. Die gaat hen wel redden denkik. Raken Anthony Gordon wel kwijt. Toch 1 van hun beste spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Overigens is Konate weer geblesseerd. Mist wss alles tot en met Madrid. 17e hamstring blessure binjLiverpool dit seizoen en dat is in totaal 79 wedstrijden. Klopp heeft ook aangegeven dat er geen versterkingen komen. Dus volgend jaar lekker alleen competitie voetbal. Eigenaren nekken alles wat Klopp heeft opgebouwd. Vraag me ook oprecht af, waar Liverpool zou staan als Barca geen 140 mil had neergelegd voor Coutinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Arsenal een derde, verhoogd, bod ingediend voor Caicedo. Moet richting de 70 miljoen gaan oid. Nu volg ik de BPL wel, maar Brighton niet echt... Is die zo goed of zijn we allemaal gek geworden met elkaar? Tevens lijkt ook Jorginho de overstap te maken naar Arsenal. Toch mooi voor een stukje ervaring + diepte selectie, al hoop ik niet dat zijn salaris zwaar zal wegen in het totaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Citaat Marcel Sabitzer has told Manchester United through his agents that he’d be more than happy to join the club and Erik ten Hag’s project. #MUFC Bayern and Man Utd, in contact to discuss terms of the deal with just 9 hours left. Sabitzer didn’t train today. Vrij sneu voor Eriksen (zeker 3 maanden out). Sabitzer lijkt mij in ieder geval een aanwinst. Gaat een goede match worden met Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Ik dacht al "Wat een bizarre transfer" maar ik haal Sabitzer en Ritzmaier altijd door elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Op 14-1-2023 om 19:01 zei JanVertonghen: Chelsea 100 miljoen voor Mudryk. Als dat doorgaat hebben ze zo'n 400 miljoen euro meer uitgegeven dan ontvangen dit seizoen. 'Financial Fair Play'. Ah. 500 miljoen nu? Toch die Fernández nog maar ff halen voor een bizar bedrag. En dan zelf de papieren voor de verhuur van Ziyech schijnbaar te laat ingestuurd hebben Wat een verschrikkelijke kutclub zeg. Dat Nottingham Forest gaat ook helemaal nergens over. Die hebben een geheel nieuwe selectie gehaald inmiddels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Dat Nottingam bijna alleen maar nieuwe spelers heeft gehaald is geen ramp die zitten wel goed qua FFP, maar wat Chelsea doet is niet normaal. Die geven heel veel uit en dan lange contracten tot ergens in 2030 en zo komen ze onder de FFP uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 5 uur geleden zei delichris: Dat Nottingam bijna alleen maar nieuwe spelers heeft gehaald is geen ramp die zitten wel goed qua FFP, maar wat Chelsea doet is niet normaal. Die geven heel veel uit en dan lange contracten tot ergens in 2030 en zo komen ze onder de FFP uit. Walgelijk beleid daar zeg. En dan Hakim een transfer door de neus boren, bah bah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Met Conte die onder het mes moet vandaag zit er maar 1 ding op, @Willem grijp je kans!! https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/tottenham-hotspur-coach-antonio-conte-werd-onwel-en-gaat-vandaag-onder-het-mes~a9f64bc5/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 @MNie Komt net niet goed uit in mijn agenda... Wel fijn dat Pedro Porro eindelijk binnen is, dat moet een flinke upgrade zijn tov Emerson Royal. Nu hopen dat ze eens normaal gaan voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 In principe is Daley Blind met één been al een upgrade tov Emerson Royal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Wembley here we come! Ten Hag meteen een finale gepakt in zijn eerste seizoen als United manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Hopelijk heeft Tedesco dit gezien. Die gast kan ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 BREAKINGCharges against Greenwood dropped Some news coming in about Manchester United footballer Mason Greenwood. All charges against the footballer have been dropped. He had been due to face trial in November 2023 over allegations of attempted rape, assault and controlling and coercive behaviour, which he denied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Ontzettend spijtig dat dit soort pisventjes tegenwoordig wegkomen met dat soort aanklachten. De filmpjes waren blijkbaar niet genoeg bewijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Thierryvane: Ontzettend spijtig dat dit soort pisventjes tegenwoordig wegkomen met dat soort aanklachten. De filmpjes waren blijkbaar niet genoeg bewijs. Bedoel je die audio opnames? Misselijkmakend was dat zeg. 2 februari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Op de audiofragmenten kan je niet daadwerkelijk aantonen dat het om Mason Greenwood gaat. Blijkbaar kan de politie na een jaar dus niet aantonen dat Mason Greenwood dit ook daadwerkelijk heeft gedaan. @Thierryvane Op filmpjes zag je niet dat hij iets deed. Er werden alleen maar beelden van haar naar buiten gebracht. Dat ze toegetakeld was meer niet. Dat betekent dus niet dat hij het ook daadwerkelijk heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Maar die kan dus alleen in Turkije/zandbak aan de slag, ver buiten bereik van de Engelse pers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten