Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Waarom zou Mudryk in godsnaam naar Chelsea willen op dit moment. Complete chaos, terwijl Arsenal goed loopt, CL lijkt te gaan halen volgend jaar en er meer dan voldoende kansen zijn op speeltijd. Chelsea daarentegen heeft 17 aanvallers in de selectie. Onbegrijpelijke keuze zou dat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rogier.:

Waarom zou Mudryk in godsnaam naar Chelsea willen op dit moment. Complete chaos, terwijl Arsenal goed loopt, CL lijkt te gaan halen volgend jaar en er meer dan voldoende kansen zijn op speeltijd. Chelsea daarentegen heeft 17 aanvallers in de selectie. Onbegrijpelijke keuze zou dat zijn.

Enige reden die ik kan bedenken is dat geld verblind. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Orrie:

Enige reden die ik kan bedenken is dat geld verblind. 

En zelfs dan, Arsenal schijnt ook 90 miljoen te willen neerleggen? Daar zit vast ook een flink salaris aangekoppeld. Bijzonder dat 10 of 14 miljoen per jaar zo'n verschil kan maken inderdaad (zo naar het lijkt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

En zelfs dan, Arsenal schijnt ook 90 miljoen te willen neerleggen? Daar zit vast ook een flink salaris aangekoppeld. Bijzonder dat 10 of 14 miljoen per jaar zo'n verschil kan maken inderdaad (zo naar het lijkt)

Ja, dat is ook het enige dat ik zou kunnen bedenken. En zelfs dan zou ik het me niet kunnen voorstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Het is gewoon belachelijk zulke bedragen. De voetbalwereld is verrot. Hoezo is een speler 100 miljoen waard? 

Omdat het past binnen de budgetten van de topclubs. Het is niet voor niets dat je omzet exponentieel dient te groeien om qua score (stel je classificeert alle teams op een schaal van 0-100) een hoger niveau aan te tikken. Wat dat betreft is de financiële kant van het Europese voetbal best verrot en doen ze dat in de VS beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik vind het wel heel tof om te zien dat Ødegaard, die natuurlijk onder gigantische druk stond op zo'n jonge leeftijd, die belofte van toptalent wel echt aan het inlossen is. 

Die jongen speelt zo ongelofelijk sterk! Neemt dat hele team op sleeptouw. Mooi dat hij de kwaliteiten die hem toegedicht waren nu begint in te lossen. En nog steeds maar 24 jaar he. Net wat je zegt; jaren lang onder zoveel druk moeten spelen en dan nu dit laten zien. Razend knap.

Uberhaupt hoe Arsenal speelt. Wat mij betreft het leukste en beste spel om naar te kijken momenteel. Met jongens als Xhaka die meerdere keren uitgespuugd zijn door supporters. Een Ramsdale op de kist die fantastisch staat te keepen. Saka en Martinelli op de flanken als jonge jongens die geweldig spelen. Verdediging met Gabriel die zoveel passie en strijdlust laat zien en Saliba die nu ook zijn embleem van 'geweldig talent' begint in te lossen.

En niet te vergeten: het vertrouwen dat de club in Arteta is blijven behouden. Dit seizoen lijkt alles op zijn plek te vallen. Natuurlijk ook een beetje door het slechte spel van de concurrenten. Maar dan nog moet het allemaal wel even gebeuren.

Ja; ik ben fan! :P 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites