Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei putdus:

Sancho kan ook op de flank. Elanga en garnacho komen te kort.

Garnacho heeft het talent wel in ieder geval, zo'n jonge jongen kan je ook nog niet zo veel van verwachten. Valt vandaag overigens wel meer dan prima in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Jotew:

Naja klasse goal.. KdB mag er kinderlijk eenvoudig langsheen, en Grealish word nou ook niet bepaald lastig gevallen met dat inkoppen.

Slecht verdedigd inderdaad, maar alsnog goed uitgespeeld door Man City. Als we (team)goals gaan beoordelen op de kwaliteit van het verdedigen van de tegenstander, dan gaan we weinig mooie doelpunten meer zien denk ik ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow wat een tweede helft. Deze overwinning was broodnodig op City. Ben me stem kwijt en zit met tranen in mijn ogen van blijdschap. Deze overwinning voelt zo goed. 

En Rashord liep niet hinderlijk buitenspel omdat er geen City speler in de buurt was. Dat is het verschil. 

Edit: Come on Spurs pak Arsenal morgen.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Wow wat een tweede helft. Deze overwinning was broodnodig op City. Ben me stem kwijt en zit met tranen in mijn ogen van blijdschap. Deze overwinning voelt zo goed. 

En Rashord liep niet hinderlijk buitenspel omdat er geen City speler in de buurt was. Dat is het verschil. 

Edit: Come on Spurs pak Arsenal morgen.

Inderdaad een heerlijke overwinning. Gun het jou en United van harte, prachtclub. Maar dit was natuurlijk 1000% buitenspel, schandalige beslissing. Maakt het niet minder mooi trouwens :D. Met al die jankertjes van City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Er liepen wel degelijk city spelers mee. En die stopten toen Rashford de bal leek te krijgen. Hij maakte een schoppende beweging en laat de bal langs zich heen gaan.. Gewoon een arbitraire dwaling. Bij VIAPLAY zeiden ze dat de VAR niet ingreep omdat de ref had geconstateerd dat het geen buitenspel was. Maar de grensrechter vlagde de goal af, dus dat snap ik niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei delichris:

Rashford liep natuurlijk veeeeeel te lang achter die bal aan, waardoor ze bij City dachten; die stond meters buitenspel dus mooooi vrije bal. En dan een seconde voordat Fernandes schiet pas wegstappen. Hij deed gewoon te lang mee aan dat spel waardoor deze natuurlijk gewoon afgekeurd had moeten worden.

Edit: of de regels zijn gewoon krom, maar dat is met hands etc al langer zo! :p   

Desalniettemin natuurlijk blij met de overwinning en het is ze van harte gegund. Al is het alleen al om het feit dat Arsenal uit kan lopen, en dat dat kut City niet gewonnen heeft! :D 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was genieten. Ik kon naar Amersfoort om met vrienden daar in een pub te kijken. Maar ik heb wat last van de energiecrisis.

4 uur geleden zei Orrie:

Die zat niet op de bank toch? Keek naar die mogelijkheden in ieder geval. 

Nee, maar wel in stadion aanwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei delichris:

Ze zeggen in de studio ook dat hij niet hinderlijk buitenspel liep omdat er geen City spelers waren. En dat je niet meeloopt als verdediger is gewoon dom. Er is niet gefloten dus altijd door gaan. Maar ik was blij dat het wel een doelpunt was.

In de studio zijn het ook mensen die er totaal niks van snappen ;c

Die presentator zei dat de VAR er niet naar ging kijken omdat de scheids het oordeelde als "geen buitenspel". Terwijl de grens de goal had afgevlagd.. 

Dus de VAR kan er makkelijk naar kijken. Sterker nog, ik denk dat de VAR het goedgekeurd heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet hinderlijk buitenspel :-D Als we dit niet hinderlijk vinden, dan kunnen we buitenspel net zo goed afschaffen. Deze bal was 100% op Rashford en totaal niet op Bruno. Hele rare beslissing dit. Terzijde, United heeft City wel tactisch overklast. City zeer aanvallend onmachtig, knap staaltje werk van Ten Hag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites