Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Steels:

Wat heb je liever? Het WK spelen of de Final Four van de nations league bereiken?

als Engeland de final four had bereikt, had het dan niet mogen deelnemen aan het WK? beetje scheve vergelijking toch?

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tim':

Het maakt niet uit over welk land hij het heeft. Het een sluit het ander niet uit, dus de vergelijking gaat mank.

Vind ik niet. Ik win als Nederland zijnde 100x liever het WK of EK dan fucking nations league veredeld oefen toernooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Vind ik niet. Ik win als Nederland zijnde 100x liever het WK of EK dan fucking nations league veredeld oefen toernooi.

Ja snap ik, dat vind iedereen. Maar het WK winnen betekent niet dat je niet kunt doorgaan in de Nations League. Dus kiezen tussen die twee slaat nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vergelijking ging erover dat in de groep waaruit Engeland degradeert, Italië zich plaatst voor de Final Four van de Nations League, daar ben je dus vet mee als je je niet weet te plaatsen voor het WK. Dus dat degraderen uit de Nations League boeit toch ook helemaal niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Steels:

Mijn vergelijking ging erover dat in de groep waaruit Engeland degradeert, Italië zich plaatst voor de Final Four van de Nations League, daar ben je dus vet mee als je je niet weet te plaatsen voor het WK. Dus dat degraderen uit de Nations League boeit toch ook helemaal niets.

ja, die context misten we, maar toch is het nog steeds een blamage voor Engeland om in een groep met Hongarije eruit te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Nee ik snapte wel meteen, jij en Tim niet. 

Gast, nee. Steels doet alsof het een een tegenstelling is van het ander. Natuurlijk is een WK/EK winnen belangrijker (dat vindt iedereen) maar dat betekent niet dat je niet ook de finaleronde van de Nations League kunt halen. Ik snap ook wel dat het halen van deze finaleronde voor Italië niet meer dan een pleister op een zere wond is, maar dat betekent niet dat het een mindere prestatie is. En Engeland mag zich dan wel hebben geplaatst voor het WK, maar dan nog is deze Nations League-prestatie een regelrechte blamage.

Het is sowieso nogal kinderachtig om met je post je 'gelijk' te willen behalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ipv al die nations league onzin even iets belangrijks 

John Obi Mikel is met pensioen gegaan 🥲

374 duels 

dit zijn al zijn goals 

image.thumb.jpeg.c454132ec8a46b7e69fb317459093951.jpeg

Legende 

Als hij erin kwam was de wedstrijd eigelijk al voorbij dan ging de tegenstander niet meer scoren 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Azpi:

😆 hij heeft wel alles gewonnen wat er te winnen valt : Champions League , Europa League, PL (2x), FA Cup (3x) en Afrika Cup 

hij was gewoon een hele goede voetballer 

Ik mis de Johan Cruijff Schaal en DFB Pokaal.

Was een aardige voetballer ja, nu die is gestopt wordt ie beter gemaakt dan dat ie was. Als je een schouder nodig heb, ik ben er voor je :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites