Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 12 minutes ago, rich ruzzian said: Mag hopen dat ze dan ook snel een technisch directeur aantrekken om het technische beleid weer op poten te zetten Want die eigenaar het zelf laten doen is op termijn niet verstandig Ja daar zijn ze mee bezig Potter neemt ook iemand mee die de recruitment doet oh en trouwens Tuchel krijgt 8 miljoen mee, geen 15 8 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 20 minuten geleden zei Azpi: Potter neemt ook iemand mee die de recruitment doet Ik las dat dit ook een van de redenen was dat ze van Tuchel af wilden. Die vloog redelijk solo schijnt en besprak vrijwel niets. Las dat Potter bij Brighton een enorm team om zich heen heeft verzameld die gezamenlijk beslissingen neemt over potentiele aankopen etc... Dat zou voor die Amerikaanse eigenaar een hele belangrijke reden zijn hem aan te stellen. Dat klinkt nog wel als een soort van logisch en riekt naar een soort van beleid. Dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Ik baal wel dat Brighton nu waarschijnlijk weg gaat zakken of zelfs degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei Satyr: Ik baal wel dat Brighton nu waarschijnlijk weg gaat zakken of zelfs degraderen. Die stellen Tuchel aan en worden gewoon 4e joh, 1 plek boven Chelsea op doelsaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 3 uur geleden zei Lazy: Ik las dat dit ook een van de redenen was dat ze van Tuchel af wilden. Die vloog redelijk solo schijnt en besprak vrijwel niets. Las dat Potter bij Brighton een enorm team om zich heen heeft verzameld die gezamenlijk beslissingen neemt over potentiele aankopen etc... Dat zou voor die Amerikaanse eigenaar een hele belangrijke reden zijn hem aan te stellen. Dat klinkt nog wel als een soort van logisch en riekt naar een soort van beleid. Dus ben benieuwd. Het is ook niet te vergelijken met de hire and fire van Abramovich Tuchel wilde eigelijk helemaal niet zo veel te maken hebben met de transfers. Hij heeft eigelijk gedwongen veel te veel taken op zich moeten nemen. Hij wou helemaal niet zoveel contact met de eigenaar. Hij wilde gewoon het eerste team trainen. 3 uur geleden zei Lazy: Die stellen Tuchel aan en worden gewoon 4e joh, 1 plek boven Chelsea op doelsaldo Kjetil Knutsen (van Bødo-Glimt), Ange Postecoglou (Celtic) en Brendan Rogers zijn de favorieten volgens de bookies (in die volgorde) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei Azpi: Het is ook niet te vergelijken met de hire and fire van Abramovich Nja gezien ze onlangs nog een poging ondernomen hebben om zijn contract te verlengen (althans dat schreef Sky Sports) is deze change of thoughts wel opmerkelijk te noemen en neigt het wel een beetje richting de tactieken van Abramovich. Maar ik hoop dat je gelijk hebt en dat deze beslissing weloverwogen is geweest en Chelsea op termijn zal gaan helpen. Zal moeten blijken of die Boehle net zo'n cowboy is als Abramovich of dat hij het geduld heeft om een door heem aangestelde trainer de tijd te geven iets op te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 5 minutes ago, Lazy said: Nja gezien ze onlangs nog een poging ondernomen hebben om zijn contract te verlengen (althans dat schreef Sky Sports) is deze change of thoughts wel opmerkelijk te noemen en neigt het wel een beetje richting de tactieken van Abramovich. Maar ik hoop dat je gelijk hebt en dat deze beslissing weloverwogen is geweest en Chelsea op termijn zal gaan helpen. Zal moeten blijken of die Boehle net zo'n cowboy is als Abramovich of dat hij het geduld heeft om een door heem aangestelde trainer de tijd te geven iets op te bouwen. Abramovich heeft nog nooit een manager een 5 jarig contract aangeboden geloof ik Trouwens Diego Costa is terug in de PL deze goal is zo typerend voor hem 8 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) welcome to the madhouse 8 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 @Satyr maak je geen zorgen hoor, BHA gaat nu echt niet ineens degraderen. Daar is hun selectie te goed voor, en zijn er genoeg slechtere teams als Everton, Aston VIlla, Leicster City, Southampton en meer. @Azpi ben benieuwd of ie de tijd krijgt om het naar zijn hand te zetten, wat maar weinig managers bij jullie krijgen, Arteta wel bij ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: @Azpi ben benieuwd of ie de tijd krijgt om het naar zijn hand te zetten, wat maar weinig managers bij jullie krijgen, Arteta wel bij ons Daarom is Chelsea ook een topclub en Arsenal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Benieuwd naar Fabio Vieira vanaf minuut 1 @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 5 minuten geleden zei Bolderbast: Daarom is Chelsea ook een topclub en Arsenal niet. Ouch. Van jou had ik dit niet verwacht Ik ga met niemand om wedden ik acht kans heel groot we dit seizoen voor CL gaan plaatsen. 3 minuten geleden zei Arsène: Benieuwd naar Fabio Vieira vanaf minuut 1 @Kyrill Jaaa ik ook. Hoe/waar ga jij 't kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Ik zag dat het gewoon op ESPN komt dus dat is wel chillings. Aan de andere kant niet gek bij een topclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Lallana gaat aan de slag als manager bij Brighton. FAN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 10 minuten geleden zei Acquafresca: Lallana gaat aan de slag als manager bij Brighton. FAN! Nee joh, is eenmalig, als hulp van de U21 manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Wel typisch dat Liverpool niks post over het overleiden van Queen Elizabeth terwijl de andere clubs dat wel doen 🤢 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Zojuist zei Azpi: Wel typisch dat Liverpool niks post over het overleiden van Queen Elizabeth terwijl de andere clubs dat wel doen 🤢 Hoezo is dat typisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 4 minutes ago, Socrates said: Hoezo is dat typisch? Omdat het tokkies zijn ze doen ook altijd het national anthem verstoren ze denken toch ook “scouse not English” 🤢😅 maar wel allemaal uitkering trekken heh 8 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Go tokkies dan, f dat gedateerde symbool van ongelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) De wedstrijden gaan wel niet door dit weekend komt goed uit als je net een nieuwe manager hebt 8 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Dat zou echt belachelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 1 minute ago, Socrates said: Dat zou echt belachelijk zijn. 10 dagen nationale rouw niks gaat door geloof ik geen musicals, geen concerten, geen festivals en geen voetbal al weet ik niet hoe ze dat gaan doen met een al zo druk schema 8 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Wat is dat voor een achterlijk iets dan.. Maargoed, nou heb ik ook niks met al die regeltjes van en met een koningshuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 10 dagen eens fatsoenlijk ontbijten zou een beter idee zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Wat een timing nu krijgt Potter een soort van mini pre season Onze eerstvolgende wedstrijd is 1 october als er 12 dagen van rouw plaatsvinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten