Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Wat ik nog extra triest vind is dat dit dus blijkbaar uit de koker van Terry zelf kwam. Wat een narcist moet je dan zijn :D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Maar wat als je nummer 99 hebt? Dan moet je er als speler voor zorgen dat er veel blessuretijd bij komt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 http://forum.manutd.nl/forum/openbaar-archief/archief-aa/sport/voetbal-aa/58454-brits-voetbal-31?p=6877132#post6877132 En verder Gratis 40€. Nooit meer unibet gebruiken. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Gratis 40€. Nooit meer unibet gebruiken. :< Proficiat kerel! Ik heb altijd in je geloofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Wat ik nog extra triest vind is dat dit dus blijkbaar uit de koker van Terry zelf kwam. Wat een narcist moet je dan zijn :D Nee, er is hem de keuze voorgelegd. Einde van de wedstrijd of dit. En hij vond dit wel mooi. Snap ik ook wel omdat het rugnummer 26 uniek is en einde van de wedstrijd zie je zo vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 (bewerkt) Wat ik nog extra triest vind is dat dit dus blijkbaar uit de koker van Terry zelf kwam. Wat een narcist moet je dan zijn :D Vond het vooral vreemd dat ze bij een andere club in het blauw ook de speler met #26 in de 26e minuut van de kant halen (Davies bij Everton) Bijna eng als je erover na gaat denken :r 23 mei 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Betere wisselspelers ;c Dit is nu je basiself: Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Wanyama, Dier, Alli, Eriksen, Son; Kane. Dit is het schaduwelftal: Vorm; Trippier, Dier, Wimmer, Davies; Winks, Dembele, Sissoko, Lamela, N'Koudou; Janssen. Overige spelers: Lopez, Carter-Vickers, Lesniak en Onomah. Zoals je ziet staat Dier in beide elftallen. Als Toby of Jan niet kan spelen, schuift hij naar achter en neemt Dembele zijn plek op het middenveld in. Wimmer is een leuke back-up, maar niet goed genoeg om eerste back-up te zijn. Met eerste back-up bedoel ik iemand die een ander direct en blijvend kan vervangen als die geblesseerd/geschorst is. Wimmer kan best wat potjes in een seizoen spelen, maar ik vind hem niet goed genoeg om bijvoorbeeld iemand voor een half jaar te vervangen. Zou dus sowieso een goede centrale verdediger halen, liefst een rechtspoot. Kan je Wimmer natuurlijk alsnog genoeg potjes laten spelen, lekker rouleren. Qua controleurs zit je goed, hoeft niet per se iemand bij. Daarvoor wel en in de spits ook. Die back-ups zijn ook simpelweg niet goed/betrouwbaar genoeg. Als je op meerdere fronten (PL en CL) mee wil doen om de prijzen, moet je imo goede en betrouwbare back-ups hebben. Die heeft Spurs nog niet genoeg, zeker voorin niet. Dembele moet toch altijd boven Wanyama staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2017 Share Geplaatst 25 mei 2017 Het is ook een legende in de slaapkamer bij menig teamgenoot 'menig' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2017 Share Geplaatst 25 mei 2017 'menig' Ja het schijnt dat hij bij Quincy ook geregeld langs kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 mei 2017 Share Geplaatst 26 mei 2017 Makkelijk roepen als iemand eenmaal die naam heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 mei 2017 Share Geplaatst 26 mei 2017 Dembele moet toch altijd boven Wanyama staan? Dembele moet basis staan ja, maar Wanyama heeft echt een heel goed seizoen gedraaid. Heeft me echt verbaasd. Zou zelf voor Dembele - Wanyama/Dier gaan, voetbalt een stuk makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2017 Share Geplaatst 26 mei 2017 "Celtic zou in Engeland strijden om degradatie in League Two" :D Altijd mooi die verhalen als spelers als Van Dijk, Wanyama en Froster prima meekunnen in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Gewoon angst natuurlijk. Je hebt nu zes topclubs die strijden voor vier CL-tickets, met Celtic onder Rodgers zouden dat er zeven zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Mwah. Celtic is meer niveau Stoke of Watford denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Die Ramsey, man man. Weet dat je buitenspel staat en dan toch een beweging maken om de bal te pakken :r Toch een tricky beslissing voor de scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 (bewerkt) Moses :-D Hoe dom kan je zijn. Edit- Haha. Altijd Costa. Wat een heerlijke wedstrijd. Edit2- Lol. 27 mei 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Arsenal had er zeker meer moeten maken de eerste helft. Vermakelijke wedstrijd was het wel. Die Moses inderdaad, man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Die goal mocht wel afgekeurd worden zeg :cab: Alexis blokt gewoon met z'n hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Zit lekker alle voorbeschouwingen van gisteren op de BBC terug te kijken. Wat een heerlijke beelden zitten er tussen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Morgen Reading - Huddersfield op Wembley voor promotie. Zo jammer dat het op maandagmiddag 16:00 is;e. Als het kan pak ik de tweede helft wel mee. Zijn altijd fantastische potten die promotiepotjes op Wembley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Ja die ga ik (ook) missen helaas :( Hoe trouwens die 1-0 voor Arsenal GEEN buitenspel is volgens de regels (of volgens de interpretatie van de regels door de scheids); ongelooflijk. Dat is mijn allergrootste ergernis aan de regels van voetbal. Laat Van Basten daar aub een keer naar kijken. Iedereen die ook maar een keer tegen een bal heeft geschopt (en zeker als je in het doel staat) zal beseffen dat Ramsey wel degelijk een enorme invloed uitoefent op het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Die Moses is toch op alle vlakken de zwakke schakel bij dat Chelsea, ik hoop dat Conte van een rechtervleugel prioriteit nummer 1 maakt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Morgen Reading - Huddersfield op Wembley voor promotie. Zo jammer dat het op maandagmiddag 16:00 is;e. Als het kan pak ik de tweede helft wel mee. Zijn altijd fantastische potten die promotiepotjes op Wembley. Het is morgen een vakantiedag in Engeland, vandaar die tijd. Ga wel ff kijken, hopen dat Stam promoveert met Reading. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Zo de wedstrijd waar het meeste geld mee gemoeid is. Reading - Huddersfield Town. Ben benieuwd of Stam het gaat redden met zijn Reading. Zou wel mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Ingeschakeld. Straks pingels nemen voor 200 Miljoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten