Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wat ik nog extra triest vind is dat dit dus blijkbaar uit de koker van Terry zelf kwam. Wat een narcist moet je dan zijn :D

Nee, er is hem de keuze voorgelegd. Einde van de wedstrijd of dit. En hij vond dit wel mooi. Snap ik ook wel omdat het rugnummer 26 uniek is en einde van de wedstrijd zie je zo vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nog extra triest vind is dat dit dus blijkbaar uit de koker van Terry zelf kwam. Wat een narcist moet je dan zijn :D

Vond het vooral vreemd dat ze bij een andere club in het blauw ook de speler met #26 in de 26e minuut van de kant halen (Davies bij Everton)

Bijna eng als je erover na gaat denken :r

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betere wisselspelers ;c Dit is nu je basiself:

Lloris; Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Wanyama, Dier, Alli, Eriksen, Son; Kane.

Dit is het schaduwelftal:

Vorm; Trippier, Dier, Wimmer, Davies; Winks, Dembele, Sissoko, Lamela, N'Koudou; Janssen.

Overige spelers: Lopez, Carter-Vickers, Lesniak en Onomah.

Zoals je ziet staat Dier in beide elftallen. Als Toby of Jan niet kan spelen, schuift hij naar achter en neemt Dembele zijn plek op het middenveld in. Wimmer is een leuke back-up, maar niet goed genoeg om eerste back-up te zijn. Met eerste back-up bedoel ik iemand die een ander direct en blijvend kan vervangen als die geblesseerd/geschorst is. Wimmer kan best wat potjes in een seizoen spelen, maar ik vind hem niet goed genoeg om bijvoorbeeld iemand voor een half jaar te vervangen. Zou dus sowieso een goede centrale verdediger halen, liefst een rechtspoot. Kan je Wimmer natuurlijk alsnog genoeg potjes laten spelen, lekker rouleren. Qua controleurs zit je goed, hoeft niet per se iemand bij. Daarvoor wel en in de spits ook. Die back-ups zijn ook simpelweg niet goed/betrouwbaar genoeg. Als je op meerdere fronten (PL en CL) mee wil doen om de prijzen, moet je imo goede en betrouwbare back-ups hebben. Die heeft Spurs nog niet genoeg, zeker voorin niet.

Dembele moet toch altijd boven Wanyama staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die ga ik (ook) missen helaas :(

Hoe trouwens die 1-0 voor Arsenal GEEN buitenspel is volgens de regels (of volgens de interpretatie van de regels door de scheids); ongelooflijk. Dat is mijn allergrootste ergernis aan de regels van voetbal. Laat Van Basten daar aub een keer naar kijken. Iedereen die ook maar een keer tegen een bal heeft geschopt (en zeker als je in het doel staat) zal beseffen dat Ramsey wel degelijk een enorme invloed uitoefent op het spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Reading - Huddersfield op Wembley voor promotie. Zo jammer dat het op maandagmiddag 16:00 is;e. Als het kan pak ik de tweede helft wel mee. Zijn altijd fantastische potten die promotiepotjes op Wembley.

Het is morgen een vakantiedag in Engeland, vandaar die tijd. Ga wel ff kijken, hopen dat Stam promoveert met Reading.

Link naar opmerking
Deel via andere websites