Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei Azpi:

Mount (18 jaar oud)

Vitesse Arnhem Vitesse Arnhem 39 14 10 6 - - 2.914

17/18 Play-Offs Conference League Play-Offs Conference League Vitesse Arnhem 3 5 1 2 / - / - 267'
17/18 Eredivisie Eredivisie Vitesse Arnhem 29 9 9 3 / - / - 2.160'

Antony (20 jaar oud)

20/21 Eredivisie Eredivisie Ajax Amsterdam 32 9 8 2 / - / - 1.773'

(21 jaar oud)

21/22 Eredivisie Eredivisie Ajax Amsterdam 23 8 4 3 / 1 / - 1.735'

Mason :classic_love::classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Sanel:

Realistisch, maar budget nodig

Nubel

Pavard - Varane - Martinez - Gaya

Frenkie de Jong - Bruno Fernandes

Sancho - Nkunku - Rashford

Cristiano Ronaldo

Tevens ook polsen bij Rice, Tsygankov en Szoboszlai. Zou Mitrovic ook asap wegkapen bij Fulham. In dit team zou Rashford boven zichzelf moeten uitstijgen, lijkt me aannemelijk dat je met dit team continu de bal hebt waardoor Rashford weinig ruimte krijgt. Daarom zou een andere winger proberen. Sowieso ook weinig voorzetten van hem heb ik het idee.

Dat gaat echt een gatenkaas worden pik, veel te aanvallend. Bruno wil je daar ook niet, levert veel te veel ballen in. Gaya en Nkunku zijn wel prima shouts. Als Pavard het moet worden zou ik gewoon op ontwikkeling gokken van Dalot en ik zou Frenkie altijd links in de pivot zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, La Pulga said:

Ancelotti heeft Casemiro bevestigd naar ManUtd. 

Madrid masterclass 

Barcelona krijgt niet het geld voor De Jong naar alle waarschijnlijkheid en Madrid kan 60 miljoen pond bijschrijven voor een 30 jarige waarvoor ze 2 jonge opvolgers hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, Socrates said:

Tja, 60 miljoen voor een 30-jarige is wel aardig paniekvoetbal. Zal ook een flink salaris zijn. Voelt aan als een Barca-transfer.

Je hebt er wel wat aan, al moet je nog steeds die middenvelder halen die goed is in de opbouw.

Er zijn weer geruchten dat ze alsnog voor De Jong gaan of Milinkovic-Savic of Caceido en Carrasco en Gakpo of Antony of Pulisic (huur) en Begovic (d)

Casemiro is natuurlijk een top speler maar je kan je afvragen als hij wel echt de drive en motivatie heeft om echt op zijn hoogst mogelijke niveau te spelen. Zeker omdat hij op 60% al beter is dan McFred 

Ik had hem best bij Chelsea erbij willen hebben als een rotatie optie voor Kanté of Jorginho. Maar voor dat geld is dat zelfs voor Chelsea net wat te veel denk ik.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, Acquafresca said:

Kijk jij zal qua salaris er dik op vooruit gaan, maar Casemiro is top 3 op zijn positie in de wereld. 

In het Madrid team ja. Moet nog maar blijken als hij dat niveau ook kan bereiken met United. Ze hebben dit ook met Varane gedaan. 

giphy.gif

eerst zien dan geloven 

Sancho zag er ook goed uit bij Dortmund…

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Madrid gieren ze nu. Overigens van alle topclubs vind ik dat Real het beste beleid heeft. Nu kunnen ze Camavinga of Valverde laten starten. Ze moeten de positie wel opvullen met een wat defensiever en krachtiger type, dat laat ik aan de scouting van Real over.

3 uur geleden zei Socrates:

Dat gaat echt een gatenkaas worden pik, veel te aanvallend. Bruno wil je daar ook niet, levert veel te veel ballen in. Gaya en Nkunku zijn wel prima shouts. Als Pavard het moet worden zou ik gewoon op ontwikkeling gokken van Dalot en ik zou Frenkie altijd links in de pivot zetten.

We spelen op goals @Socrates. Gewoon Frenkie de bal geven en eentje meer maken dan de tegenstander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Sanel:

Nu kunnen ze Camavinga of Valverde laten starten. Ze moeten de positie wel opvullen met een wat defensiever en krachtiger type, dat laat ik aan de scouting van Real over.

Hebben ze al met Tchouameni. 

Edit: Oh, ben laat op het feestje.

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minutes ago, Sanel said:

In Madrid gieren ze nu. Overigens van alle topclubs vind ik dat Real het beste beleid heeft. Nu kunnen ze Camavinga of Valverde laten starten. Ze moeten de positie wel opvullen met een wat defensiever en krachtiger type, dat laat ik aan de scouting van Real over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig hoe men in de wereld reageert op transfers. Thiago was 30 en werd gekocht door Liverpool en werd bestempeld als topaankoop. Chelsea koopt Silva als 36 jarige en een topaankoop. En nu koopt United Casemiro en is 30 jaar en wordt er gezegd dat hij te oud is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minutes ago, delichris said:

Wel grappig hoe men in de wereld reageert op transfers. Thiago was 30 en werd gekocht door Liverpool en werd bestempeld als topaankoop. Chelsea koopt Silva als 36 jarige en een topaankoop. En nu koopt United Casemiro en is 30 jaar en wordt er gezegd dat hij te oud is.

Thiago Silva koste geen 60 miljoen pond (free transfer) en verdiend geen 400.000 pond per week ;) (hij verdiend 120.000 pond per week)

En het verschil is dat Casemiro alleen maar geld komt ophalen. Terwijl die andere 2 nog ambities hebben.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Azpi:

Thiago Silva koste geen 60 miljoen pond (free transfer) en verdiend geen 400.000 pond per week ;) (hij verdiend 120.000 pond per week)

En het verschil is dat Casemiro alleen maar geld komt ophalen. Terwijl die andere 2 nog ambities hebben.

Op basis waarvan concludeer je dit dan?

En volgens mij hebben we je laatst aangesproken op de (vele) soms contextloze gifjes en twitterberichten. Hoop niet dat het nodig is je daaraan te herinneren, maar dat doe ik hierbij toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minutes ago, Fantasy said:

Op basis waarvan concludeer je dit dan?

Nou United staat 20e momenteel. En verliest thuis van Brighton en uit met 4-0 van Brentford. Dus Casemiro gaat naar United omdat hij de PL wilt winnen ? Of zou hij echt heel graag eens de Europa League willen winnen (dat gaat nog heel moeilijk worden) ipv nog een mogelijke CL? Of zou hij altijd al gedroomd hebben van de Carabao Cup? Of zou het dan toch de 400.000 pond per week en sign on bonus zijn? Als Casemiro hetzelfde salaris had aangeboden gekregen als wat hij nu bij Madrid heeft zou hij dan gekomen zijn denk je?

Je gaat niet naar United om prijzen te winnen. De laatste prijs United heeft gewonnen was 5 jaar geleden. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Azpi:

Nou United staat 20e momenteel. En verliest thuis van Brighton en uit met 4-0 van Brentford. Dus Casemiro gaat naar United omdat hij de PL wilt winnen ? Of zou hij echt heel graag eens de Europa League willen winnen (dat gaat nog heel moeilijk worden) ipv nog een mogelijke CL? Of zou hij altijd al gedroomd hebben van de Carabao Cup? Of zou het dan toch de 400.000 pond per week en sign on bonus zijn? Als Casemiro hetzelfde salaris had aangeboden gekregen als wat hij nu bij Madrid heeft zou hij dan gekomen zijn denk je?

Je gaat niet naar United om prijzen te winnen. De laatste prijs United heeft gewonnen was 5 jaar geleden. 

ja, prima redenering, maar uit wat leid je af dat Casemiro minder hard zijn best zal doen voor United als voor Madrid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minutes ago, Aaron21 said:

ja, prima redenering, maar uit wat leid je af dat Casemiro minder hard zijn best zal doen voor United als voor Madrid?

Dat zeg ik niet. Maar Varane zat in dezelfde situatie en die is nou nog niet bepaald succesvol geweest voor United. Wellicht dat hij voor het WK graag wat meer wilt spelen dat zou ook nog kunnen. Di Maria is een ander voorbeeld die van Madrid naar United ging wat niet bepaald een succes was. 

Casemiro is een van de beste middenvelders van zijn soort dat is zeker. Maar kan hij dat ook doen bij United dat is nog niet zo zeker. Als hij nog 4 seizoenen in top conditie mee kan dan valt het wel mee hoe duur hij is (al is het salaris natuurlijk wel erg veel). 

Ik vind het een goede transfer, alleen wat veel geld. Maar het is toch niet jouw geld dus wat maakt het uit. Ik had hem graag bij Chelsea gezien hoor. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Daar waren toch ook wel erg veel twijfels over vooraf

Link naar opmerking
Deel via andere websites