Vitesse88 Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 46 minuten geleden zei Azpi: Mount (18 jaar oud) Vitesse Arnhem 39 14 10 6 - - 2.914 17/18 Play-Offs Conference League 3 5 1 2 / - / - 267' 17/18 Eredivisie 29 9 9 3 / - / - 2.160' Antony (20 jaar oud) 20/21 Eredivisie 32 9 8 2 / - / - 1.773' (21 jaar oud) 21/22 Eredivisie 23 8 4 3 / 1 / - 1.735' Mason Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 6 uur geleden zei Sanel: Realistisch, maar budget nodig Nubel Pavard - Varane - Martinez - Gaya Frenkie de Jong - Bruno Fernandes Sancho - Nkunku - Rashford Cristiano Ronaldo Tevens ook polsen bij Rice, Tsygankov en Szoboszlai. Zou Mitrovic ook asap wegkapen bij Fulham. In dit team zou Rashford boven zichzelf moeten uitstijgen, lijkt me aannemelijk dat je met dit team continu de bal hebt waardoor Rashford weinig ruimte krijgt. Daarom zou een andere winger proberen. Sowieso ook weinig voorzetten van hem heb ik het idee. Dat gaat echt een gatenkaas worden pik, veel te aanvallend. Bruno wil je daar ook niet, levert veel te veel ballen in. Gaya en Nkunku zijn wel prima shouts. Als Pavard het moet worden zou ik gewoon op ontwikkeling gokken van Dalot en ik zou Frenkie altijd links in de pivot zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Ancelotti heeft Casemiro bevestigd naar ManUtd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 minute ago, La Pulga said: Ancelotti heeft Casemiro bevestigd naar ManUtd. Madrid masterclass Barcelona krijgt niet het geld voor De Jong naar alle waarschijnlijkheid en Madrid kan 60 miljoen pond bijschrijven voor een 30 jarige waarvoor ze 2 jonge opvolgers hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Tja, 60 miljoen voor een 30-jarige is wel aardig paniekvoetbal. Zal ook een flink salaris zijn. Voelt aan als een Barca-transfer. Je hebt er wel wat aan, al moet je nog steeds die middenvelder halen die goed is in de opbouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 14 minutes ago, Socrates said: Tja, 60 miljoen voor een 30-jarige is wel aardig paniekvoetbal. Zal ook een flink salaris zijn. Voelt aan als een Barca-transfer. Je hebt er wel wat aan, al moet je nog steeds die middenvelder halen die goed is in de opbouw. Er zijn weer geruchten dat ze alsnog voor De Jong gaan of Milinkovic-Savic of Caceido en Carrasco en Gakpo of Antony of Pulisic (huur) en Begovic Casemiro is natuurlijk een top speler maar je kan je afvragen als hij wel echt de drive en motivatie heeft om echt op zijn hoogst mogelijke niveau te spelen. Zeker omdat hij op 60% al beter is dan McFred Ik had hem best bij Chelsea erbij willen hebben als een rotatie optie voor Kanté of Jorginho. Maar voor dat geld is dat zelfs voor Chelsea net wat te veel denk ik. 19 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Casemiro gaat toch alleen naar United omdat ze daar zo gek zijn om hem op 30-jarige leeftijd nog zo'n mega contract te geven? Las net vier ton per week... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 14 minutes ago, Thierryvane said: Casemiro gaat toch alleen naar United omdat ze daar zo gek zijn om hem op 30-jarige leeftijd nog zo'n mega contract te geven? Las net vier ton per week... Casemiro bij United 19 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Kijk jij zal qua salaris er dik op vooruit gaan, maar Casemiro is top 3 op zijn positie in de wereld. Die speelde nog een paar maanden terug een perfecte CL finale. Ik vind het een zeer goede business van United. Vooral als je een verdediging hebt die maar blijft stuggelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 14 minutes ago, Acquafresca said: Kijk jij zal qua salaris er dik op vooruit gaan, maar Casemiro is top 3 op zijn positie in de wereld. In het Madrid team ja. Moet nog maar blijken als hij dat niveau ook kan bereiken met United. Ze hebben dit ook met Varane gedaan. eerst zien dan geloven Sancho zag er ook goed uit bij Dortmund… 19 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 In Madrid gieren ze nu. Overigens van alle topclubs vind ik dat Real het beste beleid heeft. Nu kunnen ze Camavinga of Valverde laten starten. Ze moeten de positie wel opvullen met een wat defensiever en krachtiger type, dat laat ik aan de scouting van Real over. 3 uur geleden zei Socrates: Dat gaat echt een gatenkaas worden pik, veel te aanvallend. Bruno wil je daar ook niet, levert veel te veel ballen in. Gaya en Nkunku zijn wel prima shouts. Als Pavard het moet worden zou ik gewoon op ontwikkeling gokken van Dalot en ik zou Frenkie altijd links in de pivot zetten. We spelen op goals @Socrates. Gewoon Frenkie de bal geven en eentje meer maken dan de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 3 minuten geleden zei Sanel: In Madrid gieren ze nu. Overigens van alle topclubs vind ik dat Real het beste beleid heeft. Nu kunnen ze Camavinga of Valverde laten starten. Ze moeten de positie wel opvullen met een wat defensiever en krachtiger type, dat laat ik aan de scouting van Real over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Vergeten dat krijg je als alles om United nu gaat. Ik zag recent ook Renato Sanches op de bank bij PSG. Dat heb ik echt helemaal gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Sanel: Nu kunnen ze Camavinga of Valverde laten starten. Ze moeten de positie wel opvullen met een wat defensiever en krachtiger type, dat laat ik aan de scouting van Real over. Hebben ze al met Tchouameni. Edit: Oh, ben laat op het feestje. 19 augustus 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 15 minutes ago, Sanel said: In Madrid gieren ze nu. Overigens van alle topclubs vind ik dat Real het beste beleid heeft. Nu kunnen ze Camavinga of Valverde laten starten. Ze moeten de positie wel opvullen met een wat defensiever en krachtiger type, dat laat ik aan de scouting van Real over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Wel grappig hoe men in de wereld reageert op transfers. Thiago was 30 en werd gekocht door Liverpool en werd bestempeld als topaankoop. Chelsea koopt Silva als 36 jarige en een topaankoop. En nu koopt United Casemiro en is 30 jaar en wordt er gezegd dat hij te oud is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 54 minutes ago, delichris said: Wel grappig hoe men in de wereld reageert op transfers. Thiago was 30 en werd gekocht door Liverpool en werd bestempeld als topaankoop. Chelsea koopt Silva als 36 jarige en een topaankoop. En nu koopt United Casemiro en is 30 jaar en wordt er gezegd dat hij te oud is. Thiago Silva koste geen 60 miljoen pond (free transfer) en verdiend geen 400.000 pond per week (hij verdiend 120.000 pond per week) En het verschil is dat Casemiro alleen maar geld komt ophalen. Terwijl die andere 2 nog ambities hebben. 19 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 32 minuten geleden zei Azpi: Thiago Silva koste geen 60 miljoen pond (free transfer) en verdiend geen 400.000 pond per week (hij verdiend 120.000 pond per week) En het verschil is dat Casemiro alleen maar geld komt ophalen. Terwijl die andere 2 nog ambities hebben. Op basis waarvan concludeer je dit dan? En volgens mij hebben we je laatst aangesproken op de (vele) soms contextloze gifjes en twitterberichten. Hoop niet dat het nodig is je daaraan te herinneren, maar dat doe ik hierbij toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 9 minutes ago, Fantasy said: Op basis waarvan concludeer je dit dan? Nou United staat 20e momenteel. En verliest thuis van Brighton en uit met 4-0 van Brentford. Dus Casemiro gaat naar United omdat hij de PL wilt winnen ? Of zou hij echt heel graag eens de Europa League willen winnen (dat gaat nog heel moeilijk worden) ipv nog een mogelijke CL? Of zou hij altijd al gedroomd hebben van de Carabao Cup? Of zou het dan toch de 400.000 pond per week en sign on bonus zijn? Als Casemiro hetzelfde salaris had aangeboden gekregen als wat hij nu bij Madrid heeft zou hij dan gekomen zijn denk je? Je gaat niet naar United om prijzen te winnen. De laatste prijs United heeft gewonnen was 5 jaar geleden. 19 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 14 minuten geleden zei Azpi: Nou United staat 20e momenteel. En verliest thuis van Brighton en uit met 4-0 van Brentford. Dus Casemiro gaat naar United omdat hij de PL wilt winnen ? Of zou hij echt heel graag eens de Europa League willen winnen (dat gaat nog heel moeilijk worden) ipv nog een mogelijke CL? Of zou hij altijd al gedroomd hebben van de Carabao Cup? Of zou het dan toch de 400.000 pond per week en sign on bonus zijn? Als Casemiro hetzelfde salaris had aangeboden gekregen als wat hij nu bij Madrid heeft zou hij dan gekomen zijn denk je? Je gaat niet naar United om prijzen te winnen. De laatste prijs United heeft gewonnen was 5 jaar geleden. ja, prima redenering, maar uit wat leid je af dat Casemiro minder hard zijn best zal doen voor United als voor Madrid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) 17 minutes ago, Aaron21 said: ja, prima redenering, maar uit wat leid je af dat Casemiro minder hard zijn best zal doen voor United als voor Madrid? Dat zeg ik niet. Maar Varane zat in dezelfde situatie en die is nou nog niet bepaald succesvol geweest voor United. Wellicht dat hij voor het WK graag wat meer wilt spelen dat zou ook nog kunnen. Di Maria is een ander voorbeeld die van Madrid naar United ging wat niet bepaald een succes was. Casemiro is een van de beste middenvelders van zijn soort dat is zeker. Maar kan hij dat ook doen bij United dat is nog niet zo zeker. Als hij nog 4 seizoenen in top conditie mee kan dan valt het wel mee hoe duur hij is (al is het salaris natuurlijk wel erg veel). Ik vind het een goede transfer, alleen wat veel geld. Maar het is toch niet jouw geld dus wat maakt het uit. Ik had hem graag bij Chelsea gezien hoor. 19 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Het kan toch ook best zijn dat zo'n jongen eens een nieuwe uitdaging aan wil gaan. Keertje de Europa League winnen ipv de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 2 uur geleden zei delichris: Wel grappig hoe men in de wereld reageert op transfers. Thiago was 30 en werd gekocht door Liverpool en werd bestempeld als topaankoop. Chelsea koopt Silva als 36 jarige en een topaankoop. En nu koopt United Casemiro en is 30 jaar en wordt er gezegd dat hij te oud is. Daar waren toch ook wel erg veel twijfels over vooraf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Chelsea gelinkt aan Maguire moet niet gekker worden ik weet dat Tuchel van rüdiger een top verdediger heeft gemaakt maar dit is wel erg ambitieus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 13 minuten geleden zei Azpi: Chelsea gelinkt aan Maguire moet niet gekker worden ik weet dat Tuchel van rüdiger een top verdediger heeft gemaakt maar dit is wel erg ambitieus jups, haha. mogelijks in een ruildeal met Pulisic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten