Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Socrates:

Ik heb Van de Beek meermaals gezien bij Everton en vond hem niet teleurstellend. Een blessure reken ik hem niet aan.

Van de Beek is aan de bal 100x beter dan McTominay en 20x beter dan Fred. McFred starten is het slechtste wat je kan doen in je eerste wedstrijd als nieuwe coach van ManU.

Ik ben het gruwelijk oneens met jou en Acqua en vind het ook geen 'discussie' waard, eigenlijk. Beetje als uitleggen dat Sneijder een betere tien was vergeleken met Immers.

Goede redenen ja, grappig. Je lult uit je nek en komt hier enkel om te provoceren met je anti-sociale inborst, feit.

Doe niet zo vervelend man, het is helemaal niet gek dat zowel Halit als ik twijfelen of Vd Beek het gelijk aankan omdat hij 7 wedstrijden voor een degradatiekandidaat heeft gespeeld :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei cimbomcu:

Doe niet zo vervelend man, het is helemaal niet gek dat zowel Halit als ik twijfelen of Vd Beek het gelijk aankan omdat hij 7 wedstrijden voor een degradatiekandidaat heeft gespeeld :cab: 

Ik baseer mij op een veelvoud van wedstrijden, jij reduceert het tot dit. En je kan het nog zo vaak proberen als je wil: ik vind het vooral gek om met McFred te starten. Dat is het domste wat je kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Socrates:

Maar als Antony niet lukt, kent Ten Hag verder alleen nog maar Gakpo kennelijk. Bizar. 

Vooral dit vind ik vrij gênant. Nog niet eens of iemand de juiste speler of het juiste type is, maar Ten Hag kent buiten de Eredivisie alleen Nederlanders en oud-Eredivisiespelers als Eriksen en Arnautovic blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Het is ook idioot. Ze hebben een linkspoot voor op rechts nodig. Rechtspoten op links zijn er al genoeg. 

Maar als Antony niet lukt, kent Ten Hag verder alleen nog maar Gakpo kennelijk. Bizar. 

24 minuten geleden zei Tim':

Vooral dit vind ik vrij gênant. Nog niet eens of iemand de juiste speler of het juiste type is, maar Ten Hag kent buiten de Eredivisie alleen Nederlanders en oud-Eredivisiespelers als Eriksen en Arnautovic blijkbaar.

Maar het is toch sowieso gek dat er vanuit de scouting niemand met andere namen komt? Behalve Rabiot dan. 

Lijkt me toch niet dat ze Ten Hag carte blache gegeven en dat hij alleen over alle te halen spelers beslist? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rabiot zal vast niet van de scouting komen, dan zou je wel weten dat hij afgelopen seizoen gewoon heel slecht was (en vaak zelfs op de flank stond). Die zal wel aangeboden zijn.

En ja, het lijkt er toch op dat Ten Hag namen dropt en dat dan mannen als Murtough dat maar proberen te regelen. Armoedig. Moet je zeker bij Ten Hag ook helemaal niet doen, zo'n goed spelersinzicht heeft 'ie niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Socrates:

Rabiot zal vast niet van de scouting komen, dan zou je wel weten dat hij afgelopen seizoen gewoon heel slecht was (en vaak zelfs op de flank stond). Die zal wel aangeboden zijn.

En ja, het lijkt er toch op dat Ten Hag namen dropt en dat dan mannen als Murtough dat maar proberen te regelen. Armoedig. Moet je zeker bij Ten Hag ook helemaal niet doen, zo'n goed spelersinzicht heeft 'ie niet. 

Je zou toch verwachten dat een club als United qua scouting meer te bieden heeft dan de namen die EtH dropt. Nou wil ik daarmee niet zeggen dat Eriksen en Martinez geen goede aankopen zijn. Alleen als je dan ook komt met bijv. Arnoutovic, dan krijg ik toch wel serieuze Zakaria Labyad vibes..... Wat dat betreft moet United EtH echt gaan complementeren met een goede technisch directeur, die zorgt dat hij de spelers krijgt die nodig zijn om zijn visie op het veld te brengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Manchester City heeft nu toch beet in de zoektocht naar een nieuwe linksback. De Premier League-kampioen heeft een akkoord bereikt met Anderlecht over de transfer van Sergio Gomez.

Dat meldt transferexpert Fabrizio Romano, die met zijn kenmerkende 'Here we go' komt. City en Anderlecht hebben een mondelinge overeenkomst over een bedrag van meer dan tien miljoen euro, vermoedelijk zelfs tegen de vijftien miljoen.

Overigens is het nog niet helemaal zeker dat Gomez komend seizoen voor Manchester City speelt. De 21-jarige Spanjaard heeft goede kansen om aan te sluiten bij de selectie van manager Pep Guardiola, maar anders wordt hij verhuurd aan La Liga-club Girona.

Voor Manchester City is de positie van linksback al langer een hoofdpijndossier. Oleksandr Zinchenko werd verkocht aan Arsenal, maar de zoektocht naar een opvolger verloopt moeizaam. Marc Cucurella werd te duur bevonden en ging bij Chelsea aan de slag. Ook Raphaël Guerreiro van Borussia Dortmund zou in beeld zijn. Momenteel is rechtspoot João Cancelo de eerste keus.

Misschien dat United eens de TD van City mag lenen, die weet wel hoe je transfers moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens snap ik niet dat zij niet aankloppen voor Icardi bij PSG en ook voor Paredes lijken ze nu een beetje te laat. Voor die twee ben je max 30 miljoen kwijt en een zooitje salaris maar dan heb je ook wel echt kwaliteit. Ook was Belotti een paar maanden gratis maar die lijkt nu te vertrekken naar AS Roma. Ook mogen ze best doorzetten voor Ziyech al zal die wel wat duurder zijn en heeft eerlijk gezegd nog niet wat bewezen daar in Engeland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Socrates:

Icardi is niks joh. Belotti had wel een aardige back-up kunnen zijn ja. Maar ja, Ten Hag kent al die spelers niet joh.

Ja de Icardi van Inter was wel een baas, bij PSG komt ie gewoonweg niet aan de bak vanwege de concurrentie. Hij zou inderdaad wel gewoon als reservespits komen en dan maar een jaartje volhouden met een ongemotiveerde Ronaldo. Het leek mij in ieder geval nog altijd beter dan Arnautovic en Parades een stuk beter dan Rabiot. 

Fabian Ruiz is ook nog op de markt en geen idee wat er met de interesse van Milenkovic-Savic is gebeurd, maar dat zal ook al een verbetering zijn ten op zichte van Scott en Fred. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites